Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η συμβολή της δραματοποίησης στην διεπιστημονική προσέγγιση STEAM σε παιδιά προσχολικής ηλικίας.

dc.contributor.advisorHATZIGIANNI, MARIA
dc.contributor.advisorPalaiologou, Christina
dc.contributor.authorΜάτη, Σταυρούλα
dc.date.accessioned2023-07-12T07:41:47Z
dc.date.available2023-07-12T07:41:47Z
dc.date.issued2023-07-07
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/4630
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-4468
dc.description.abstractΒασικός σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνηθεί η συμβολή της Δραματοποίησης στην διεπιστημονική προσέγγιση STEAM σε παιδιά προσχολικής ηλικίας μέσα από βιβλιογραφική ανασκόπηση. Πως η Δραματοποίηση οδηγεί τα νήπια στο να εντρυφήσουν στις επιστημονικές γνώσεις που συμπεριλαμβάνονται στην προσέγγιση STEAM με έναν ευχάριστο και αποτελεσματικό τρόπο.el
dc.format.extent69el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΕκπαιδευτικό δράμαel
dc.subjectΔραματοποίησηel
dc.subjectΔιεπιστημονική προσέγγιση STEAMel
dc.subjectΠροσχολική ηλικίαel
dc.titleΗ συμβολή της δραματοποίησης στην διεπιστημονική προσέγγιση STEAM σε παιδιά προσχολικής ηλικίας.el
dc.title.alternativeThe contribution of drama to the interdisciplinary STEAM approach in preschool childrenel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeKARKALOUSOS, PETROS
dc.contributor.facultyΣχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιαςel
dc.contributor.departmentΤμήμα Βιοϊατρικών Επιστημώνel
dc.contributor.masterΠαιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεωνel
dc.description.abstracttranslatedThe main purpose of the thesis is to explore the contribution of Dramatization in the interdisciplinary STEAM approach in preschool children through a literature review. How Dramatization leads toddlers to immerse themselves in the scientific knowledge included in the STEAM approach in an enjoyable and effective way.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές