Πλοήγηση ανά Λέξεις-κλειδιά "Προσχολική ηλικία"
Αποτελέσματα 1-20 από 34
-
Ανθρωπόμορφα ρομπότ και ΔΑΦ: Ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων των μαθητών στο νηπιαγωγείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024)Εισαγωγή: Η καθίδρυση της Τεχνολογίας και Πληροφόρησης Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην εκπαίδευση έχει θέσει τα θεμέλια για μια σύγχρονη προσέγγιση της μαθησιακής και διδακτικής πρακτικής. Από τα τέλη του 19ου αιώνα, οι εκπαιδευτικοί ... -
Απόψεις φοιτητών και παιδαγωγών πρώιμης παιδικής ηλικίας για την συνεκπαίδευση στην προσχολική αγωγή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02-23)Εισαγωγή: Είναι γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια απασχολεί την εκπαίδευση η ένταξη των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Ως εκπαιδευτική δομή το νηπιαγωγείο χαρακτηρίζεται από διάφορα στοιχεία που ευνοούν την ... -
Γνώσεις, αντιλήψεις και συμπεριφορές των γονέων σε σχέση με την στοματική υγεία και τη σχετιζόμενη με αυτή ποιότητα ζωής καθώς και την διατροφή, παιδιών δημοτικών παιδικών σταθμών του Δήμου Αθήνας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-09)Σκοπός: Σκοπός της παρούσας μελέτης ήταν η αξιολόγηση των γνώσεων, αντιλήψεων και συμπεριφορών των γονέων σε σχέση με την στοματική υγεία και τη σχετιζόμενη με αυτή ποιότητα ζωής, καθώς και με την διατροφή, παιδιών προσχολικής ... -
Διαδραστικότητα και εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση στην προσχολική ηλικία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-17)Εισαγωγή: Το μόνιμο και διαρκές ζητούμενο της εκπαίδευσης είναι η διαδραστικότητα, η οποία λόγω του μεγάλου όγκου των γνώσεων που πρέπει να μεταδοθεί στους μαθητές, κα-λείται να ξεπεράσει τον παραδοσιακό τρόπο διδασκαλίας ... -
Διαχείριση του πένθους των παιδιών προσχολικής ηλικίας από τους παιδαγωγούς πρώιμης παιδικής ηλικίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-10-04)Εισαγωγή: Στη σημερινή εποχή, οι Παιδαγωγοί Πρώιμης Παιδικής Ηλικίας, που εργάζονται στους Βρεφονηπιακούς και Παιδικούς σταθμούς, καλούνται να αντιμετωπίσουν συμπεριφορές των παιδιών προσχολικής ηλικίας, που οφείλονται ... -
Διερεύνηση των Αντιλήψεων των Εκπαιδευτικών Προσχολικής Εκπαίδευσης για το Ψηφιακό Παιχνίδι ως Παιδαγωγικό Εργαλείο Μαθησης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-07-15)Στις μέρες μας η σημαντικότητα του ψηφιακού παιχνιδιού στην εκπαίδευση είναι αδιαμφισβήτητη, μιας και καθιστά τη διαδικασία της μάθησης πιο ευχάριστη και δημιουργική. Είναι ευρέως αποδεκτό ότι μέσω της χρήσης των ψηφιακών ... -
Ενημέρωση και ενίσχυση των γονέων στις περιπτώσεις που παρατηρούνται δυσλειτουργίες στη πρώτη προσχολική ηλικία των παιδιών στους Δημοτικούς Παιδικούς Σταθμούς
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-02-11)Η εν λόγω εργασία πραγματεύεται την ανάλυση εννοιών αναφορικά με τις συμπεριφορικές και τις συναισθηματικές διαταραχές. Εξετάζει ζητήματα που αφορούν την ενημερότητα του εκπαιδευτικού, την ενημέρωση και ενίσχυση των ... -
Ερεθίσματα για την αδρή κινητικότητα σε ομάδα παιδιών ηλικίας δύο-τριών ετών.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-02-25)Η παρούσα εργασία αποτελεί μία έρευνα δράσης και αναφέρεται σε ερεθίσματα αδρής κινητικότητας που πραγματοποιήθηκαν σε ένα ιδιωτικό κέντρο προσχολικής αγωγής. Στόχος της έρευνας είναι να μελετήσει συμπεριφορές και αντιδράσεις ... -
Εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης στη νηπιακή ηλικία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-27)Τα παιδιά πρώτης σχολικής ηλικίας μεγαλώνουν σε ένα κόσμο που κυριαρχεί η Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ) και βιώνουν τις εφαρμογές της ως κάτι αυτονόητο στην καθημερινότητά τους. Στη διεθνή βιβλιογραφία υπάρχουν ακόμα ελάχιστες ... -
Η ανάπτυξη της μουσικοκινητικής αντίληψης των παιδιών προσχολικής ηλικίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-16)Η μουσική και η κίνηση αποτελούν δυο βασικά χαρακτηριστικά που κατέχουν σημαντική θέση στη ζωή των ανθρώπων από την αρχαιότητα μέχρι και σήμερα. Στις αρχές του προηγούμενου αιώνα, σημαντικοί καλλιτέχνες, μεταξύ των οποίων ... -
Η αντίληψη των γονέων για την συναισθηματική κακοποίηση από φορείς του παιδικού σταθμού και η σχέση της με τις γονικές πρακτικές
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07-31)Η παιδική κακοποίηση είναι ένα θέμα το οποίο επηρεάζει την συναισθηματική και νοητική ανάπτυξη των παιδιών. Συγκεκριμένα, όσον αφορά την συναισθηματική κακοποίηση, η οποία ήταν και η πιο συχνή μορφή κακοποίησης, τα ... -
Η διαμόρφωση έμφυλων στερεοτύπων σε παιδιά προσχολικής ηλικίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-10-04)Η παρούσα διπλωματική εργασία εστιάζει στη διερεύνηση των έμφυλων διακρίσεων που αντιμετωπίζει ένα παιδί από τη στιγμή της γέννησής του έως την προσχολική ηλικία. Αναλύει πώς αυτές οι διακρίσεις μεταδίδονται και αναπαράγονται ... -
Η Διδασκαλία Ξένων Γλωσσών σε παιδιά της Προσχολικής και Πρώτης Σχολικής Ηλικίας - Σύγχρονες Επιστημονικές Θεωρίες και Μέθοδοι
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως σκοπό να αναδείξει τις νέες τάσεις – απόψεις αλλά και τις σύγχρονες επιστημονικές θεωρίες και μεθόδους διδασκαλίας της ξένης γλώσσας στις μικρές ηλικίες. Είναι πλέον φαινόμενο παγκόσμιο ... -
Η διερεύνηση της αντιλαμβανόμενης σημασίας του παιχνιδιού ως μέσο εκπαίδευσης και θεραπείας παιδιών προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας που βρίσκονται στο φάσμα του Αυτισμού από εκπαιδευτικούς και λοιπό εκπαιδευτικό προσωπικό
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-10-06)Εισαγωγή: Η Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) είναι νευροαναπτυξιακή και παρουσιάζει έντονο ενδιαφέρον. Η εξέλιξη στο πεδίο της ειδικής αγωγής έχει φέρει σημαντικές αλλαγές στην διάγνωση και αντιμετώπιση των ελλειμμάτων ... -
Η κατάθλιψη, η επαγγελματική εξουθένωση, το άγχος και η οικονομική ικανοποίηση των εκπαιδευτικών προσχολικής αγωγής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-03-31)Έντονο άγχος που οδηγεί στην επαγγελματική εξουθένωση και στην κατάθλιψη, βιώνουν οι παιδαγωγοί ασκώντας ένα ανθρωπιστικό επάγγελμα. Η ευημερία των παιδαγωγών είναι καίριας σημασίας για την ικανότητα τους να παραμείνουν ... -
Η μη λεκτική επικοινωνία στην προσχολική ηλικία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-10-04)Η επικοινωνία είναι θεμελιώδες συστατικό της καθημερινής ανθρώπινης ύπαρξης. Είναι μια γνωστική και συναισθηματική διαδικασία που περιλαμβάνει την έκφραση και την κατανόηση συναισθημάτων και πράξεων, η οποία είναι παρούσα ... -
Η οπτική των Ελλήνων παιδαγωγών σχετικά με το ρόλο τους και τη συμπεριληπτική εκπαίδευση που σχετίζεται με το φύλο στο πλαίσιο των προσχολικών κέντρων.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-10-08)Εισαγωγή: Η παρούσα έρευνα σκοπό έχει τη συγκέντρωση αντιλήψεων παιδαγωγών προσχολικής ηλικίας σχετικά με τις έμφυλες ταυτότητες και τα στερεότυπα και πως αυτά εξελίσσονται μέσα στο εκπαιδευτικό πλαίσιο. Επιπλέον, οι ίδιοι ... -
Η Παιδαγωγική Αξία του Παραμυθιού ως Μέσο Καλλιέργειας της Ψυχοσυναισθηματικής Ανάπτυξης και Εξέλιξης των Παιδιών στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-07-07)Εισαγωγή: H παιδαγωγική αξία του παραμυθιού έχει επισημανθεί ως προς στην ολιστική ανάπτυξη των παιδιών προσχολικής ηλικίας από πληθώρα ερευνητών, οι οποίοι έχουν εστιάσει, είτε μεμονωμένα, είτε συνδυαστικά, στη σπουδαιότητα ... -
Η προσέγγιση μαθηματικών εννοιών στην προσχολική ηλικία μέσα από βιωματική μάθηση και παράλληλη αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-07-15)Εισαγωγή: Τα παιδιά προσχολικής ηλικίας έρχονται σε επαφή με αρκετές μαθηματικές έννοιες μέσα από το παιχνίδι και την αλληλεπίδραση με το περιβάλλον τους. Η προσχολική αγωγή οφείλει να συστηματοποιήσει την μαθηματική ... -
Η προσέγγιση των Τεχνών βασισμένη στις αρχές της Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας και τη μέθοδο Project ως μέσο του Καθολικού Σχεδιασμού Εκπαίδευσης στη Προσχολική Ηλικία.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)Εισαγωγή: Η ποικιλόμορφη και ραγδαία εξελισσόμενη κοινωνία σε πολιτικό, κοινωνικό και τεχνολογικό επίπεδο καθιστά τον Καθολικό Σχεδιασμό Εκπαίδευσης με βάση τις αρχές της Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας και τη μέθοδο Project ...