Show simple item record

Μελέτη και ανάλυση της αγοράς καινοτόμων προϊόντων για την διαχείριση του σωματικού βάρους

dc.contributor.advisorZoumpoulakis, Panagiotis
dc.contributor.authorΖορμπαλά, Χρυσούλα
dc.date.accessioned2024-06-25T09:11:27Z
dc.date.available2024-06-25T09:11:27Z
dc.date.issued2024-02
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/6893
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-6728
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία διερευνά τον τρόπο προώθησης των καινοτόμων προϊόντων για τη διαχείριση του σωματικού βάρους, αντιμετωπίζοντας την παχυσαρκία ως ένα σύγχρονο κοινωνικό πρόβλημα το οποίο επιδεινώθηκε στη διάρκεια της πανδημίας. Ακριβώς αυτό το φαινόμενο κατέστηκε ακόμη πιο επιτακτική την ανάγκη για τη διαχείριση του σωματικού βάρυς των ανθρώπων στις σύγχρονες κοινωνίες είτε για προσωπικούς τους λόγους είτε για λόγους υγείας. Γίνεται μία ανασκόπηση στα «συμβατικά» προϊόντα που κυκλοφόρησαν ή κυκλοφορούν στο εμπόριο προκειμένου να γίνει εμφανέστερη η «καινοτομία» των νέων προϊόντων. Δίνεται ιδιαίτερη βαρύτητα στον τρόπο που μπορεί κανείς να τα προμηθευτεί καθώς και στον τρόπο που καθίστανται γνωστά και οικεία στο αγοραστικό κοινό.el
dc.format.extent50el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subjectΚαινοτόμα προϊόνταel
dc.subjectΔιαχείριση σωματικού βάρουςel
dc.subjectMarketingel
dc.titleΜελέτη και ανάλυση της αγοράς καινοτόμων προϊόντων για την διαχείριση του σωματικού βάρουςel
dc.title.alternativeMarket analysis of innovative products for weight managementel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeKanellou, Anastasia
dc.contributor.committeeΚοντελές, Σπυρίδων
dc.contributor.facultyΣχολή Επιστημών Τροφίμωνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Επιστήμης και Τεχνολογίας Τροφίμωνel
dc.description.abstracttranslatedThis paper explores how to promote innovative products for weight management, addressing obesity as a contemporary social problem that has been exacerbated during the pandemic. It is precisely this phenomenon that has made the need to manage people's body weight in modern societies even more urgent, either for personal or health reasons. A review is made of the 'conventional' products that have been or are being marketed in order to make the 'innovation' of the new products more apparent. Particular attention is paid to the way in which they can be obtained and the way in which they are made known and familiar to the buying public.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές