Browsing ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ & ΠΡΟΝΟΙΑΣ by Title
Now showing items 817-836 of 1142
-
Ο ρόλος των ερυθρών στην θρόμβωση και την αιμόσταση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-09)Η διατήρηση της ρευστότητας του αίματος εντός του αγγειακού συστήματος είναι μια σημαντική φυσιολογική διαδικασία του ανθρώπου. Ο όρος «αιμόσταση» αναφέρεται στην κανονική απόκριση του αγγείου σε τραυματισμό σχηματίζοντας ... -
«Ο ρόλος των Εστιασμένων Υπερήχων Υψηλής Ενέργειας (High Intensity Focused Ultrasound, HIFU) και Ραδιοσυχνοτήτων (RF) στη δερματική γήρανση»
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-19)Οι ραδιοσυχνότητες και οι εστιασμένοι υπέρηχοι υψηλής έντασης αποτελούν σχετικά καινούριες τεχνολογίες στο πεδίο της αισθητικής και της ιατρικής για την αντιμετώπιση της δερματικής χαλάρωσης, των ρυτίδων και τη μείωση του ... -
Ο ρόλος των μακρών μη-κωδικοποιούμενων (long non- coding) RNAs στη λεϊσμανίαση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-10-02)Εισαγωγή: Τα μακριά (long) μη κωδικοποιούμενα RNAs (ncRNAs) είναι τμήματα RNA μεγέθους > 200 νουκλεοτιδίων που δεν μεταφράζονται σε πρωτεΐνες αλλά δρουν ρυθμιστικά στο ανοσολογικό σύστημα, αλληλεπιδρώντας κυρίως με τις ... -
Ο ρόλος των μικροκυστιδίων στη χρόνια νεφρική ανεπάρκεια
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-10-05)Οι νεφροί αποτελούν βασικά όργανα για τη διατήρηση της ομοιόστασης. Όταν υπάρχει σοβαρή και παρατεταμένη δυσλειτουργία των νεφρών οι ασθενείς πάσχουν από χρόνια νεφρική ανεπάρκεια, μια σοβαρή νόσο που υποβιβάζει το βιοτικό ... -
Ο ρόλος των μυκήτων του γένους Malassezia στην βιοπαθολογία της Σμηγματορροϊκής Δερματίτιδας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-10)Οι μύκητες αποτελούν μια πανταχού παρούσα, πολυμελής και ποικιλόμορφη ομάδα οργανισμών (Murray et al. 2016, Greenwood et al. 2016). Κάποιοι από αυτούς αποτελούν μέρος της φυσιολογικής χλωρίδας του ανθρώπινου οργανισμού ή ... -
Ο ρόλος των ΤΠΕ ως εκπαιδευτικό εργαλείο στην Ειδική Αγωγή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-16)Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ) μπορούν να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο ως εκπαιδευτικό εργαλείο και κατ’αυτόν τον τρόπο να υποστηρίξουν και να βελτιώσουν την εκπαιδευτική διαδικασία στην Ειδική ... -
Ο σχολικός εκφοβισμός σε άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και εθνοπολιτισμική ετερότητα. Τρόποι διαχείρισης από τον εκπαιδευτικό
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-10-06)Ο σχολικός εκφοβισμός συνιστά ένα πολυδιάστατο φαινόμενο κοινωνικής παθογένειας με ανησυχητικές διαστάσεις τόσο στην Ελλάδα (Olweus 1993) όσο και στο εξωτερικό, με πολύ δυσμενείς επιπτώσεις στην ψυχοσύνθεση του παιδιού ... -
Ο Υποστηρικτικός ρόλος του παιχνιδιού σε περίοδο κρίσης-πανδημίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-17)Εισαγωγή: Η πανδημία Covid-19 έχει επιφέρει σημαντικές αλλαγές σε διεθνές επίπεδο. Η καθημερινότητα όλων των ανθρώπων έχει επανατοποθετηθεί σε νέες συνιστάμενες. Ιδιαίτερες δυσκολίες αντιμετώπισαν τα παιδιά, στον τομέα της ... -
Ο χορός ως θεραπευτική παρέμβαση σε γυναίκες με καρκίνο μαστού. Συστηματική ανασκόπηση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-10-04)Εισαγωγή: Ο καρκίνος του μαστού είναι ένας από τους πιο διαδεδομένους τύπους καρκίνου παγκοσμίως. Η διάγνωση και θεραπεία του, σηματοδοτούν ποικίλες σωματικές και ψυχολογικές αλλαγές στους εν λόγω ασθενείς. Η σωματική ... -
Όταν το διάβασμα γίνεται… παιχνίδι! Οι επιδράσεις των βιβλίων επαυξημένης πραγματικότητας σε παιδιά προσχολικής ηλικίας.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-17)Η Επαυξημένη Πραγματικότητα δεν άφησε ανεπηρέαστη την Εκπαίδευση, η οποία αναγνώρισε πως η τεχνολογική αυτή καινοτομία, υπόσχεται εναλλακτικούς δρόμους για την κατάκτηση της γνώσης, μετατρέποντας τη μάθηση σε ... -
Οι αντιλήψεις και οι πεποιθήσεις των φυσικοθεραπευτών στην Ελλάδα σχετικά με τη χρήση του βελονισμού για την αντιμετώπιση του πόνου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07)Εισαγωγή: Σε πολλές χώρες του κόσμου, οι φυσικοθεραπευτές έχουν εντάξει το βελονισμό στις μεθόδους τους για την αντιμετώπιση του πόνου. Επικρατεί, όμως, μια σύγχυση, καθώς οι κανονισμοί και οι απαιτήσεις της εκπαίδευσης ... -
Οι αντιλήψεις και πρακτικές των Ελλήνων φυσικοθεραπευτών σχετικά με τη χρήση του θεραπευτικού υπερήχου στη χρόνια τενοντοπάθεια πλάγιας έξω επιφάνειας αγκώνα.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-09-15)Εισαγωγή: Η πλάγια έξω τενοντοπάθεια του αγκώνα (ΠΕΤΑ) επηρεάζει το 1-3 % του γενικού πληθυσμού και θεωρείται από τις πιο κοινές διαταραχές του άνω άκρου που σχετίζονται με υπέρχρηση. Ο θεραπευτικός υπέρηχος είναι ένα ... -
Οι αντιλήψεις των γυναικών σχετικά με τη μαιευτική φροντίδα που έλαβαν κατά την πρώιμη περίοδο μετά τον τοκετό στα νοσοκομεία των Ιωαννίνων και της Πτολεμαϊδας.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07-11)Βασικός σκοπός της μελέτης είναι να αναλύσει τις αντιλήψεις των γυναικών για την παροχή μαιευτικής φροντίδας που έλαβαν κατά την πρώιμη περίοδο μετά τον τοκετό και η επίδρασή της στη ζωή των γυναικών. -
Οι αντιλήψεις των γυναικών σχετικά με τη μαιευτική φροντίδα που έλαβαν κατά την πρώιμη περίοδο μετά τον τοκετό στα νοσοκομεία των Ιωαννίνων και της Πτολεμαϊδας.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07-11)Βασικός σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να αναλύσει τις αντιλήψεις των γυναικών για την παροχή μαιευτικής φροντίδας που έλαβαν. -
Οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών προσχολικής ηλικίας για τον τραυλισμό
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-11)Ο σκοπός της εργασίας αυτής είναι να διερευνήσει ποιες είναι οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών της προσχολικής ηλικίας για το τραυλισμό. Συγκεκριμένα, η εργασία βασίζεται στην επιστημονική μελέτη των Crowe και Walton (1981) ... -
Οι αντιλήψεις των εργαζομένων γενικής και ειδικής αγωγής της Πρωτοβάθμιας Δημοτικής Εκπαίδευσης σε σχέση με την συμπερίληψη και τις συμπεριληπτικές πρακτικές.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-17)Εισαγωγή: Ανέκαθεν, το θέμα της εκπαίδευσης απασχολούσε την επιστημονική κοινότητα και πολλές έρευνες έχουν ως αντικείμενο τους ποικίλες διαστάσεις της εκπαίδευσης. Σημαντικό είναι να αναφερθεί ότι όλη αυτή η πορεία της ... -
Οι αντιλήψεις των παιδαγωγών πρώιμης παιδικής ηλικίας ως προς την αξιοποίηση των μουσείων με παιδιά προσχολικής ηλικίας. Η περίπτωση του Δήμου Δέλτα Θεσσαλονίκης.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-16)Εισαγωγή: Το μουσείο αποτελεί έναν χώρο άτυπης μάθησης μέσα στον οποίο το παιδί αποκτά πολλές εμπειρίες. Η μουσειακή αγωγή μπορεί να αποτελέσει ένα «γερό χαρτί» στα χέρια των παιδαγωγών, αφού η αξιοποίησή της είναι μια ... -
Οι αντιλήψεις των παιδιών για το φως και το χρώμα ως φυσικά φαινόμενα. Μια πρόταση αξιοποίησης του εικαστικού μαθήματος στο Δημοτικό Σχολείο ως διεπιστημονική σύνδεση της Τέχνης και των Φυσικών Eπιστημών στη διδακτική πράξη.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-17)Σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι αφενός η ερευνητική καταγραφή των αντιλήψεων των παιδιών, ηλικίας 9-12 ετών για το φυσικό φαινόμενο του φωτός και τις υπόλοιπες παραμέτρους του όπως η σκιά, η διάθλαση, η ανάκλαση ... -
Οι απόψεις και γνώσεις των εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής των ΣΜΕΑΕ της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τη διατροφή των μαθητών τους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-07-15)Εισαγωγή: Η παιδική ηλικία είναι μια κρίσιμη περίοδος για την ανάπτυξη και την εδραίωση των σωματικών και πνευματικών ικανοτήτων του ατόμου. Τα παιδιά με ειδικές ανάγκες διατρέχουν αυξημένο κίνδυνο για ποικίλα διατροφικά ... -
Οι απόψεις των ειδικών παιδαγωγών και των θεραπευτών για την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση παιδιών με ΔΑΦ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-22)Εισαγωγή: Τα τελευταία χρόνια έχει παρατηρηθεί πως η ένταξη των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας ή αλλιώς (ΤΠΕ) έχει ενσωματωθεί στην εκπαίδευση και ιδιαίτερα στην ειδική αγωγή και φαίνεται πλέον να αποτελεί ...