Show simple item record

Η αξία της μάρκας στην διαμόρφωση της σχέσης πελάτη–προμηθευτή στην Β2Β αγορά

dc.contributor.advisorGiovanis, Apostolos
dc.contributor.authorΚαρακεκές, Κωνσταντίνος
dc.date.accessioned2023-07-26T22:01:56Z
dc.date.available2023-07-26T22:01:56Z
dc.date.issued2023-07-19
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/4866
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-4704
dc.description.abstractΗ αγορά Β2Β εξελίσσεται και μετασχηματίζεται παγκοσμίως. Ως αποτέλεσμα οι εταιρίες βιώνουν έντονο ανταγωνισμό και εστιάζουν στην αναζήτηση στρατηγικών διαφοροποίησης που θα τις βοηθήσουν να επιτύχουν ένα βιώσιμο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Στο πλαίσιο αυτό, η διαχείριση των εμπορικών σημάτων αποτελεί ένα ζήτημα ζωτικής σημασίας για τις επιχειρήσεις στην Β2Β αγορά. Υπό τις παραπάνω διαπιστώσεις, αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτέλεσε η μελέτη των συνιστωσών της αξίας της μάρκας στο Β2Β πλαίσιο και η επίδραση τους στη διαμόρφωση της προσήλωσης και της δέσμευσης στη μάρκα. Οι εξεταζόμενες μεταβλητές που μελετήθηκαν στην παρούσα εργασία ήταν οι εξής πέντε: Η απόδοση της μάρκας, η εικόνα της βιομηχανικής επωνυμίας, η εμπιστοσύνη στην μάρκα, η προσήλωση στην μάρκα και η δέσμευση πελατώνel
dc.format.extent91el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΜάρκαel
dc.subjectΑξία μάρκαςel
dc.subjectΑπόδοση Μάρκαςel
dc.subjectΕικόνα μάρκαςel
dc.subjectΕμπιστοσύνη πελατώνel
dc.subjectΔέσμευση πελατώνel
dc.subjectΠροσήλωση πελατώνel
dc.subjectBrandel
dc.subjectBusiness-to-businessel
dc.titleΗ αξία της μάρκας στην διαμόρφωση της σχέσης πελάτη–προμηθευτή στην Β2Β αγοράel
dc.title.alternativeThe value of the brand in configurating the customer–supplier relationship in B2B marketel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeRizomyliotis, Ioannis
dc.contributor.committeeΚαλλιβωκάς, Δημήτριος
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔιοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA)el
dc.description.abstracttranslatedThe B2B market is evolving and transforming worldwide. As a result, companies experience intense competition and focus in differentiation strategies that will help them achieve a sustainable competitive advantage. Hence, brand management is a vital issue for businesses in the B2B market. Based on the above the subject of the current thesis was the study of the brand value components in B2B market and their effect in configurating brand loyalty and brand commitment. The variables studied in the current thesis were the following five: Brand performance, industrial brand image, brand trust, brand loyalty and customer commitmentel


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές