Μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες - Παιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων: Πρόσφατες υποβολές
Αποτελέσματα 161-180 από 327
-
Οι επιμορφωτικές ανάγκες εκπαιδευτικών, τεχνικών και επαγγελματικών ειδικοτήτων, στα εργαστηριακά κέντρα στο πλαίσιο της Αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας. Η περίπτωση του 1ου Εργαστηριακού Κέντρου Πειραιά.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-10-17)Εισαγωγή: Η επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών αποτελεί βασικό στόχο της αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας για τη διασφάλιση της ποιότητας του παραγόμενου εκπαιδευτικού έργου και επιτυγχάνεται μέσω της συμμετοχής ... -
Η ψηφιακιή αφήγηση κοινωνικών ιστοριών ως μέσο για την καλλιέργεια των κοινωνικών δεξιοτήτων μαθητών με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ): μια επεξηγματική μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)Ο αυτισμός είναι μια αναπτυξιακή διαταραχή, γνωστή σε όλο τον εκπαιδευτικό κόσμο, που δε θεραπεύεται πλήρως, αλλά τα άτομα με αυτισμό μέσα από παρεμβάσεις μαθαίνουν να διαχειρίζονται τις κοινωνικές, τις συναισθηματικές ή ... -
Τα κοινωνικά ρομπότ και η επίδρασή τους στα παιδιά με διαταραχές αυτιστικού φάσματος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)Εισαγωγή: Οι Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) είναι μια από τις πιο διαδεδο-μένες νευροαναπτυξιακές διαταραχές, η οποία «προσβάλλει» περίπου 1 στα 59 παιδιά. Τα παιδιά αυτά έχουν περιορισμένα ενδιαφέροντα, μειωμένες ... -
Οι απόψεις των θεραπευτών για την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση παιδιών με ΔΑΦ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)Οι Τεχνολογίες Πληροφοριών και Επικοινωνίας (ΤΠΕ), τις τελευταίες 10ετίες έχουν εισαχθεί δυναμικά στην εκπαίδευση, τόσο των παιδιών τυπικής ανάπτυξης, όσο των παιδιών, με μαθησιακές δυσκολίες, όπως η Διαταραχή Αυτιστικού ... -
Νέες τεχνολογίες σε παιδιά με Ειδικές Ανάγκες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)Η εργασία αυτή διερευνά το πλαίσιο σύνδεσης της Ειδικής Αγωγής και των ΤΠΕ. Η Ειδική Αγωγή είναι πολύπλευρη και πολυσήμαντη. Βασικός της στόχος είναι να εκπαιδευτούν τα παιδιά με ειδικές και ξεχωριστές δυσκολίες, με ... -
Η προσέγγιση των Τεχνών βασισμένη στις αρχές της Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας και τη μέθοδο Project ως μέσο του Καθολικού Σχεδιασμού Εκπαίδευσης στη Προσχολική Ηλικία.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)Εισαγωγή: Η ποικιλόμορφη και ραγδαία εξελισσόμενη κοινωνία σε πολιτικό, κοινωνικό και τεχνολογικό επίπεδο καθιστά τον Καθολικό Σχεδιασμό Εκπαίδευσης με βάση τις αρχές της Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας και τη μέθοδο Project ... -
Καλές πρακτικές στην συμπεριληπτική εκπαίδευση για τη βιωματική και προσωποποιημένη μάθηση των ατόμων με αναπηρία μέσω των τεχνών.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)Στην παρούσα διπλωματική εργασίας γίνεται παράθεση των καλών πρακτικών στη συμπεριληπτική εκπαίδευση για τη βιωματική και προσωποποιημένη μάθηση των Ατόμων με Αναπηρία μέσω των τεχνών. Συγκεκριμένα, αναφέρονται τα οφέλη ... -
Ένα νηπιαγωγείο για όλους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)Εισαγωγή: Η Ελλάδα από τις αρχές της δεκαετίας του ΄90 μέχρι και σήμερα αποτελεί μόνιμο ή ενδιάμεσο σταθμό πολλών και διαφορετικών πληθυσμιακών ομάδων που εγκαταλείπουν τη χώρα τους για μια νέα ζωή. Η άφιξη τους στον ... -
Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση στην προσχολική ηλικία, προτεινόμενα διδακτικά σενάρια και η ανατροφοδότηση εκ μέρους των εκπαιδευτικών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)Μελέτες έχουν επισημάνει τις δυνατότητες των τεχνολογιών και των ψηφιακών περιβαλλόντων στη διδασκαλία και τη μάθηση σε διαφορετικούς γνωστικούς τομείς. Τα ψηφιακά μέσα έχουν τη δυνατότητα να συμβάλλουν στη συνεργατική ... -
Το θεατρικό παιχνίδι ως μέσο έκφρασης και ανάπτυξης του παιδιού στη Προσχολική ηλικία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)Εισαγωγή: Η σπουδαιότητα του θεατρικού παιχνιδιού, στη ζωή του κάθε παιδιού έχει πολύ μεγάλη σημασία. Ειδικότερα η συμβολή του στην ανάπτυξη των αισθησιοκινητικών αντιλήψεων και ικανοτήτων μέσω της έκφρασης, οδηγούν το ... -
Η χρήση της Εικονογραφικής Μεθόδου Μαυρομμάτη Δώρας για την εκμάθηση της ορθογραφίας σε μαθητές της Ελληνικής γλώσσας ως δεύτερης/ ξένης γλώσσας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)Εισαγωγή: Οι αυξανόμενες αλλαγές στην κοινωνική δομή της χώρας μας εξαιτίας της εισροής μεταναστών φέρνει στο προσκήνιο την εκπαίδευση των αλλοδαπών μαθητών. Η διγλωσσία αποτελεί ένα φαινόμενο εξαρτώμενο από αυτές τις ... -
Η παιδαγωγική αξιοποίηση του χώρου στο έργο της προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)Ο χώρος θεωρείται «διάσταση της κοινωνίας» λόγω των πολύπλοκων, ανθρωποκεντρικών ιδιοτήτων του. Η αλληλεπίδραση των υλικών και άυλων χαρακτηριστικών του χώρου τον συνδέει με κανόνες, αξίες, στάσεις, κοινωνικές αναπαραστάσεις ... -
Η χρήση της Ψηφιακής Αφήγησης ως εργαλείο μάθησης σε παιδιά προσχολικής ηλικίας.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)Σε μία εποχή, όπου όλες οι πτυχές της ζωής σχετίζονται με τον ψηφιακό κόσμο, η εκπαίδευση δεν θα μπορούσε να μείνει ανεπηρέαστη. Ένα εργαλείο, που χρησιμοποιείται αναφορικά με την μετάβαση της εκπαίδευσης στην ψηφιακή ... -
Παιδαγωγικές αξίες και καλλιέργεια της ενσυναίσθησης σε παιδιά προσχολικής ηλικίας – προτάσεις εφαρμογής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)Εισαγωγή: Ο βασικός και κεντρικός στόχος στη σημερινή κοινωνία της μάθησης είναι η ανάπτυξη γνωστικών, μεταγνωστικών, κοινωνικών κι επικοινωνιακών δεξιοτήτων που θα βοηθήσουν κάθε εκπαιδευόμενο να γίνει ένας σκεπτόμενος ... -
Η επίδραση της μουσικοκινητικής παρέμβασης σε νήπια τυπικής και μη τυπικής ανάπτυξης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)Purpose: The purpose of the research was an attempt to clarify the positive effect of a music-motor intervention program on the motor development (balance and bilateral coordination) of preschool children, of typical and ... -
Η εικόνα του επαγγέλματος και οι προσδοκίες των εργαζομένων παιδαγωγών στους δημοτικούς παιδικούς σταθμούς της Αττικής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)Εισαγωγή: Ο παιδικός σταθμός αποτελεί το πρώτο περιβάλλον των παιδιών, μετά το σπίτι τους, στο οποίο κοινωνικοποιούνται και έρχονται σε επαφή με την οργανωμένη μάθηση. Η ολόπλευρη ανάπτυξη και ευημερία τους συνδέεται άμεσα ... -
Προγράμματα μετάβασης από το σχολείο στην εργασία, απευθυνόμενα σε άτομα που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού επιπέδου 1: Μια συστηματική ανασκόπηση της βιβλιογραφίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)Για κάθε άτομο που περνάει από την εφηβεία στην ενηλικίωση, το ζήτημα της επαγγελμα-τικής του κατεύθυνσης και αποκατάστασης αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα θέματα που το απασχολούν. Το σπουδαιότερο ερώτημα και η μεγαλύτερη ... -
Στάσεις και αντιλήψεις καθηγητών Ειδικής Αγωγής της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης απέναντι σε καινοτόμους μεθόδους εκπαίδευσης: η περίπτωση της χρήσης ΤΠΕ και Εικαστικών Τεχνών στην ΕΑΕ.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)Εισαγωγή: Η βελτίωση τόσο της ποιότητας της εκπαιδευτικής διαδικασίας όσο και των αποτελεσμάτων της είναι το ζητούμενο σε παγκόσμιο επίπεδο. Πολύ περισσότερο όταν οι μαθητές/τριες είναι άτομα με ειδικές ανάγκες ή μαθησιακές ... -
Ανάπτυξη ευφυούς εκπαιδευτικής εφαρμογής για την Αναγνώριση φωνημάτων και γραμμάτων από παιδιά πρώτης σχολικής ηλικίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)Εισαγωγή: Στην παρούσα εργασία κάναμε μια προσπάθεια να εξετάσουμε τα Ευφυή Δι-δακτικά Συστήματα (ΕΔΣ), την χρήση τους μέχρι σήμερα και την αξία τους στην εκπαίδευ-ση. Είδαμε την εκπαιδευτική αξία των ηλεκτρονικών παιχνιδιών ... -
Η αξιοποίηση της επαυξημένης πραγματικότητας σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες. Προβλήματα ανάγνωσης και γραφής.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023)Η αξιοποίηση της Επαυξημένης Πραγματικότητας (Augmented Reality) στην εκπαίδευση, αν και καινοτόμος μέθοδος, φαίνεται να έχει μια αυξανόμενη πρόοδο και να κυριαρχεί σε γνωστικά αντικείμενα των θετικών και φυσικών επιστημών, ...