dc.contributor.advisor | Καρκαλούσος, Πέτρος | |
dc.contributor.author | Βεληνιάτη, Ελευθερία | |
dc.date.accessioned | 2025-02-24T08:54:32Z | |
dc.date.available | 2025-02-24T08:54:32Z | |
dc.date.issued | 2025-02-23 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/8440 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα βιβλιογραφική έρευνα έχει ως στόχο την ανάδειξη των θετικών ενισχύσεων που προσφέρει η τεχνητή νοημοσύνη στην προσχολική βαθμίδα εκπαίδευσης και ωφελεί μαθητές και παιδαγωγούς σε διάφορους τομείς.
Μέσα από την βιβλιογραφία παρουσιάζονται οι τρόποι που δύναται να χρησιμοποιηθεί η καινοτόμα εξέλιξη αυτή της τεχνολογίας καθώς και οι ηθικές απόψεις και κανονισμοί που πρέπει να λαμβάνονται πολύ σοβαρά υπόψη. | el |
dc.format.extent | 48 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Τεχνητή νοημοσύνη | el |
dc.subject | Προσχολική εκπαίδευση | el |
dc.title | Τεχνητή Νοημοσύνη στην προσχολική εκπαίδευση: Ενίσχυση, Δυναμική και ευκαιρίες | el |
dc.title.alternative | Artificial Intelligence: Amplifying, Dynamic and Opportunities | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Σωτηροπούλου, Ελένη | |
dc.contributor.committee | Κώτη, Φωτεινή- Αικατερίνη | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιας | el |
dc.contributor.faculty | Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Βιοϊατρικών Επιστημών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία | el |
dc.contributor.master | Επιστήμες της Αγωγής μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων | el |
dc.description.abstracttranslated | This bibliographic research aims to highlight the positive reinforcements offered by artificial intelligence in preschool education and benefits students and educators in various fields. The literature presents the ways in which this innovative development of technology can be used, as well as the ethical views and regulations that must be taken very seriously. | el |