Now showing items 1-18 of 18

    • Διαταραχή αυτιστικού φάσματος στην προσχολική και σχολική ηλικία:καλές εκπαιδευτικές πρακτικές 

      Αετού, Ευαγγελία (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-07-07)
      Για χρόνια κυριαρχούσε η άποψη ότι η διαταραχή αυτιστικού φάσματος είναι μία στατική κατάσταση. Στην πραγματικότητα πρόκειται για ένα νεύρο-συμπεριφορικό σύνδρομο που χαρακτηρίζεται από σημαντικά ποιοτικά ελλείμματα στην ...
    • Δυσλεξία και η επιρροή της στην ψυχολογία του παιδιού 

      Μπουγιούκου, Σοφία (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-15)
      Η δυσλεξία αποτελεί ειδική μαθησιακή δυσκολία, ενώ αφορά τις δυσκολίες της γραφής και της ανάγνωσης. Στην παρούσα εργασία μελετάται το φαινόμενο της δυσλεξίας σε σχέση με τα προβλήματα που δημιουργεί στη ψυχολογία του ...
    • Δυσλεξία και η επιρροή της στην ψυχολογία του παιδιού 

      Μπουγιούκου, Σοφία (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-15)
      Η δυσλεξία αποτελεί ειδική μαθησιακή δυσκολία, ενώ αφορά τις δυσκολίες της γραφής και της ανάγνωσης. Στην παρούσα εργασία μελετάται το φαινόμενο της δυσλεξίας σε σχέση με τα προβλήματα που δημιουργεί στη ψυχολογία του ...
    • Δυσλεξία και πολυαισθητηριακή διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας ως δεύτερη/ξένη γλώσσα 

      Καπερώνη, Παρασκευή (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-10-08)
      Πολυάριθμες μελέτες έχουν διεξαχθεί σχετικά με το διφορούμενο θέμα της δυσλεξίας πολλές από τα οποίες με αντιφατικά αποτελέσματα όσον αφορά τη φύση και τα αποτελέσματα αυτής της ειδικής μαθησιακής δυσκολίας. Η παρούσα ...
    • Δυσλεξία στην Ενήλικη ζωή 

      Γακοπούλου, Ευαγγελία (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-10-06)
      Περίληψη Εισαγωγή: Η δυσλεξία εντάσσεται στις ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, κατά την οποία το άτομο, μικρής ή μεγάλης ηλικίας, παρουσιάζει δυσκολίες στην ανάλυση των λέξεων, σε ακουστικές μονάδες συλλαβικής βάσης και στη ...
    • Εναλλακτικές Μορφές Επικοινωνίας 

      Γεώργα, Νικολέττα-Γεωργία (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-17)
      Η επικοινωνία είναι πολύ βασικό στοιχείο των ανθρώπινων κοινωνιών. Θα πρέπει όλοι να έχουν τη δυνατότητα να αλληλεπιδράσουν με το σύνολο. Υπάρχουν, ωστόσο, διάφορες παθήσεις ή αναπηρίες που δυσκολεύουν την έκφραση μέσω του ...
    • Η ανάπτυξη των Κοινωνικών Δεξιοτήτων μέσω του Παιχνιδιού και της Συμπερίληψης στην Προσχολική Αγωγή. Έρευνα απόψεων εκπαιδευτικών και ειδικών θεραπευτών. 

      Τζήμα, Ολυμπία (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-07-07)
      Εισαγωγή: Στοχεύοντας σε έναν περισσότερο συμπεριληπτικό κόσμο, όπου η εκπαίδευση και θεραπευτική παρέμβαση θα βασίζεται σε περισσότερο παιδοκεντρικά μοντέλα, η παρούσα εργασία μελέτησε τις έννοιες της Συμπερίληψης, του ...
    • Η διατροφική προσέγγιση του αυτισμού και πώς συμβάλλει στη βελτίωση της υγείας και των συμπτωμάτων των ατόμων με αυτισμό. 

      Τσάτσου, Καλλιόπη (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-15)
      Εισαγωγή: Η διαταραχή του φάσματος του αυτισμού (ΔΑΦ) αποτελεί μια πρώιμη νευροαναπτυξιακή διαταραχή. Τα βασικά χαρακτηριστικά συμπτώματα περιλαμβάνουν ελλείμματα στην κοινωνική αλληλεπίδραση, δυσκολίες στη λεκτική και μη ...
    • Η επίδραση της εργαζόμενης μνήμης στις αναγνωστικές δεξιότητες των μαθητών (8-12 ετών) 

      Φλαμπούρη, Ιωάννα Μαρία (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-10)
      Η παρούσα εργασία αφορά στη διερεύνηση της σχέσης της εργαζόμενης μνήμης με τις αναγνωστικές δεξιότητες των μαθητών 8-12 ετών. Πρόσφατα ερευνητικά δεδομένα δείχνουν ότι όχι μόνο η λεκτική εργαζόμενη μνήμη, αλλά και η ...
    • Η χρήση ΤΠΕ και Νέων Τεχνολογιών στην εργοθεραπευτική παρέμβαση 

      Χαραλαμποπούλου, Αγγελική (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-15)
      Εισαγωγή: Συγκεκριμένα, ανέλυσα εις βάθος τον ρόλο των Τ.Π.Ε. στην ειδική εκπαίδευση, τις πρακτικές εφαρμογές του και το πως επηρεάζουν τις αρμοδιότητες του εκπαιδευτικού. Επιπλέον, προσέγγισα την έννοια της εργοθεραπείας ...
    • Μαθησιακές δυσκολίες και κοινωνική συμπεριφορά κατά την εφηβική ηλικία 

      Μεϊμάρη, Μαρία (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-10)
      Τα τελευταία χρόνια υπάρχουν αρκετά δεδομένα, τα οποία υποδεικνύουν πως οι μαθησιακές δυσκολίες των εφήβων μαθητών επηρεάζουν και τις κοινωνικές τους σχέσεις. Τα δεδομένα αυτά σε μελέτες οι οποίες εστίασαν την προσοχή τους ...
    • Μαθησιακές δυσκολίες οφειλόμενες σε γενετικά σύνδρομα αποκλειστικά αρρένων και προγράμματα παρέμβασης. 

      Πουρνάρα, Σταυρούλα (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-07-15)
      Οι Μαθησιακές Δυσκολίες είναι διαταραχές οι οποίες επηρεάζουν διάφορες γνωστικές ικανότητες. Αρκετές φορές οι δυσκολίες αυτές οφείλονται σε γενετικά σύνδρομα, όπως το Σύνδρομο Tourette, Klinefelter και Jacobs. Πρόκειται ...
    • Μαθησιακές παρεμβάσεις σε μαθητές με αυτισμό στα μαθήματα των φυσικών επιστημών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση 

      Παναγοπούλου, Μαρία (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-15)
      Τις τελευταίες δεκαετίες, όλο και περισσότερα παιδιά με ΔΑΦ συμμετέχουν στην εκπαιδευτική διαδικασία είτε στα πλαίσια του γενικού σχολείου είτε φοιτούν σε σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής. Μελέτες και έρευνες που έχουν ...
    • Οπτική Αντίληψη: Πώς επηρεάζουν οι οπτικοαντιληπτικές δεξιότητες τη σχολική επίδοση του παιδιού 

      Λουμπρούκου, Αγγελική (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-07-15)
      Η όραση είναι ο πιο αποτελεσματικός αισθητηριακός υποδοχέας μας και μας δίνει τις περισσότερες πληροφορίες για τον κόσμο μας από κάθε άλλο αισθητήριο όργανο. Ένα παιδί τείνει να «χτίζει» τις έννοιές του για τον κόσμο και ...
    • Σπαστική εγκεφαλική παράλυση και πρωταθλητισμός. Μελέτη περίπτωσης. 

      Τζώρτζη, Άννα (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-10-08)
      Η παρούσα διπλωματική εργασία προσεγγίζει αρχικά θεωρητικά και βιβλιογραφικά το θέμα της σπαστικής εγκεφαλικής παράλυσης. Δίνεται ο ορισμός της, παρουσιάζονται τα είδη της καθώς και η αιτιολογία και η συμπτωματολογία της. ...
    • Το σύνδρομο της Εστιακής Επιληψίας και οι επιπτώσεις στην εγκεφαλική λειτουργία του παιδιού 

      Μπατατόλη, Ελένη (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)
      One of the most common brain disorders worldwide is epilepsy. It is a syndrome that affects a large percentage of people without age restrictions. Epilepsy has been categorized into different types depending on the focus ...
    • Χαρακτηριστικά νηπίων σε «κίνδυνο» για Μαθησιακές Δυσκολίες-Πρώιμη Ανίχνευση-Πρώιμη Παρέμβαση 

      Μπασδέκη, Ελένη (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-15)
      Εισαγωγή: Η παρούσα εργασία διερευνά το κρίσιμο ζήτημα του εντοπισμού και της υποστήριξης των παιδιών που κινδυνεύουν από μαθησιακές δυσκολίες στο πλαίσιο του νηπιαγωγείου. Η εκ-παίδευση στην πρώιμη παιδική ηλικία θέτει ...
    • Χαρακτηριστικά νηπίων σε «κίνδυνο» για Μαθησιακές Δυσκολίες-Πρώιμη Ανίχνευση-Πρώιμη Παρέμβαση 

      Μπασδέκη, Ελένη (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-15)
      Εισαγωγή: Η παρούσα εργασία διερευνά το κρίσιμο ζήτημα του εντοπισμού και της υποστήριξης των παιδιών που κινδυνεύουν από μαθησιακές δυσκολίες στο πλαίσιο του νηπιαγωγείου. Η εκ-παίδευση στην πρώιμη παιδική ηλικία θέτει ...