Πλοήγηση Μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες - Διοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA) ανά ημερομηνία δημοσίευσης
Αποτελέσματα 41-60 από 155
-
Οργανωσιακή κουλτούρα και αξιολόγηση απόδοσης προσωπικού : Η περίπτωση Intralot SA
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-06-23)Η οργανωσιακή κουλτούρα είναι μία έννοια που έχει απασχολήσει επισταμένως την επιστήμη της διοίκησης. Δεν είναι η ίδια σε όλους τους οργανισμούς και σαφέστατα δεν υπάρχει κάποια συνταγή για όλους τους οργανισμούς για να ... -
Ο ρόλος της διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού στην υιοθέτηση, την καθιέρωση και την ανάπτυξη της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-06-23)H παρούσα διπλωματική εργασία εστιάζει στη διερεύνηση της συμβολής της διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού στην εταιρική κοινωνική ευθύνη, η οποία τα τελευταία χρόνια έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον των ερευνητών στο ... -
Νευρομάρκετινγκ: Ηθική διάσταση και πρακτικές του
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07)Το Μάρκετινγκ όπως το γνωρίζουμε πλέον έχει αλλάξει αρκετά. Η έρευνα Μάρκετινγκ δεν περιορίζεται μόνο σε μια έρευνα που διεξάγετε από κάποιο γραφείο μέσω Internet ή στο πεδίο, ώστε να διερευνήσει την αγοραστική απόφαση ή ... -
Το ψηφιακό μάρκετινγκ τον καιρό της πανδημίας: απόψεις καταναλωτών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07)Το ψηφιακό μάρκετινγκ έχει μεγάλο εμπορικό αντίκτυπο στην επιχείρηση και είναι οικονομικά αποδοτικό. Επιπλέον, η τεχνολογία είναι τόσο ισχυρή που έχει τη δυνατότητα να αναζωογονήσει την οικονομία παρέχοντας τεράστιες ... -
Επιχειρηματικότητα και καινοτομία στις ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις αγοροπωλησίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων την περίοδο της οικονομικής κρίσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-14)Η περασμένη οικονομική κρίση που έπληξε τον κόσμο έθεσε πολλές επιχειρήσεις σε καθεστώς αβεβαιότητας. Πολλές από αυτές κατέβασαν μόνιμα ρολά, κυρίως όσες από αυτές βρισκόντουσαν στον μικρομεσαίο χώρο επιχειρηματικότητας. ... -
Μέθοδοι και διαδικασίες αξιολόγησης/εκτίμησης απόδοσης εργαζομένων σε επιχειρήσεις και οργανισμούς: Η περίπτωση της εταιρείας Cosmos Sport
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-19)Η παρακάτω διπλωματική εργασία πραγματεύεται, σε θεωρητικό και ερευνητικό επίπεδο, τα συστήματα αξιολόγησης ανθρωπίνου δυναμικού εταιρειών και οργανισμών. Παράλληλα, γίνεται αναφορά στην περίπτωση της εταιρείας Cosmos ... -
Η χρήση των social media στη διαφήμιση και προώθηση προϊόντων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-08) -
Business plan για την ίδρυση ηλεκτρονικού φροντιστηρίου ξένων γλωσσών. Έρευνα για την άποψη υποψήφιων πελατών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-08-07)Η παροχή εκπαιδευτικών υπηρεσιών μέσω του διαδικτύου ιδιαίτερα κατά την περίοδο της πανδημίας, αποτέλεσε μια ιδιαίτερα προσφιλή επιλογή για κάθε βαθμίδα και κάθε είδος εκπαίδευσης. Στο πλαίσιο αυτό η παρούσα διπλωματική ... -
Digital marketing: Η παράλληλη διείσδυση σε επιχειρήσεις και καταναλωτικό κοινό
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-09)Μήνα με το μήνα, χρόνο με το χρόνο, το ψηφιακό μάρκετινγκ, είναι ένας από τους πιο σημαντικούς τομείς παγκοσμίως, τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για το καταναλωτικό κοινό. Τώρα, περισσότερο από ποτέ, κυρίως μετά την ... -
Παρακίνηση και αντιληπτή απόδοση εργαζομένων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-09-09)Σε μια εποχή που οι περισσότερες λειτουργίες στις επιχειρήσεις γίνονται με την χρήση μηχανημάτων κάπου χάνεται η ανθρώπινη εργασία. Ευτυχώς όμως οι περισσότεροι managers έχουν αντιληφθεί ότι το μεγαλύτερο και ακριβότερο ... -
Επιλογή και αξιολόγηση απόδοσης προσωπικού: Η περίπτωση της δομημένης συνέντευξης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-09-09)Η παρούσα εργασία καταπιάνεται με το ζήτημα της δομημένης συνέντευξης, ως πυρήνα του περιεχομένου της, ωστόσο παρουσιάζονται και ορισμένα στοιχεία άλλων μορφών συνεντεύξεων (όπως της μη-δομημένης και της ημι-δομημένης), ... -
Συγκριτική μελέτη, αξιολόγηση και προοπτικές των εταιρειών ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ Α.Ε. και ΜΟΤΟΡ ΟΪΛ (ΕΛΛΑΣ) ΔΙΥΛΙΣΤΗΡΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ Α.Ε.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-09-19)Στην παρούσα διπλωματική εργασία αξιολογούνται δύο από τις μεγαλύτερες Ελληνικές εταιρείες πετρελαιοειδών, τα Ελληνικά Πετρέλαια (ΕΛΠΕ) και η Motor oil Ελλάς (ΜΟΕ). Η χρηματοοικονομική ανάλυση των εταιρειών αυτών ... -
Η επίδραση του διαδικτυακού μάρκετινγκ περιεχομένου στην κοινή γνώμη. Μελέτη περίπτωσης τα πλαστικά είδη
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-09-20)Το διαδικτυακό μάρκετινγκ περιεχομένου αποτελεί ένα από τα βασικά εργαλεία των διαφημιστών προκειμένου να επηρεάσουν μια μεγάλη μερίδα του πληθυσμού ώστε να επιλέξουν το διαφημιζόμενο αγαθό/ υπηρεσία. Τι συμβαίνει όμως ... -
Εκτίμηση της επιτυχίας online προϊόντος με δείκτες απόδοσης (KPIs) χρησιμοποιώντας μηχανική μάθηση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-09-22)Η σημαντικότητα της έρευνας σχετίζεται με την συμβολή της μηχανικής μάθησης στο σχεδιασμό μιας στρατηγικής για βέλτιστη λήψη αποφάσεων και κατ’ επέκταση του καθορισμού των ελάχιστων δυνατών λειτουργιών (features) που θα ... -
Από τον Τεϊλορισμό (Taylorism) στον οργανισμό μάθησης: μια διαχρονική θεώρηση της οργανωσιακής μάθησης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-09-23)Η παρούσα εργασία μελετά την εξέλιξη της οργανωσιακής μάθησης και της εξέλιξης των οργανισμών μάθησης. Μέσα από την κατανόηση των οργανισμών μάθησης ως ενός οργανισμού, θα καταστεί ευκολότερη η κατανόηση του τρόπου με τον ... -
Η επίδραση του φύλου στην ηγεσία και στην παρακίνηση: Διαφορές και ομοιότητες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-09-23)Σκοπός της Διπλωματική Εργασίας αποτέλεσε η διερεύνηση και η αποτύπωση της επίδρασης του φύλου στην ηγεσία και στην παρακίνηση. Στην παρούσα Διπλωματική Εργασία πραγματοποιήθηκε βιβλιογραφική επισκόπηση των εννοιών της ... -
Οι επιπτώσεις της πανδημίας Covid-19 στην ελληνική επιχειρηματικότητα: Αντιμετωπίζοντας τις προκλήσεις, αξιοποιώντας τις ευκαιρίες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-09-23)Στη διπλωματική εξετάστηκαν οι επιπτώσεις της πανδημίας στην ελληνική επιχειρηματικότητα. Απώτερος στόχος ήταν να εντοπιστούν οι προκλήσεις και να αξιοποιηθούν οι νέες ευκαιρίες. Τα ερευνητικά ερωτήματα της εργασίας είναι ... -
Τμηματοποίηση πελατών με χρήση της ανάλυσης RFM σε εταιρεία βελτίωσης σπιτιού & ιδιοκατασκευής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-09-29)Οι πελάτες είναι η πηγή ζωτικότητας της κάθε επιχείρησης. Όμως κάθε πελάτης έχει διαφορετική αξία για την επιχείρηση. Τα τμήματα μάρκετινγκ στην προσπάθεια τους να αυξήσουν την αποτελεσματικότητα των εκστρατειών τους, ... -
Ανάλυση αγορών στο χονδρεμπόριο: Διερεύνηση τεχνικών και προτύπων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-09-29)Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών MBA με κατεύθυνση Digital Business του πανεπιστημίου δυτικής Αττικής με θέμα «Ανάλυση αγορών στο χονδρεμπόριο: Διερεύνηση τεχνικών ... -
Ο ρόλος της ακολουθούμενης στρατηγικής μάρκετινγκ στη διαμόρφωση της αξίας της επωνυμίας και της απόδοσης εταιρειών φαρμάκων και καλλυντικών στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-10-07)Στη μελέτη αυτή, ερευνήθηκε ο ρόλος που διαδραματίζει η ακολουθούμενη στρατηγική μάρκετινγκ στη διαμόρφωση της αξίας της επωνυμίας και της απόδοσης της εταιρείας. Οι προγενέστερες μελέτες είχαν διερευνήσει τους μεμονωμένους ...