Show simple item record

Οπτικός γραμματισμός και infographics στη διδασκαλία της Γεωγραφίας στη ΣΤ δημοτικού

dc.contributor.advisorΜακρή, Αικατερίνη
dc.contributor.authorΜαγουλά, Όλγα-Ευαγγελία
dc.date.accessioned2023-12-04T07:57:14Z
dc.date.available2023-12-04T07:57:14Z
dc.date.issued2023-11-20
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/5704
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-5541
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία στοχεύει στη διερεύνηση και την ανάλυση του ρόλου του οπτικού γραμματισμού και των πληροφοριογραφημάτων (infographics) στη διδασκαλία της Γεωγραφίας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Η σημασία της χρήσης των πληροφοριογραφημάτων είναι σημαντική καθώς μέσω αυτών μπορεί να καλλιεργηθεί ο οπτικός γραμματισμός των μαθητών. Η ανάπτυξη του θέματος έγινε μέσα από την ερευνητική ανασκόπηση και την διδακτική παρέμβαση σε μαθητές της Στ’ τάξης οι οποίοι δημιούργησαν τέσσερα πληροφοριογραφήματα για το μάθημα της Γεωγραφίας και τους μεγάλους ποταμούς της Γης.el
dc.format.extent85el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνώνel
dc.publisherΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subjectΠολυτροπικότηταel
dc.subjectInfographicsel
dc.subjectΠληροφοριογραφήματαel
dc.subjectΟπτικός γραμματισμόςel
dc.subjectΓεωγραφίαel
dc.titleΟπτικός γραμματισμός και infographics στη διδασκαλία της Γεωγραφίας στη ΣΤ δημοτικούel
dc.title.alternativeVisual literacy and infographics in teaching Geography on the 6th grade of primary schoolel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeTroussas, Christos
dc.contributor.committeeVerdis, Athanasios
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστώνel
dc.contributor.masterΨηφιακός Μετασχηματισμός και Εκπαιδευτική Πράξηel
dc.description.abstracttranslatedThis thesis aims to investigate and analyze the role of multimodality and infographics in the teaching of Geography in primary education. The importance of using infographics is important as through them the students' visual literacy can be cultivated. The development of the topic was done through the research review and the didactic intervention for students of the 6th grade who created four infographics for the Geography lesson and the great rivers of the Earth.el


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές