Search
Now showing items 1-10 of 18
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός λόγω COVID-19: Μελέτη περίπτωσης των φοιτητών του Τ.Α.Φ.Π.Π.Η.- ΠΑ.Δ.Α
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-05-24)
Η πανδημία COVID-19 εμφανίστηκε ξαφνικά και άλλαξε την εκπαίδευση, την καθημερινότητα και τις ζωές των ανθρώπων σε όλο τον κόσμο. Η αναστολή της λειτουργίας όλων των εκπαιδευτικών μονάδων αποτέλεσε αναγκαία επιλογή ώστε ...
Δημιουργία διδακτικών ενοτήτων εξαμηνιαίου μαθήματος κατάρτισης, συμφώνα με το οδηγό σπουδών, θεματικού ΙΕΚ STEAM, μέσω του ελευθέρου λογισμικού της πλατφόρμας Moodle
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-05-07)
Η διπλωματική εργασία, αποτελεί μια πρότυπη και καινοτόμα ροή δημιουργίας διδακτικών ενοτήτων σύγχρονης και ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Χρησιμοποιεί σαν εργαλεία της δύο από τα πιο δημοφιλή που χρησιμοποιήθηκαν ...
Ψηφιακές δεξιότητες και διερευνητική μάθηση στον 21ο αιώνα: Μελέτη περίπτωσης στην προσχολική εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-05-07)
Οι δεξιότητες του 21ου αιώνα είναι οι 12 ικανότητες που στις μέρες μας χρειάζονται οι μαθητές για να επιτύχουν στις σπουδές, στην καριέρα και στις ζωές τους και διακρίνονται σε: 1) Μαθησιακές Δεξιότητες: κριτική σκέψη, ...
Παραδοσιακή και ψηφιακή αφήγηση. Η συμβολή τους σε μαθητές νηπιαγωγείου προ-νηπιακής ηλικίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-05-07)
Η παιδαγωγική αξία του παραμυθιού είναι αδιαμφισβήτητη καθώς, διαχρονικά, μέσα από το παραμύθι επιτυγχάνονται παιδαγωγικοί, κοινωνικοί και διδακτικοί σκοποί. Το παραμύθι καλλιεργεί τη μητρική γλώσσα με πρακτικές αναδιήγησης ...
Το περιβάλλον Miscosoft 365 στη διοίκηση της εκπαίδευσης: Μελέτη περίπτωσης σχολικής μονάδας Β΄θμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-04-13)
Η ιδέα της παρούσας διπλωματικής εργασίας ενισχύθηκε ιδιαίτερα με την ισχύουσα κατάσταση που επικρατεί την τελευταία διετία με την πανδημία COVID-19. Σαν εκπαιδευτικοί, αλλά και σαν φοιτητές, βιώσαμε τη σημαντικότητα της ...
Η σχεδιαστική σκέψη στη Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02-16)
Το αντικείμενο της παρούσας εργασίας επικεντρώνεται στη διερεύνηση των χαρακτηριστικών της μεθοδολογίας της σχεδιαστικής σκέψης στα πλαίσια του αναλυτικού προγράμματος του δημοτικού σχολείου. Το θεωρητικό πλαίσιο της ...
Σχεδιάζοντας καινοτόμες ψηφιακές δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο. Η χρήση του διαδραστικού πίνακα στη διδασκαλία της γλώσσας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02-16)
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διαπιστωθεί αν η διδασκαλία του μαθήματος της γλώσσας στο νηπιαγωγείο μέσω διαδραστικού πίνακα επηρεάζει τη συμμετοχή των μαθητών στο μάθημα, την κατανόηση των διαδραστικών δραστηριοτήτων ...
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και ο ρόλος του ψηφιακού ηγέτη στη διοίκηση εκπαιδευτικών μονάδων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Μια μελέτη περίπτωσης του 1ου Νηπιαγωγείου Αιγάλεω
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-13)
Ο σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνήσει τον ψηφιακό μετασχηματισμό στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση και συγκεκριμένα σε μια σχολική μονάδα νηπιαγωγείου ,στο 1ο νηπιαγωγείο Αιγάλεω, αξιοποιώντας για το ...
Η προβληματοκεντρική μάθηση στο δημοτικό σχολείο σε συνδυασμό με τις τεχνολογίες διαδικτύου στο πλαίσιο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης από την οπτική του διευθυντή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-03-22)
Η παρούσα πτυχιακή έχει τίτλο “Η προβληματοκεντρική μάθηση στο δημοτικό σχολείο σε συνδυασμό με τις τεχνολογίες διαδικτύου στο πλαίσιο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης από την οπτική του διευθυντή”. Αρχικά, έγινε αναλυτική ...
Διοίκηση της εκπαίδευσης με το Microsoft Teams: Μελέτη περίπτωσης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-04-01)
Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του Μεταπτυχιακού Προγράμματος «Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων» του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, υπό την επίβλεψη του Καθηγητή και ...