Εμφάνιση απλής εγγραφής

Μετάβαση από το ειδικό νηπιαγωγείο και προαγωγή στην Ά Δημοτικού γενικού σχολείου - Προϋποθέσεις ευόδωσης και τα οφέλη ενός ενιαίου σχολείου/ ενιαίας τάξης

dc.contributor.advisorMeintasi, Athanasia
dc.contributor.advisorΑσβεστάς, Αναστάσιος
dc.contributor.authorΜαντζαβίνου, Αντωνία
dc.date.accessioned2025-02-19T07:50:47Z
dc.date.available2025-02-19T07:50:47Z
dc.date.issued2025-02-17
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/8403
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία θίγει την αναγκαιότητα ισότιμης εκπαίδευσης παιδιών με αναπηρία σε ένα ενιαίο σχολείο χωρίς αποκλεισμούς, στο πλαίσιο της ανθρώπινης ποικιλομορφίας, καθώς επίσης, επισημαίνει τον ρόλο τόσο του εκπαιδευτικού στα προγράμματα μετάβασης, αλλά και των μαθητών ως ενεργά μέλη της μαθητικής κοινότητας. Ακόμη προσεγγίζονται ζητήματα που αφορούν την εκπαιδευτική διαδικασία και μεθοδολογία ως προς την διαμόρφωση του αναλυτικού προγράμματος εκπαίδευσης καθώς και η συμβολή της από κοινού εργασίας των εκπαιδευτικών γενικής και των ειδικών εκπαιδευτικών. Τέλος, αναλύονται τα οφέλη της συμπερίληψης παιδιών με αναπηρία εντός της γενικής σχολικής κοινότητας και καταδεικνύεται η σημαντικότητα αυτού, πρώτα για την δυναμική της τάξης και μετέπειτα για την πολιτιστική εξέλιξη της κοινωνίας.el
dc.format.extent67el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΜετάβασηel
dc.subjectΣυμπερίληψηel
dc.subjectΙσότιμη εκπαίδευσηel
dc.subjectΑναπηρίαel
dc.subjectΠροσαρμογή εκπαιδευτικού συστήματοςel
dc.subjectΣυνεργασία εκπαιδευτικώνel
dc.titleΜετάβαση από το ειδικό νηπιαγωγείο και προαγωγή στην Ά Δημοτικού γενικού σχολείου - Προϋποθέσεις ευόδωσης και τα οφέλη ενός ενιαίου σχολείου/ ενιαίας τάξηςel
dc.title.alternativeTransition from special school and promotion to primary general school - Conditions for the establishment of a single school/ single classel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΚαρκαλούσος, Πέτρος
dc.contributor.facultyΣχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιαςel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Βιοϊατρικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην Πρώιμη Παιδική Ηλικίαel
dc.contributor.masterΕπιστήμες της Αγωγής μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεωνel
dc.description.abstracttranslatedThis paper addresses the necessity of equal education of disabled children, in a single inclusive school, in the context of human diversity, and also highlights the teacher’s input in the transition programs and the students as active members of the student community. Issues related to the educational process and methodology regarding the formation of the detailed education pro-gram as well as the contribution of the cooperation of general and special educator teachers are also approached. Finally, the benefits of including children with disabilities within the general school community are analyzed and the importance of this is demonstrated, both for the dynamics of the class and for the subsequent cultural evolution of society.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές