Πλοήγηση ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ & ΠΡΟΝΟΙΑΣ ανά Τίτλο
Αποτελέσματα 468-487 από 1183
-
Η βιοχημεία του COVID-19
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07-10)Ένα καινούριο στέλεχος κορονοϊού ανακαλύφθηκε το Δεκέμβριο του 2019 στη πόλη Γουχάν της Κίνας προκαλώντας την ασθένεια του κορονοϊού 2019 (COVID-19) ή αλλιώς οξεία αναπνευστική νόσος 2019. Το καινούριο αυτό στέλεχος ... -
Η ΔΕΠ-Υ στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση – Βασικοί τρόποι διαχείρισης. Μια βιβλιογραφική ανασκόπηση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-10-06)Τα τελευταία χρόνια η διερεύνηση της ΔΕΠ-Υ και των προβλημάτων που προκύπτουν εξαιτίας της διαταραχής, ιδιαίτερα στο σχολικό και το οικογενειακό περιβάλλον, εμφανίζεται σε μεγάλο αριθμό ερευνών. Ωστόσο μετά από σχετική ... -
Η διαμόρφωση του χαρακτήρα των παιδιών κατά τη μετάβασή τους στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και ποιοι παράγοντες την επηρεάζουν.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-10)Εισαγωγή: Στην παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της μελέτης της ομαλής μετάβασης των παιδιών από την πρωτοβάθμια στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Η εργασία δημιουργήθηκε για να προσδιορίσει ποιοι ... -
Η Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής-Υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ) στην Προσχολική Ηλικία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-07-07)Η Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ) είναι μία εγγενής νευροαναπτυξιακή διαταραχή που τις τελευταίες δεκαετίες απασχολεί έντονα το σύνολο της επιστημονικής κοινότητας καθώς τη συναντούμε συχνά ... -
Η διατροφική εκπαίδευση ατόμων με ψυχωσική εμπειρία που νοσηλεύονται σε ψυχιατρικό νοσοκομείο και ενοίκων στεγαστικής μονάδας ψυχοκοινωνικής αποκατάστασης, με στόχο την επίδραση στην αυτοεκτίμηση και στην ποιότητα της ζωής τους.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-10-06)Εισαγωγή: Στο πλαίσιο μιας νέας εποχής, όπου οι έννοιες «αποϊδρυματοποίηση», «αποστιγματισμός», «συμπερίληψη» και «κοινωνία ίσων ευκαιριών σε όλους» έχουν κυρίαρχο ρόλο, επιβάλλεται να εφαρμοστούν εκπαιδευτικές δράσεις, ... -
Η διατροφική προσέγγιση του αυτισμού και πώς συμβάλλει στη βελτίωση της υγείας και των συμπτωμάτων των ατόμων με αυτισμό.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-15)Εισαγωγή: Η διαταραχή του φάσματος του αυτισμού (ΔΑΦ) αποτελεί μια πρώιμη νευροαναπτυξιακή διαταραχή. Τα βασικά χαρακτηριστικά συμπτώματα περιλαμβάνουν ελλείμματα στην κοινωνική αλληλεπίδραση, δυσκολίες στη λεκτική και μη ... -
Η διατροφική υποστήριξη ως μέσο αποκατάστασης της υγείας του εγκαυματία - Συστηματική Ανασκόπηση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-12-19)Το έγκαυμα θεωρείται το πιο μεγάλο στρες που μπορεί να υποστεί ο ανθρώπινος οργανισμός. Η διατροφική υποστήριξη σε θερμίδες, με πρωτεΐνες, υδατάνθρακες, λίπος, αλλά και η ενίσχυση με ηλεκτρολύτες, βιταμίνες και ιχνοστοιχεία, ... -
Η διαφοροποιημένη διδασκαλία της αγγλικής ως δεύτερης ξένης γλώσσας σε μαθητές με διαταραχή αυτιστικού φάσματος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)Εισαγωγή: Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) και τις επιπτώσεις της στην σχολική ζωή και τη μάθηση. Γίνεται προσπάθεια ορισμού και ανάλυσης της σύνθετης συμπτωματολογίας με τα κυριότερα ... -
Η διαφοροποιημένη παιδαγωγική προσέγγιση στην Προσχολική Εκπαίδευση. Απόψεις εκπαιδευτικών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)Εισαγωγή: Σήμερα, κάθε άλλο παρά ποτέ, η Διαφοροποιημένη Παιδαγωγική Προσέγγιση (Δ.Π.Π.) αποτελεί τη βάση ώστε να υλοποιηθεί μια σημαντική αρχή της εκπαίδευσης, η ισότητα. Η διαφορετικότητα ήταν, είναι και θα είναι ανέκαθεν ... -
Η διαχείριση της μετάβασης των βρεφών από την οικογένεια στον βρεφικό σταθμό – απόψεις παιδαγωγών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-17)Εισαγωγή: Κάθε χρόνο πολλά παιδιά βρεφικής ηλικίας, έως 2,6 ετών, για διάφορους λόγους χρειάζεται να μεταβούν από το οικογενειακό περιβάλλον σε αυτό της μη υποχρεωτικής εκπαίδευσης, δηλαδή στον βρεφικό σταθμό. Οι μεταβάσεις ... -
Η Διδασκαλία Ξένων Γλωσσών σε παιδιά της Προσχολικής και Πρώτης Σχολικής Ηλικίας - Σύγχρονες Επιστημονικές Θεωρίες και Μέθοδοι
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως σκοπό να αναδείξει τις νέες τάσεις – απόψεις αλλά και τις σύγχρονες επιστημονικές θεωρίες και μεθόδους διδασκαλίας της ξένης γλώσσας στις μικρές ηλικίες. Είναι πλέον φαινόμενο παγκόσμιο ... -
Η διδασκαλία της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας και Γραμματείας στους νεοέλληνες μαθητές του 21ου αιώνα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-10-06)Η παρούσα εργασία έχει σκοπό να προβάλει την ωφελιμότητα της διδασκαλίας των Αρχαίων Ελληνικών για τους νεοέλληνες μαθητές, με την προϋπόθεση ότι η διδασκαλία αυτή υλοποιείται με σύγχρονες μεθόδους, καινοτόμες στρατηγικές ... -
Η Διεπιστημονική προσέγγιση STEAM στην πρώιμη παιδική ηλικία και οι απόψεις των παιδαγωγών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-10-02)Η διπλωματική εργασία προέκυψε από την προσωπική αναζήτηση σε σχέση με την προσέγγιση STEAM (science, technology, engineering, art, mathematics ) και την εφαρμογή της στον χώρο της προσχολικής αγωγής. Αποτελεί επιτακτική ... -
Η διερεύνηση ανάγκης της επιμόρφωσης εκπαιδευτικών Α βάθμιας σε ψυχοεκπαιδευτικά προγράμματα παρέμβασης που αφορούν παιδιά τυπικής και μη τυπικής ανάπτυξης σε Ελλάδα και Κύπρο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-18)Εισαγωγή: Στην παρούσα εργασία έγινε μία προσπάθεια διερεύνησης ανάγκης της επιμόρφωσης εκπαιδευτικών Α' βάθμιας σε προγράμματα ψυχοεκπαιδευτικού χαρακτήρα τόσο για παιδιά τυπικής όσο και μη τυπικής ανάπτυξης σε Ελλάδα και ... -
Η διερεύνηση της αντιλαμβανόμενης σημασίας του παιχνιδιού ως μέσο εκπαίδευσης και θεραπείας παιδιών προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας που βρίσκονται στο φάσμα του Αυτισμού από εκπαιδευτικούς και λοιπό εκπαιδευτικό προσωπικό
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-10-06)Εισαγωγή: Η Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) είναι νευροαναπτυξιακή και παρουσιάζει έντονο ενδιαφέρον. Η εξέλιξη στο πεδίο της ειδικής αγωγής έχει φέρει σημαντικές αλλαγές στην διάγνωση και αντιμετώπιση των ελλειμμάτων ... -
Η διερεύνηση της σχέσης μεταξύ της εμπειρίας τοκετού και της ανάπτυξης δεσμού ανάμεσα στη λεχωίδα και το νεογνό
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-25)Εισαγωγή: Η μητρική προσκόλληση, γνωστή και ως μητρικός δεσμός ή η συναισθηματική σύνδεση μεταξύ μιας μητέρας και του βρέφους της, είναι ζωτικής σημασίας για τα αναπτυξιακά αποτελέσματα του βρέφους. Αυτή η προσκόλληση ... -
Η διερεύνηση των αντιλήψεων των νηπιαγωγών σχετικά με την συμβολή των Τ.Π.Ε. στην γνωστική ανάπτυξη παιδιών 4-6 ετών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του Διατμηματικό Πρό-γραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Αγωγής μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων. Σκοπός της είναι να διερευνήσει ... -
Η διερεύνηση των κυριότερων αναγκών των γυναικών κατά τη περίοδο της λοχείας: Συστηματική ανασκόπηση.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-02-09)H παρούσα συστηματική ανασκόπηση επικεντρώνεται στις ανάγκες και τις προκλήσεις της φροντίδας μετά τον τοκετό. Οι μελέτες υπογραμμίζουν την πολύπλευρη φύση της επιλόχειας φροντίδας, τονίζοντας τη σημασία της κατανόησης των ... -
Η Δραματική Τέχνη ως παιδαγωγική μέθοδος για την ενίσχυση της κοινωνικής και συναισθηματικής ανάπτυξης των μαθητών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-07-16)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να δείξει το ρόλο που παίζει η δραματική τέχνη σαν παιδαγωγικό μέσο στην ενίσχυση της κοινωνικής και συναισθηματικής ανάπτυξης των παιδιών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Παίζει ουσιαστικό ... -
Η δυναμική της Εργοθεραπευτικής παρέμβασης στο πλαίσιο λειτουργίας διεπιστημονικής ομάδας για τη διάγνωση και τη θεραπευτική πρόταση σε εφήβους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-07-15)Η σύγχρονη κοινωνία αντιλαμβάνεται τον άνθρωπο ως πολύπλοκο οργανισμό, που ασχολείται με ποικίλες δραστηριότητες και οι απαιτήσεις του συνεχώς πληθαίνουν. Ο τομέας της φροντίδας υγείας αντιπροσωπεύει μία από τις πτυχές ...