dc.contributor.advisor | HATZIGIANNI, MARIA | |
dc.contributor.advisor | Palaiologou, Christina | |
dc.contributor.author | Μάτη, Σταυρούλα | |
dc.date.accessioned | 2023-07-12T07:41:47Z | |
dc.date.available | 2023-07-12T07:41:47Z | |
dc.date.issued | 2023-07-07 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/4630 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-4468 | |
dc.description.abstract | Βασικός σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνηθεί η συμβολή της Δραματοποίησης στην διεπιστημονική προσέγγιση STEAM σε παιδιά προσχολικής ηλικίας μέσα από βιβλιογραφική ανασκόπηση. Πως η Δραματοποίηση οδηγεί τα νήπια στο να εντρυφήσουν στις επιστημονικές γνώσεις που συμπεριλαμβάνονται στην προσέγγιση STEAM με έναν ευχάριστο και αποτελεσματικό τρόπο. | el |
dc.format.extent | 69 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.publisher | Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.) | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Εκπαιδευτικό δράμα | el |
dc.subject | Δραματοποίηση | el |
dc.subject | Διεπιστημονική προσέγγιση STEAM | el |
dc.subject | Προσχολική ηλικία | el |
dc.title | Η συμβολή της δραματοποίησης στην διεπιστημονική προσέγγιση STEAM σε παιδιά προσχολικής ηλικίας. | el |
dc.title.alternative | The contribution of drama to the interdisciplinary STEAM approach in preschool children | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | KARKALOUSOS, PETROS | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιας | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Βιοϊατρικών Επιστημών | el |
dc.contributor.master | Παιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων | el |
dc.description.abstracttranslated | The main purpose of the thesis is to explore the contribution of Dramatization in the interdisciplinary STEAM approach in preschool children through a literature review. How Dramatization leads toddlers to immerse themselves in the scientific knowledge included in the STEAM approach in an enjoyable and effective way. | el |