Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αξιολόγηση της μαθησιακής εμπειρίας μεταπτυχιακών φοιτητών από την αλληλεπίδρασή τους με το Παρατηρητήριο Πολιτών Pl@ntNet σε δραστηριότητες Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης με εργαλεία τα αναστοχαστικά ημερολόγια και την ψηφιακή αφήγηση

dc.contributor.advisorDaskolia, Maria
dc.contributor.authorΒώκου, Σωτηρία
dc.date.accessioned2023-10-31T11:14:27Z
dc.date.available2023-10-31T11:14:27Z
dc.date.issued2023-09-18
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/5539
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-5376
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία αφορά στην αξιολόγηση της παιδαγωγικής αξιοποίησης της “ψηφιακής αφήγησης” και των “προσωπικών ημερολογίων” ως συνδεόμενων εργαλείων για την υποστήριξη του αναστοχασμού φοιτητών πάνω στην εμπειρία τους από τη χρήση ενός ψηφιακού Παρατηρητηρίου Πολιτών, του Pl@ntnet. Η σχετική εκπαιδευτική δράση σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από την επιβλέπουσα της διπλωματικής εργασίας και διδάσκουσα του μαθήματος «Εκπαίδευση και Μάθηση για το Περιβάλλον και την Αειφορία στην Ψηφιακή Εποχή» στο ΔΠΜΣ «Ψηφιακός Μετασχηματισμός και Εκπαιδευτική Πράξη», η οποία παραχώρησε για ερευνητική χρήση το εν λόγω υλικό για μια μικρής κλίμακας έρευνα αξιολόγηση. Σκοπός της ποιοτικής έρευνας που πραγματοποιήθηκε ήταν η διερεύνηση της μάθησης και της συναισθηματικής ανταπόκρισης δύο φοιτητών που πήραν μέρος στο μάθημα και στη συγκεκριμένη εκπαιδευτική δράση κατά το χειμερινό ακαδημαϊκό εξάμηνο 2020-2021. Η ανάλυση των ημερολογίων και των ψηφιακών αφηγήσεων βασίστηκε στην ανάλυση περιεχομένου και στη δημιουργία επαγωγικών κωδίκων. Από την ανάλυση αναδείχθηκαν τα εξής σχετικά με την εμπειρία των φοιτητών: θετική επίδραση στην παρατηρητικότητα και βελτίωση του γνωστικού επιπέδου, κοινωνική αλληλεπίδραση, νέα προσέγγιση της εκπαίδευσης, ενθουσιασμός και ενθάρρυνση της συμμετοχής, προσωπική ικανοποίηση και ενίσχυση της αυτοεκτίμησης, αναγνώριση ότι η περιβαλλοντική δραστηριότητα προκάλεσε συναισθηματική σύνδεση, θετική στάση ότι οι αρνητικές συναισθηματικές αντιδράσεις μπορούν να αντιμετωπιστούν, πρόθεση για εξατομίκευση της ψηφιακής αφήγησης, αναγνώριση της σημασίας της κοινότητας και της αλληλεπίδρασης με βάση τη δύναμη της αφήγησης και της ιστορίας, και της συμβολής της τεχνολογίας στην προσωπική σύνδεση με τη φύση.el
dc.format.extent101el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνώνel
dc.publisherΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΨηφιακές αφηγήσειςel
dc.subjectΑναστοχαστικά ημερολόγιαel
dc.subjectΠεριβαλλοντική εκπαίδευσηel
dc.subjectΕπιστήμη των πολιτώνel
dc.subjectΠαρατηρητήρια πολιτώνel
dc.titleΑξιολόγηση της μαθησιακής εμπειρίας μεταπτυχιακών φοιτητών από την αλληλεπίδρασή τους με το Παρατηρητήριο Πολιτών Pl@ntNet σε δραστηριότητες Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης με εργαλεία τα αναστοχαστικά ημερολόγια και την ψηφιακή αφήγησηel
dc.title.alternativeEvaluation of the learning experience of postgraduate students through their interaction with the Pl@ntNet Citizens' Observatory in Environmental Education activities using reflective journals and digital storytellingel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeKynigos, Chronis
dc.contributor.committeeΜακρή, Αικατερίνη
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστώνel
dc.contributor.masterΨηφιακός Μετασχηματισμός και Εκπαιδευτική Πράξηel
dc.description.abstracttranslatedThis dissertation concerns the evaluation of the pedagogical use of "digital storytelling" and "personal diaries" as connected tools to support students' reflection on their experience of using a digital Citizen Observatory, Pl@ntnet. The relevant educational activity was designed and implemented by the supervisor of the dissertation and lecturer of the course "Teaching and Learning for the Environment and Sustainability in the Digital Age" in the MSc "Digital Transformation and Educational Practice", who provided the respective material for research use in this small-scale exploratory evaluation. The aim of the qualitative study carried out was to assess the learning and emotional response of two students who took part in the course and in this educational activity during the winter academic semester 2020-2021. The analysis of the diaries and digital narratives was based on content analysis and inductive code generation. The analysis revealed the following about the students' experience: positive impact on observational skills and improvement of cognitive level, social interaction, new approach to education, enthusiasm and encouragement of participation, personal satisfaction and self-esteem enhancement, recognition that the environmental activity caused emotional connection, positive attitude that negative emotional reactions can be dealt with, intention to personalize the digital narrative, recognition of the importance of community and interaction based on the power of storytelling, and the contribution of technology to personal connection with nature.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές