Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η σημασία του στοιχείου του ανθρώπου υπό το πρίσμα του Internal Marketing στην ιδιωτική εκπαίδευση

dc.contributor.advisorYannas, Prodromos
dc.contributor.authorΣάββα, Ευδοξία Μαρίνα
dc.date.accessioned2021-06-04T09:51:46Z
dc.date.available2021-06-04T09:51:46Z
dc.date.issued2021-05-24
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/674
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-525
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία στοχεύει να αξιολογήσει τη σημασία του ρόλου των εκπαιδευτικών στην εφαρμογή των αρχών του εκπαιδευτικού μάρκετινγκ σε συνδυασμό με τη λειτουργία πλάνου εσωτερικού μάρκετινγκ σε ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς οργανισμούς. Αρχικά, γίνεται μια επισκόπηση της διεθνούς βιβλιογραφίας και αρθρογραφίας ώστε να μελετηθούν οι έννοιες του εκπαιδευτικού και του εσωτερικού μάρκετινγκ. Επιπλέον, με τη συζήτηση ερευνών στο διεθνή χώρο της εκπαίδευσης επιχειρείται να εξηγηθεί η στάση των εκπαιδευτικών στην εφαρμογή πρακτικών μάρκετινγκ, αλλά και να αξιολογηθεί η εφαρμογή του εσωτερικού μάρκετινγκ σε εκπαιδευτικούς οργανισμούς. Τέλος, πραγματοποιείται μια κριτική αξιολόγηση των κύριων εννοιών και παρέχονται προτάσεις για εφαρμογή του εσωτερικού μάρκετινγκ σε ιδιωτικούς οργανισμούς, ώστε να αξιοποιηθεί ο ρόλος των εκπαιδευτικών στην ανάπτυξη του οργανισμού.el
dc.format.extent63el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΕκπαιδευτικό μάρκετινγκel
dc.subjectΜάρκετινγκ στην εκπαίδευσηel
dc.subjectΕσωτερικό μάρκετινγκel
dc.subjectΙδιωτική εκπαίδευσηel
dc.subjectΕκπαιδευτικά συστήματαel
dc.subjectΜάρκετινγκ σχέσεωνel
dc.subjectΕκπαίδευσηel
dc.subjectΜάρκετινγκel
dc.subjectInternal marketingel
dc.titleΗ σημασία του στοιχείου του ανθρώπου υπό το πρίσμα του Internal Marketing στην ιδιωτική εκπαίδευσηel
dc.title.alternativeThe importance of the element of people in the light of Internal Marketing in private educationel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeSpyridakos, Athanasios
dc.contributor.committeeΠιερράκος, Γεώργιος
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔιοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.description.abstracttranslatedThe present paper aims to assess the importance of the teachers’ role in the implementation of the principles of educational marketing in combination with the function of an internal marketing plan in private educational organizations. Initially there is an overview of the international literature in order for the concepts of educational and internal marketing to be studied. In addition, using case studies from the global field of education, it is attempted to explain the teachers’ attitude towards the implementation of marketing strategies, as well as to evaluate the implementation of internal marketing in educational organizations. Finally, there is a critical evaluation of the most important concepts and proposal are suggested for the enforcement of internal marketing in private educational institutions, so that the teachers’ role in the development of the organization is utilized.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές