Η Εκπαίδευση 4.0 μέσω μηχανικής μάθησης σαν εργαλείο στην ελληνική τριτοβάθμια εκπαίδευση
Education 4.0 through machine learning as a tool in greek higher education
Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία
Author
Ριμπάς, Δημήτριος
Κοτζασάββα, Φωτεινή
Date
2024-07-12Advisor
Psaromiligkos, Ioannis (Yannis)Keywords
Τριτοβάθμια εκπαίδευση ; Ανώτερη Εκπαίδευση 4.0 ; Ψηφιακά εργαλεία στην εκπαίδευση 4.0 ; Τέταρτη βιομηχανική επανάσταση ; Βιομηχανική επανάσταση ; Τεχνολογία πληροφοριών και επικοινωνίας ; Τεχνητή νοημοσύνηAbstract
Μιλάμε συνεχώς για την Τέταρτη Βιομηχανική Επανάσταση (IR 4.0). Έχουμε εισέλθει στον "έξυπνο ψηφιακό αιώνα", όπως τον περιέγραψε ο Frederic Martel, το 2018, και πρόκειται για την "ψηφιακή εποχή". Μια πλήρους κλίμακας ανθρώπινη και κοινωνική
επανάσταση, κατά την οποία οι ριζοσπαστικές, ταχύτατες συγκλίσεις της επιστημονικής και τεχνολογικής καινοτομίας στη δικτυωμένη τεχνολογία πληροφοριών κυριαρχούν και μεταμορφώνουν κάθε πτυχή της ζωής μας. Όσον αφορά την Ανώτερη Εκπαίδευση (HE 4.0) ζούμε στην "έξυπνη" εποχή, όπου ο όρος "έξυπνος" υποδηλώνει μια θεμελιώδη μετάλλαξη του διαδικτύου, αυτή που έρχεται δηλαδή το πέρασμα από την πληροφορία στην επικοινωνία και τώρα, στο διαδίκτυο της γνώσης. Για έναν επιστήμονα, αυτό που βρίσκεται κάτω από αυτό είναι συχνά η υπόθεση ότι η επιστημονική πρόοδος συνδέεται με την υπολογιστική ισχύ των μεθόδων μέσω της Τεχνολογία Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) και τα αποτελέσματα της επιστημονικής έρευνας. Όλοι οι επιστήμονες έχουν σημειώσει τα τελευταία 30 περίπου χρόνια θεαματική πρόοδο στις επιστημονικές και τεχνολογικές βάσεις γνώσεων, σύμφωνα με αυτή την υπολογιστική ισχύ. Η πανδημία Covid-19 εμφανίστηκε ξαφνικά και άλλαξε την εκπαίδευση, την καθημερινή ζωή και τη ζωή των ανθρώπων σε όλο τον κόσμο. Η πανδημική κρίση επαναπροσδιόρισε τον σκοπό της πανεπιστημιακής εκπαίδευσης, μέσω της εφαρμογής σύγχρονων και αναδυόμενων τεχνολογιών σε συνδυασμό με καινοτόμες παιδαγωγικές διαδικασίες και βέλτιστες πρακτικές. Ονομάστηκε Education 4.0. Στην έρευνά μας θα γίνει περιγραφή των παιδαγωγικών διαδικασιών σύμφωνα με τις τέσσερις βιομηχανικές επαναστάσεις που σχετίζονται με την τριτοβάθμια εκπαίδευση. Επιπλέον θα γίνει αναφορά των νέων έργων στην εκπαιδευτική καινοτομία ως προς τις ικανότητες, τις μαθησιακές μεθόδους, τις
τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών και την υποδομή. Τέλος, θα ερευνηθεί το ενδιαφέρον εκπαιδευτικών και φοιτητών ως προς αυτόν τον μετασχηματισμό.
Abstract
We are constantly referring to the Fourth Industrial Revolution (IR 4.0). We have entered the "smart digital century," as Frederic Martel described it, in 2018, and it is the "digital age." A full-scale human and social revolution, in which radical, rapid
convergences of scientific and technological innovation in networked information technology dominate and transform every aspect of our lives. As far as Higher Education is concerned (HE 4.0) we live in the "Smart" age, where the term "smart" denotes a fundamental transformation of the internet, that is, the transition from information to communication and now, to the Internet of knowledge. For a scientist, what lies beneath this is often the assumption that scientific progress is linked to the computational power of methods through information and Communication Technology (ICT) and the results of scientific research. All scientists have in the last 30 or so years made spectacular advances in the scientific and technological knowledge bases, according to this computing power. The Covid-19 pandemic suddenly appeared and changed the education, daily life and lives of people around the world. The pandemic crisis redefined the purpose of university education, through the application of modern and emerging technologies combined with innovative pedagogical processes and best practices. It Was Called Education 4.0. Our research will describe pedagogical processes according to the four industrial revolutions related to higher education. In addition, the new projects will refer to educational innovation in terms of competences, learning methods, information and communication technologies and infrastructure. Finally, the interest of teachers and students in this transformation will be investigated.
Number of pages
138Faculty
Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών ΕπιστημώνAcademic Department
Τμήμα Διοίκησης ΕπιχειρήσεωνPost-graduate Program
Διοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA)Language
GreekCollections
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Η επίδραση της εκπαίδευσης στην απόδοση των εργαζομένων σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις στην μετά Covid-19 εποχή
Παπαγεωργάκης, Ευθύμιος (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΠανεπιστήμιο Αιγαίου, 2022-07-20)Για μια ξενοδοχειακή επιχείρηση, οι εργαζόμενοι αποτελούν τον πολυτιμότερο πόρο και για αυτό το λόγο η εκπαίδευση τους είναι ένα βασικό στοιχείο της διοίκησης του ανθρώπινου δυναμικού. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να ... -
Απόψεις, αντιλήψεις και στάσεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης των δήμων Περιστερίου και Πάρου σχετικά με τη διαπολιτισμική αγωγή και την συμμετοχή των αλλοδαπών μαθητών στην σχολική τάξη
Σγαρδέλη, Μαρία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-10-03)Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν η διερεύνηση των απόψεων, των αντιλήψεων και των στάσεων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης των δήμων Περιστερίου και Πάρου σχετικά με τη διαπολιτισμική αγωγή και την ... -
Ποιότητα στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση: διερεύνηση του περιβάλλοντος για την εφαρμογή της διοίκησης μέσω στόχων
Καραγιάννης, Κωνσταντίνος; Βορρίση, Αθηνά (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-02-25)Η εκπαίδευση είναι ένα πολύτιμο κοινωνικό αγαθό που συμβάλλει σημαντικά στη δομή και την εξέλιξη κάθε κοινωνίας. Η Διοίκηση ολικής Ποιότητας (ΔΟΠ) είναι κοινά αποδεκτό ότι συμβάλλει στη βελτίωση διαδικασιών παραγωγής και ...