• Ανθρωπόμορφα ρομπότ και ΔΑΦ: Ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων των μαθητών στο νηπιαγωγείο 

      Βασιλάκου, Ανδρονίκη (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024)
      Εισαγωγή: Η καθίδρυση της Τεχνολογίας και Πληροφόρησης Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην εκπαίδευση έχει θέσει τα θεμέλια για μια σύγχρονη προσέγγιση της μαθησιακής και διδακτικής πρακτικής. Από τα τέλη του 19ου αιώνα, οι εκπαιδευτικοί ...
    • Διερεύνηση της διαφορετικότητας: Από τη θεωρία στην πράξη 

      Αλούκου, Μαρία (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)
      Στην ακόλουθη διπλωματική εργασία έγινε προσπάθεια να διερευνηθεί η διαφορετικότητα, που αφορά μαθητές που χρήζουν ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών, συνδέοντας το θεωρητικό υπόβαθρο της διαφορετικότητας με την πράξη. Αυτό ...
    • Ποιότητα ζωής γονέων με παιδιά με διαταραχή φάσματος αυτισμού 

      Χιονίδου, Στυλιανή (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-10-07)
      Εισαγωγή: Η Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) είναι μια αναπτυξιακή ασθένεια που προκαλεί αξιοσημείωτες δυσκολίες στην κοινωνικοποίηση, την επικοινωνία και τη συμπεριφορά. Οι επαναλαμβανόμενες συμπεριφορές και η έντονη ...
    • Συμπερίληψη παιδιών με αυτισμό (ΔΑΦ) σε τάξη 2 έως 4 χρονών (προσχολική ηλικία) 

      Ζαφειροπούλου, Δήμητρα (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)
      Εισαγωγή: Η προσχολική ηλικία είναι κρίσιμη για την ανάπτυξη του παιδιού και η παρου-σία διαταραχών ανάπτυξης συχνά επηρεάζει την κοινωνικό - συναισθηματική τους εξέλιξη και την ικανότητα αλληλεπίδρασης με τους άλλους. Η ...