Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η Εκπαίδευση 4.0 μέσω μηχανικής μάθησης σαν εργαλείο στην ελληνική τριτοβάθμια εκπαίδευση

dc.contributor.advisorPsaromiligkos, Ioannis (Yannis)
dc.contributor.authorΡιμπάς, Δημήτριος
dc.contributor.authorΚοτζασάββα, Φωτεινή
dc.date.accessioned2024-08-02T10:13:30Z
dc.date.available2024-08-02T10:13:30Z
dc.date.issued2024-07-12
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/7306
dc.description.abstractΜιλάμε συνεχώς για την Τέταρτη Βιομηχανική Επανάσταση (IR 4.0). Έχουμε εισέλθει στον "έξυπνο ψηφιακό αιώνα", όπως τον περιέγραψε ο Frederic Martel, το 2018, και πρόκειται για την "ψηφιακή εποχή". Μια πλήρους κλίμακας ανθρώπινη και κοινωνική επανάσταση, κατά την οποία οι ριζοσπαστικές, ταχύτατες συγκλίσεις της επιστημονικής και τεχνολογικής καινοτομίας στη δικτυωμένη τεχνολογία πληροφοριών κυριαρχούν και μεταμορφώνουν κάθε πτυχή της ζωής μας. Όσον αφορά την Ανώτερη Εκπαίδευση (HE 4.0) ζούμε στην "έξυπνη" εποχή, όπου ο όρος "έξυπνος" υποδηλώνει μια θεμελιώδη μετάλλαξη του διαδικτύου, αυτή που έρχεται δηλαδή το πέρασμα από την πληροφορία στην επικοινωνία και τώρα, στο διαδίκτυο της γνώσης. Για έναν επιστήμονα, αυτό που βρίσκεται κάτω από αυτό είναι συχνά η υπόθεση ότι η επιστημονική πρόοδος συνδέεται με την υπολογιστική ισχύ των μεθόδων μέσω της Τεχνολογία Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) και τα αποτελέσματα της επιστημονικής έρευνας. Όλοι οι επιστήμονες έχουν σημειώσει τα τελευταία 30 περίπου χρόνια θεαματική πρόοδο στις επιστημονικές και τεχνολογικές βάσεις γνώσεων, σύμφωνα με αυτή την υπολογιστική ισχύ. Η πανδημία Covid-19 εμφανίστηκε ξαφνικά και άλλαξε την εκπαίδευση, την καθημερινή ζωή και τη ζωή των ανθρώπων σε όλο τον κόσμο. Η πανδημική κρίση επαναπροσδιόρισε τον σκοπό της πανεπιστημιακής εκπαίδευσης, μέσω της εφαρμογής σύγχρονων και αναδυόμενων τεχνολογιών σε συνδυασμό με καινοτόμες παιδαγωγικές διαδικασίες και βέλτιστες πρακτικές. Ονομάστηκε Education 4.0. Στην έρευνά μας θα γίνει περιγραφή των παιδαγωγικών διαδικασιών σύμφωνα με τις τέσσερις βιομηχανικές επαναστάσεις που σχετίζονται με την τριτοβάθμια εκπαίδευση. Επιπλέον θα γίνει αναφορά των νέων έργων στην εκπαιδευτική καινοτομία ως προς τις ικανότητες, τις μαθησιακές μεθόδους, τις τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών και την υποδομή. Τέλος, θα ερευνηθεί το ενδιαφέρον εκπαιδευτικών και φοιτητών ως προς αυτόν τον μετασχηματισμό.el
dc.format.extent138el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/*
dc.subjectΤριτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.subjectΑνώτερη Εκπαίδευση 4.0el
dc.subjectΨηφιακά εργαλεία στην εκπαίδευση 4.0el
dc.subjectΤέταρτη βιομηχανική επανάστασηel
dc.subjectΒιομηχανική επανάστασηel
dc.subjectΤεχνολογία πληροφοριών και επικοινωνίαςel
dc.subjectΤεχνητή νοημοσύνηel
dc.titleΗ Εκπαίδευση 4.0 μέσω μηχανικής μάθησης σαν εργαλείο στην ελληνική τριτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.title.alternativeEducation 4.0 through machine learning as a tool in greek higher educationel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΣαλμόν, Ιωάννης
dc.contributor.committeeKytagias, Christos
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔιοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA)el
dc.description.abstracttranslatedWe are constantly referring to the Fourth Industrial Revolution (IR 4.0). We have entered the "smart digital century," as Frederic Martel described it, in 2018, and it is the "digital age." A full-scale human and social revolution, in which radical, rapid convergences of scientific and technological innovation in networked information technology dominate and transform every aspect of our lives. As far as Higher Education is concerned (HE 4.0) we live in the "Smart" age, where the term "smart" denotes a fundamental transformation of the internet, that is, the transition from information to communication and now, to the Internet of knowledge. For a scientist, what lies beneath this is often the assumption that scientific progress is linked to the computational power of methods through information and Communication Technology (ICT) and the results of scientific research. All scientists have in the last 30 or so years made spectacular advances in the scientific and technological knowledge bases, according to this computing power. The Covid-19 pandemic suddenly appeared and changed the education, daily life and lives of people around the world. The pandemic crisis redefined the purpose of university education, through the application of modern and emerging technologies combined with innovative pedagogical processes and best practices. It Was Called Education 4.0. Our research will describe pedagogical processes according to the four industrial revolutions related to higher education. In addition, the new projects will refer to educational innovation in terms of competences, learning methods, information and communication technologies and infrastructure. Finally, the interest of teachers and students in this transformation will be investigated.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές