Μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες - Διοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA): Πρόσφατες υποβολές
Αποτελέσματα 121-140 από 194
-
Διαχείριση έργων με λογισμικό ως υπηρεσία: Μια μελέτη περίπτωσης του AzureDevOps
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02-20)Η παρακάτω διπλωματική έρευνα πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος MBA Digital Business του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής. Σκοπός της εργασίας είναι να αναφέρουμε και να αναλύσουμε τον κύκλο ζωής ... -
Νομοθετικό πλαίσιο-δράσεις του Υπουργείου Οικονομικών για την μείωση του ιδιωτικού χρέους στην Ελλάδα την τελευταία 5ετία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02-05)Στην συγκεκριμένη εργασία έγινε μια προσπάθεια προσέγγισης: • του ελληνικού ιδιωτικού χρέους • των σημαντικότερων δράσεων για την μείωση αυτού από το αρμόδιο υπουργείο κατά την τελευταία πενταετία συμπεριλαμβάνοντας και ... -
Προβλέψεις πωλήσεων με χρήση χρονοσειρών και εφαρμογή σε πραγματικά εταιρικά δεδομένα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02-02)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να εξετάσει τις προβλέψεις με χρονοσειρές με τη βοήθεια λογισμικού υπολογιστικών φύλλων. Στην εργασία θα χρησιμοποιηθεί τέτοιο λογισμικό με στόχο να διαπιστωθεί η χρησιμότητά του στην ... -
Επίδραση του επιχειρησιακού συστήματος SAP ERP στην διοικητική λογιστική / Κοστολόγηση και οι οικονομικές καταστάσεις υπό το πρίσμα της πανδημίας COVID-19
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-01-15)Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία πραγματεύεται την αποτύπωση της επίδρασης του επιχειρησιακού συστήματος SAP ERP στην Διοικητική Λογιστική και Κοστολόγηση, καθώς και τον εντοπισμό και την επίδραση των παραγόντων που ... -
Σύγκριση και προσαρμογή μοντέλων πρόβλεψης ζήτησης φαρμάκων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-12) -
Η επιρροή του ψηφιακού μάρκετινγκ στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-12-16)Η παρακάτω διπλωματική εργασία αποσκοπεί στην αναφορά, την καταγραφή και την ανάλυση των εφαρμογών του ψηφιακού μάρκετινγκ, και συγκεκριμένα των πρακτικών μέσω των οποίων αυτό υλοποιείται ή των ειδών αυτού. Επιπλέον, ... -
Η επίδραση του διαδικτυακού μάρκετινγκ περιεχομένου στην κοινή γνώμη. Μελέτη περίπτωσης τα πλαστικά είδη
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-09-20)Το διαδικτυακό μάρκετινγκ περιεχομένου αποτελεί ένα από τα βασικά εργαλεία των διαφημιστών προκειμένου να επηρεάσουν μια μεγάλη μερίδα του πληθυσμού ώστε να επιλέξουν το διαφημιζόμενο αγαθό/ υπηρεσία. Τι συμβαίνει όμως ... -
Ο μετασχηματισμός του τραπεζικού marketing στην ψηφιακή εποχή. Απόψεις πελατών της Τράπεζας Πειραιώς για το ψηφιακό κατάστημα ebranch
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-12-16)Αντικείμενο της παρούσας εργασίας αποτελεί το τραπεζικό μάρκετινγκ και ο ψηφιακός μετασχηματισμός των τραπεζών. Το τραπεζικό μάρκετινγκ όπως και κάθε άλλη πτυχή του μάρκετινγκ, σε οποιοδήποτε πλαίσιο, αναφέρεται στην ... -
Ζητήματα διαχείρισης ανθρωπίνου δυναμικού κατά την εφαρμογή της τηλεργασίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-11) -
Διερεύνηση της οργανωσιακής δέσμευσης και των παραγόντων παρακίνησης σε σχέση με την εργασιακή ικανοποίηση σε εποχή πανδημίας: Μελέτη περίπτωσης Νοσοκομείο Ασκληπιείου Βούλας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-11-30)Γενική Περιγραφή: η διεθνοποίηση των αγορών, η εμφάνιση της ενεργειακής κρίσης και της πανδημίας Covid-19, προκάλεσαν σπουδαίες αλλαγές, φέρνοντας στο προσκήνιο την ανάγκη για καινοτομία, διαρκή αλλαγή για αντιμετώπιση των ... -
Διαχείριση της αλλαγής στον τομέα της υγείας. Μελέτη περίπτωσης: Πανδημία Covid-19. O ρόλος και οι προοπτικές της γυναικείας επιχειρηματικότητας υπό τη σκιά της πανδημίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-12-05)Η παρούσα εργασία αναλύει την παγκόσμια κρίση στον κλάδο των υπηρεσιών παροχής Υγειάς προερχόμενη από την Πανδημία Covid-19 από διαφορετικές σκοπιές, δίνοντας βάρος στις γυναίκες ως εργαζόμενες αλλά και ως επιχειρηματίες. ... -
Η επίδραση του μείγματος μάρκετινγκ και της εμπειρίας της μάρκας στην καθαρή θέση μάρκας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-11-25)Η πρόσφατη κρίση του κορονοϊού επηρέασε σημαντικά τόσο την παγκόσμια οικονομία όσο και τη συμπεριφορά καταναλωτή. Η αβεβαιότητα κι ο φόβος εντάθηκαν με αποτέλεσμα να αλλάξουν ριζικά οι αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών ... -
Ο ρόλος του διαχειριστή λειτουργιών (operations manager) στην αξιοποίηση των ανθρώπινων πόρων και του ανθρώπινου δυναμικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-10-07)Η παρούσα εργασία μελετά και διερευνά το ρόλο του Διαχειριστή Λειτουργιών (Operations Manager) στην αξιοποίηση των ανθρωπίνων πόρων και του ανθρωπίνου δυναμικού. Μέσα από την ανάλυση των θεμελιωδών όρων της Διαχείρισης ... -
Διαχείριση συγκρούσεων στο χώρο εργασίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-11-15)Από τη φύση του ο άνθρωπος έχει ανάγκη για κοινωνική επαφή με τους συνανθρώπους του, τους συναδέλφους του και γενικά με άτομα που περιστοιχίζουν το περιβάλλον του εντός και εκτός της εργασίας του. Σε έναν κόσμο πολλαπλών ... -
Η επιχειρηματική ηθική στην εποχή του μέτα-ανθρώπου. Προκλήσεις και ευκαιρίες στην τέταρτη βιομηχανική επανάσταση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-11)Η τέταρτη βιομηχανική επανάσταση που επιταχύνθηκε από την πανδημία Covid-19 διαμορφώνει ένα νέο περιβάλλον ανάπτυξης και λειτουργίας του meta-ανθρώπου∙ ενός ανθρώπου που θα χαρακτηρίζεται από την αυξημένη αλληλεπίδρασή του ... -
Διοίκηση και ανάπτυξη ανθρωπίνων πόρων. Διερεύνηση του βαθμού ικανοποίησης εργαζομένων και της εργασιακής απόδοσης σε καταλύματα 4ων και 5 αστέρων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-11) -
Στρατηγικό management στη διαχείριση δικτύων συνεργατών ασφαλιστικού κλάδου - Οδικής Βοήθειας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-11-06)Στη παρούσα εργασία αναφέρουμε και αναλύουμε τα ασφαλιστήρια συμβόλαια οχημάτων και τις καλύψεις τους. Ιδιαίτερης σημασίας είναι η κάλυψη της οδικής βοήθειας όπου ο ασφαλισμένος έχει την δυνατότητα επιπλέον προνομοίων σε ... -
Digital marketing: Η παράλληλη διείσδυση σε επιχειρήσεις και καταναλωτικό κοινό
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-09)Μήνα με το μήνα, χρόνο με το χρόνο, το ψηφιακό μάρκετινγκ, είναι ένας από τους πιο σημαντικούς τομείς παγκοσμίως, τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για το καταναλωτικό κοινό. Τώρα, περισσότερο από ποτέ, κυρίως μετά την ... -
Από τον Τεϊλορισμό (Taylorism) στον οργανισμό μάθησης: μια διαχρονική θεώρηση της οργανωσιακής μάθησης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-09-23)Η παρούσα εργασία μελετά την εξέλιξη της οργανωσιακής μάθησης και της εξέλιξης των οργανισμών μάθησης. Μέσα από την κατανόηση των οργανισμών μάθησης ως ενός οργανισμού, θα καταστεί ευκολότερη η κατανόηση του τρόπου με τον ... -
Ο ρόλος της ακολουθούμενης στρατηγικής μάρκετινγκ στη διαμόρφωση της αξίας της επωνυμίας και της απόδοσης εταιρειών φαρμάκων και καλλυντικών στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-10-07)Στη μελέτη αυτή, ερευνήθηκε ο ρόλος που διαδραματίζει η ακολουθούμενη στρατηγική μάρκετινγκ στη διαμόρφωση της αξίας της επωνυμίας και της απόδοσης της εταιρείας. Οι προγενέστερες μελέτες είχαν διερευνήσει τους μεμονωμένους ...