Browsing Μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες - Διοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA) by Title
Now showing items 99-118 of 188
-
Η εφαρμογή ενός συστήματος κοστολόγησης ανά δραστηριότητα σε ένα περιβάλλον φαρμακευτικής έρευνας και η επικουρική συνδρομή του στην διαδικασία λήψης αποφάσεων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-06)Το στάδιο της έρευνας και ανάπτυξης νέων προϊόντων στον τομέα της φαρμακοβιομηχανίας αντιμετωπίζει υψηλό βαθμό ρίσκου και απαιτεί σημαντικές επενδύσεις εταιρικών πόρων. Για αυτόν τον λόγο, οι αποφάσεις που λαμβάνονται σε ... -
Η εφαρμογή των θεωρητικών μοντέλων οργανωσιακής αλλαγής στην Εθνική Αρχή Διαφάνειας (Ε.Α.Δ.) και η ανάδειξη του κατάλληλου υβριδικού μοντέλου αλλαγής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07-07)Η εν λόγω διπλωματική εργασία που έχει τίτλο: «Η εφαρμογή των θεωρητικών μοντέλων οργανωσιακής αλλαγής στην Εθνική Αρχή Διαφάνειας (Ε.Α.Δ.) και η ανάδειξη του κατάλληλου υβριδικού μοντέλου αλλαγής» και αναπτύσσεται σε έξι ... -
Η ηγεσία στην εποχή της τηλεργασίας: οι προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο νέος ηγέτης και οι δεξιότητες που χρειάζεται για να ανταπεξέλθει
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-03-08)Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του προγράμματος μεταπτυχιακών σπουδών «Διοίκηση Επιχειρήσεων MBA» της Σχολής Διοικητικών, Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών, του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ... -
Η θέση της γυναίκας στον εργασιακό χώρο της ναυτιλίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-11)Εισαγωγή: Η ναυτιλιακή βιομηχανία παραδοσιακά κυριαρχείται από άντρες, και παραμένει έτσι, συχνά διαιωνιζόμενη από αντρικές αναφορές που περιβάλλουν τη γλώσσα που χρησιμοποιείται από τη βιομηχανία. Αν και έχουν σημειωθεί ... -
Η κατάργηση των third party cookies και η επίδραση στη λειτουργία των επιχειρήσεων - Mία εμπειρική προσέγγιση από τη σκοπιά της λειτουργίας του marketing
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-11-07)Η λειτουργία του μάρκετινγκ αποτελεί αναμφισβήτητα μία από τις σημαντικότερες λειτουργίες σε μία επιχείρηση καθώς είναι σε θέση να φέρει σε επικοινωνία το παραγόμενο προϊόν ή υπηρεσία με τον τελικό αποδέκτη-καταναλωτή. Η ... -
Η σημασία που διαδραματίζει η επιχειρηματική ηθική στο προφίλ του μάνατζερ μιας επιχείρησης. Πως αυτή επηρεάζει τις αποφάσεις του σε περιόδους κρίσης και τι ρόλο παίζει στις πρακτικές του για την οικονομική ευημερία της
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-06)Από την εποχή των αρχαίων φιλοσόφων η ηθική αποτέλεσε θέμα έντονης αντιπαράθεσης και συζήτησης τόσο στην Αθήνα όσο και στην υπόλοιπη Ελλάδα με τους φιλοσόφους να συμφωνούν για τη βαρύτητα που είχε σαν χαρακτηριστικό ενός ... -
Η σημασία της λογιστικής και οικονομικής πληροφόρησης στη λήψη διοικητικών αποφάσεων στις επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-04-23)Η έρευνα επικεντρώνεται στη σημασία της λογιστικής και οικονομικής πληροφόρησης στη διαδικασία λήψης διοικητικών αποφάσεων στις επιχειρήσεις. Σε ένα περιβάλλον που διαμορφώνεται από διάφορες προκλήσεις, η εργασία αναλύει ... -
Η συμβολή της συμβουλευτικής καθοδήγησης (mentoring) στον κλάδο της εκπαίδευσης, η εργασιακή ικανοποίηση και η οργανωσιακή δέσμευση των εκπαιδευτικών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07-20)Στην παρούσα εργασία διερευνάται η εφαρμογή της συμβουλευτικής στο εργασιακό περιβάλλον και συγκεκριμένα στον τομέα της εκπαίδευσης. Τα τελευταία χρόνια ο θεσμός του mentoring εξαπλώνεται ιδιαίτερα σε χώρες του εξωτερικού ... -
Η συμβολή του μάρκετινγκ κρίσεων στην οργανωσιακή ανθεκτικότητα. Ο αντίκτυπος της πανδημίας του COVID-19 στις εξαγωγικές δραστηριότητες των επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-03)Η πανδημία του COVID-19 ασκεί σημαντική πίεση στις δραστηριότητες των επιχειρήσεων. Είναι σχεδόν σίγουρο, ότι τα μέτρα που θεσπίστηκαν για να επιβραδύνουν την εξάπλωση της έχουν άμεσο αντίκτυπο στην οργανωσιακή ανθεκτικότητα ... -
Η συμβολή του πολιτικού marketing στην δράση 50/50 της Ευρωπαϊκής Επιτροπής με σκοπό την ισότιμη συμμετοχή των γυναικών βουλευτριών στα κέντρα λήψης πολιτικών αποφάσεων στο Ελληνικό Κοινοβούλιο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-05-18)Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών MBA με κατεύθυνση Digital Business που διεξάγεται από το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής και έχει ως θέμα: Η συμβολή του πολιτικού ... -
Η σχέση της Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού ενός οργανισμού με τους εργαζόμενους, ο τρόπος διατήρησης της ικανοποίησης τους σε υψηλά επίπεδα και η αλλαγή εταιρικής κουλτούρας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-03-09)Η παρούσα εργασία επικεντρώνεται στην ανάδειξη της σχέσης μεταξύ της Διοίκησης ενός οργανισμού με τους εργαζόμενους της και στην πορεία της προς την αλλαγή κουλτούρας. Οι συνεργάτες μου δίνοντας μου την ευκαιρία να κάνω ... -
Η σχέση της ισορροπίας της επαγγελματικής ζωής και προσωπικής ζωής με την επαγγελματική εξουθένωση, την δέσμευση των εργαζομένων, την εργασιακή ικανοποίηση και την αποχώρηση από τον οργανισμό του ελληνικού σιδηροδρόμου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-11-20)Πρωταρχικός στόχος της έρευνας είναι αρχικά η εξέταση των επιπέδων εργασιακής ικανοποίησης και ο προσδιορισμός του τρόπου με τον οποίο το σύνδρομο επαγγελματικής εξουθένωσης σχετίζεται με αυτά. Θα εξεταστεί σε δεύτερο χρόνο ... -
Η τάση των “influencers” στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου (e-commerce) στη σύγχρονη εποχή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-04)Η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας και η ευρεία χρήση του Διαδικτύου, σε συνδυασμό με την ψηφιοποίηση στην σύγχρονη εποχή αποτελούν κάποιες από τις αιτίες πρόκλησης αλλαγών στον χώρο του εμπορίου και του marketing. Μια ... -
Η φωνή και η σιωπή του εργαζομένου. Επιδράσεις στις συμπεριφορικές στάσεις του εργαζομένου, στην εμπιστοσύνη του στη διοίκηση και στην ετοιμότητα του απέναντι στην αλλαγή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-09-29)Η εργασία ασχολείται με τη μελέτη της φωνής και της σιωπής του εργαζομένου στο δημόσιο και ευρύτερο δημόσιο τομέα. Είναι μια από τις λίγες εργασίες, στην Ελλάδα, έως σήμερα, που μελετά: α) την εργασιακή σιωπή, μέσα από ... -
Η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης στην εξυπηρέτηση των καταναλωτών στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας: η επίδραση της στη βελτίωση της ποιότητας της εξυπηρέτησης, της ικανοποίησης και της προσήλωσης τους στην μάρκα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-06-11)Οι επιχειρήσεις στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας έχουν τη δυνατότητα να εντάξουν και να εφαρμόζουν διάφορα συστήματα Τεχνητής Νοημοσύνης προκειμένου να βελτιστοποιήσουν διάφορους τομείς όπως οι προμήθειες, τα logistics, ... -
Η χρήση των social media με έμφαση στο ρόλο των influencers στη διαφήμιση και προώθηση στο χώρο της μόδας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-05-20)Μέχρι πριν λίγες δεκαετίες, ο μόνος τρόπος διαφήμισης των επιχειρήσεων ήταν: η τηλεόραση, οι εφημερίδες και το ραδιόφωνο, ωστόσο στις αρχές της δεκαετίας του 2000, πραγματοποιήθηκε μια επανάσταση στα μέσα ενημέρωσης και ο ... -
Η χρήση των social media στη διαφήμιση και προώθηση προϊόντων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-08) -
Η ψηφιακή εκστρατεία ενημέρωσης του Υπουργείου Υγείας στα social media στα πλαίσια προστασίας της δημόσιας υγείας και της αποτροπής της διασποράς του κορωναϊού Sars-CoV-2 (COVID – 19)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-12-09)Η διπλωματική εργασία εκπονήθηκε με σκοπό την διερεύνηση της αποτελεσματικότητας των εκστρατειών ενημέρωσης του Υπουργείου Υγείας μέσω των κοινωνικών δικτύων ( social media platforms), για την εμπέδωση των μέτρων προστασίας ... -
Ιαπωνικό management. Η διοίκηση ανθρωπίνου δυναμικού & η επιχειρησιακή ηθική στην Ιαπωνία. Μελέτη περίπτωσης : Toyota Motor Corporation
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-27)Αποτελεί ομολογουμένως κοινή παραδοχή η αίσθηση, ότι οι τελευταίες δεκαετίες έχουν σφυρηλατηθεί, ως επί το πλείστον, υπό το πρίσμα των επιταγών της Κοινωνίας της Γνώσης και της Πληροφορίας (Held & McGrew, 2004). Ειδικότερα ... -
Καταναλωτική συμπεριφορά στο ηλεκτρονικό εμπόριο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μελέτη περίπτωσης εταιριών πώλησης καφέ και καταναλωτικής συμπεριφοράς σε σχέση με την κατανάλωση καφέ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-07-12)Το θέμα μας σχετίζεται άμεσα με τις αλλαγές που συμβαίνουν στην Ελλάδα, αλλά και παγκοσμίως από το 2009 έως το 2022 , οπού η αγορά προϊόντων γίνεται όλο και περισσότερο ηλεκτρονικά. Στο πρώτο κεφάλαιο αναφέρονται στοιχεία ...