dc.contributor.advisor | Τραπάλη, Μαρία | |
dc.contributor.author | Σκόθου, Σταυρούλα | |
dc.date.accessioned | 2024-10-10T14:48:40Z | |
dc.date.available | 2024-10-10T14:48:40Z | |
dc.date.issued | 2024-10-04 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/7677 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-7509 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται και προσεγγίζει τον τομέα των φυσικών επιστημών στην προσχολική ηλικία. Πιο συγκεκριμένα μέσα από τον τομέα των φυσικών επιστημών επιλέχθηκε η προσέγγιση της έννοιας του μαγνητισμού και οι ιδιότητες και τα είδη των μαγνητών. Η πραγματοποίηση της εκπαιδευτικής διαδικασίας ξεκίνησε με ένα σύνολο προγραμματισμένων δραστηριοτήτων που ανέλαβε η παιδαγωγός και στην συνέχεια ενσωματώθηκε η χρήση τεχνολογιών επικοινωνίας και πληροφόρησης, με μια σειρά από εκπαιδευτικά λογισμικά και εργαλεία που χρησιμοποίησαν τα παιδιά. | el |
dc.format.extent | 42 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Φυσικές επιστήμες | el |
dc.subject | Μαγνήτες | el |
dc.subject | Μαγνητισμός | el |
dc.subject | Προσχολική ηλικία | el |
dc.subject | Τεχνολογικά μέσα | el |
dc.subject | Τεχνολογικά υλικά | el |
dc.title | Οι φυσικές επιστήμες στην προσχολική ηλικία: Διδασκαλία του μαγνητισμού σε παιδιά προσχολικής ηλικίας με χρήση ΤΠΕ | el |
dc.title.alternative | Phycical science in childhood: Teaching of magnetism in childhood with the use of ICT | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | SIDIROPOULOU, MARIA | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιας | el |
dc.contributor.faculty | Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Βιοϊατρικών Επιστημών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία | el |
dc.contributor.master | Επιστήμες της Αγωγής μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων | el |
dc.description.abstracttranslated | The thesis deals with and approaches the field of science in early childhood. More specifically, through the field of natural sciences, the approach of the concept of magnetism and the properties and types of magnets waw chosen. The realization of the educational process started with a set of planned activities undertaken by the educator and then the use of communication and information technologies was integrated, with a set of educational software and tools used by the children. | el |