Εμφάνιση απλής εγγραφής

Τα είδη του παιχνιδιού στο νηπιαγωγείο και η συμβολή του στην ανάπτυξη του παιδιού

dc.contributor.advisorΚαράμηνας, Ιγνάτιος
dc.contributor.authorΖήκου, Ευγενία
dc.date.accessioned2025-04-15T07:02:58Z
dc.date.available2025-04-15T07:02:58Z
dc.date.issued2025-04-11
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/9105
dc.description.abstractΤο νηπιαγωγείο είναι ο πρώτος και πιο σημαντικός φορέας κοινωνικοποίησης των παιδιών, μετά την οικογένεια, ο οποίος επιδρά καθοριστικά στην εξέλιξη του ατόμου. Στο διάστημα φοίτησης τους σε αυτό το σχολικό περιβάλλον, το παιδί κατακτά σημαντικά στάδια ανάπτυξης, τα οποία βασίζονται κατά κύριο λόγο στο παιχνίδι και στην επίδραση του σε όλους τους τομείς. Τα παιδιά μαθαίνουν χρησιμοποιώντας όλες τους τις αισθήσεις, πειραματίζονται, προβληματίζονται, αξιολογούν, δημιουργούν δεσμούς φιλίας και αγάπης, συνεργάζονται και αλληλοεπιδρούν με κυρίαρχο μέσο το παιχνίδι. Τα παιδιά μέσω του ελεύθερου ή οργανωμένου παιχνιδιού κατορθώνουν την εξάσκηση και βελτίωση των δεξιοτήτων τους. Με κύριο καθοδηγητή και σύμβουλο του τον/την εκπαιδευτικό, δίνεται στο παιδί η ευκαιρία να εμπλακεί σε όλα τα είδη παιχνιδιού, που ενυπάρχουν στο σχολικό περιβάλλον και να αποκομίσει πληθώρα θετικών απολαβών. Σκοπός της παρούσας εργασίας, είναι μία βιβλιογραφική ανασκόπηση, στην οποία επιδιώκεται να προσεγγισθεί το παιχνίδι στο νηπιαγωγείο και τα οφέλη που προσφέρει στο παιδί κατά της διάρκεια της παιδαγωγικής διαδικασίας, αλλά και της παιδικής του ηλικίας εν γένει.el
dc.format.extent58el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΠαιχνίδιel
dc.subjectΠροσχολική ηλικίαel
dc.subjectΝηπιαγωγείοel
dc.subjectΜάθησηel
dc.titleΤα είδη του παιχνιδιού στο νηπιαγωγείο και η συμβολή του στην ανάπτυξη του παιδιούel
dc.title.alternativeKinds of play in kindergarten and its contribution to the child's developmentel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΚώτη, Φωτεινή- Αικατερίνη
dc.contributor.facultyΣχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιαςel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Βιοϊατρικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην Πρώιμη Παιδική Ηλικίαel
dc.contributor.masterΕπιστήμες της Αγωγής μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεωνel
dc.description.abstracttranslatedKindergarten is the first and most important institution for socialization of children, after the family, which plays a decisive role in the development of the child. During their time in this school environment, children achieve significant developmental stages, primarily based on play and its influence on all areas. Children learn using all their senses, experiment, reflect, evaluate, form bonds of friendship and love, collaborate, and interact, with play being the dominant means. Through free or structured play, children practice and improve their skills. With the main guide and advisor being the educator, the child is given the opportunity to engage in all kinds of play present in the school environment and to gain numerous positive benefits. The aim of this paper is to provide a bibliographic review, which seeks to approach play in kindergarten and the benefits it offers to the child during the educational process, as well as throughout childhood in general.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές