Πλοήγηση Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία ανά Τίτλο
Αποτελέσματα 1-20 από 34
-
Ανάπτυξη δεξιοτήτων σε παιδιά με αυτισμό. Θεωρητική εξέταση της σχέσης αυτισμού με την τέχνη και την τεχνολογία. Προσπάθεια ένταξης ενός παιδιού με αυτισμό στον χώρο του ΒΝΣ με τη βοήθεια δραστηριοτήτων τέχνης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-10-03)Στο πλαίσιο της παρούσας μελέτης έγινε ανασκόπηση ελληνικής και ξένης βιβλιογραφίας, με σκοπό να διερευνηθεί κατά πόσο τα διαγνωσμένα με αυτισμό παιδιά είναι ικανά να αναπτύξουν σημαντικές, για την ζωή τους δεξιότητες με ... -
Ανάπτυξη της ικανότητας κατανόησης του λεξιλογίου σε βρέφη και μικρά παιδιά
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-11)Η παρούσα εργασία έχει σκοπό να διερευνήσει την ικανότητα κατανόησης του λεξιλογίου, σε Ελληνόφωνα βρέφη ηλικίας 8 έως 18 μηνών. Το προσληπτικό λεξιλόγιο αποτελεί σημαντικό δείκτη της γλωσσικής ανάπτυξης του παιδιού και ... -
Απόψεις φοιτητών και παιδαγωγών πρώιμης παιδικής ηλικίας για την συνεκπαίδευση στην προσχολική αγωγή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02-23)Εισαγωγή: Είναι γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια απασχολεί την εκπαίδευση η ένταξη των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Ως εκπαιδευτική δομή το νηπιαγωγείο χαρακτηρίζεται από διάφορα στοιχεία που ευνοούν την ... -
Διαπολιτισμική επικοινωνία και συμπερίληψη παιδιών Ρομά στην εκπαίδευση – Απόψεις γονέων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-07-13)Αφετηρία της παρούσας έρευνας αποτέλεσε το ενδιαφέρον της ερευνήτριας για τις απόψεις των γονέων Ρομά για την εκπαίδευση των παιδιών τους. Μετά από δυο χρόνια εργασίας στην Μη Κυβερνητική Οργάνωση (ΜΚΟ) «Κοινωνικό ... -
Διερεύνηση των απόψεων παιδαγωγών πρώιμης παιδικής ηλικίας αναφορικά με το ρόλο τους κατά τη διάρκεια του ελεύθερου παιχνιδιού των παιδιών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07)Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν η διερεύνηση των απόψεων των παιδαγωγών πρώιμης παιδικής ηλικίας αναφορικά με το ρόλο τους κατά τη διάρκεια του ελεύθερου παιχνιδιού των παιδιών στο βρεφονηπιακό σταθμό. Για την επίτευξη ... -
Διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών σχετικά με τη χρήση του παιχνιδιού στην ανάπτυξη των γνωστικών και κοινωνικοσυναισθηματικών δεξιοτήτων σε παιδιά με διαταραχή αυτιστικού φάσματος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-09-20)Η παρούσα εργασία είναι μια πιλοτική έρευνα για τη διερεύνηση των απόψεων και των αντιλήψεων των εκπαιδευτικών σχετικά με τη χρήση του παιχνιδιού στην ανάπτυξη γνωστικών, κοινωνικών και συναισθηματικών δεξιοτήτων στα παιδιά ... -
Διερεύνηση των απόψεων των παιδαγωγών για την επενέργεια των παιδιών στο φυσικό περιβάλλον του Βρεφονηπιακού σταθμού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-07-20)Η επενέργεια, δηλαδή η αίσθηση αυτονομίας και αυτοαποτελεσματικότητας καθώς και η αυτόβουλη ανάληψη πρωτοβουλιών αποτελούν, σημαντικές παραμέτρους στην προσωπικότητα των μετέπειτα ενηλίκων. Η αρχή της επενέργειας πιθανώς ... -
Διερεύνηση των στρατηγικών που χρησιμοποιούν τα παιδιά πρόσφυγες για να εκφράσουν την άποψή τους: Μελέτη περίπτωσης σε μια δομή αγωγής και φροντίδας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07-11)Η παρούσα πτυχιακή εργασία διερευνά τους τρόπους που χρησιμοποιούν έξι παιδιά πρόσφυγες τα οποία δεν μιλούν ελληνικά, ηλικίας τριών ετών και τριών μηνών έως πέντε ετών και τεσσάρων μηνών σε μια δομή αγωγής και φροντίδας, ... -
Διερεύνηση των σχέσεων των αδελφών με διαφορά ηλικίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-09-20)Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να διερευνηθούν οι απόψεις των γονέων σχετικά με την αδελφική σχέση των παιδιών με διαφορά ηλικίας. Τα ερευνητικά ερωτήματα της εργασίας είναι, πως αντιλαμβάνονται οι γονείς την ... -
Δυνατότητες και προκλήσεις της τεχνητής νοημοσύνης στην προσχολική Αγωγή: μια συστηματική βιβλιογραφική ανασκόπηση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-10)Εισαγωγή: Η προσχολική ηλικία αποτελεί μια σημαντική περίοδο στην ζωή κάθε παιδιού, καθώς αποκτά βασικές γνώσεις, δεξιότητες και συμπεριφορές που θα το συνοδεύει στο μέλλον. Με την ταχεία πρόοδο της τεχνολογίας ... -
Επικοινωνιακές ικανότητες νηπίων με Σύνδρομο Williams
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-07-22)Σύμφωνα με την παρούσα πτυχιακή εργασία, τα παιδιά με Σύνδρομο Williams (ΣW) ξεχωρίζουν από τον υπόλοιπο κόσμο λόγω έλλειψης ενός τμήματος στο χρωμόσωμα 7. Το συγκεκριμένο σύνδρομο αποτελεί μια νευροαναπτυξιακή διαταραχή ... -
Εργασιακή πολυμορφία και οργανωσιακή δικαιοσύνη: μια ποιοτική διερεύνηση των αντιλήψεων των παιδαγωγών πρώιμης παιδικής ηλικίας.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-09-27)Η παρούσα έρευνα εξετάζει τη σχέση μεταξύ εργασιακής πολυμορφίας και οργανωσιακής δικαιοσύνης στον χώρο της πρώιμης παιδικής ηλικίας, εστιάζοντας στις αντιλήψεις και τις εμπειρίες των παιδαγωγών που εργάζονταν το παρόν ... -
Ερεθίσματα για την αδρή κινητικότητα σε ομάδα παιδιών ηλικίας δύο-τριών ετών.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-02-25)Η παρούσα εργασία αποτελεί μία έρευνα δράσης και αναφέρεται σε ερεθίσματα αδρής κινητικότητας που πραγματοποιήθηκαν σε ένα ιδιωτικό κέντρο προσχολικής αγωγής. Στόχος της έρευνας είναι να μελετήσει συμπεριφορές και αντιδράσεις ... -
Ευαλωτότητα και εκπαίδευση στην πρώιμη παιδική ηλικία - Παιδαγωγική αντιμετώπιση παιδιών που προέρχονται από ευάλωτες ομάδες πληθυσμού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-09-13)Εισαγωγή: Οι στάσεις, η ετοιμότητα και η επιστημονική κατάρτιση των εκπαιδευτικών σε ζητήματα παιδαγωγικής διαχείρισης των μειονεκτούντων παιδιών μπορούν να επηρεάσουν καταλυτικά την εκπαιδευτική προσαρμογή των ... -
Η αντίληψη των γονέων για την συναισθηματική κακοποίηση από φορείς του παιδικού σταθμού και η σχέση της με τις γονικές πρακτικές
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07-31)Η παιδική κακοποίηση είναι ένα θέμα το οποίο επηρεάζει την συναισθηματική και νοητική ανάπτυξη των παιδιών. Συγκεκριμένα, όσον αφορά την συναισθηματική κακοποίηση, η οποία ήταν και η πιο συχνή μορφή κακοποίησης, τα ... -
Η ένταξη παιδιών με διαταραχή αυτιστικού φάσματος στον παιδικό σταθμό
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2020-09)Η σχολική ένταξη των παιδιών με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος αποτελεί μείζον θέμα στη σύγχρονη εκπαίδευση. Ωστόσο, δεν έχει μελετηθεί εις βάθος η ένταξη των νηπίων με ΔΑΦ στην τάξη του παιδικού σταθμού. Σκοπός της ... -
Η επαγγελματική ικανοποίηση των εκπαιδευτικών προσχολικής ηλικίας και πώς επηρεάζεται σε σχέση με τα χαρακτηριστικά προσωπικότητας τους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07-22)Οι παιδαγωγοί κατέχουν σημαντικό ρόλο στην ολόπλευρη ανάπτυξη των παιδιών, ιδιαιτερα στην προσχολική ηλικία. Για αυτόν τον λόγο, σκοπός της έρευνας είναι η μελέτη της επαγγελματικής ικανοποίησης των εκπαιδευτικών προσχολικής ... -
Η επίδραση της απουσίας της μητέρας στα παιδιά βρεφικής, προσχολικής και σχολικής ηλικίας πριν και εν μέσω της πανδημίας του ιού covid - 19
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-03-04)Η παρουσία της μητέρας από τα πολύ παλιά χρόνια είναι απαραίτητη. Η μητέρα αποτελεί στήριγμα, αναπτύσσει δεσμό και προσφέρει ασφάλεια στο παιδί. Για αυτόν τον λόγο, σκοπός εκπόνησης της συγκεκριμένης εργασίας είναι να ... -
Η επίδραση της δημιουργικής κίνησης σε νήπια ηλικίας 4 ετών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-09-20)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να εξετάσει την επίδραση της δημιουργικής κίνησης, στα εσωτερικά κίνητρα, στις γνωστικές και κινητικές δεξιότητες, καθώς στις κοινωνικές δεξιότητες σε νήπια τριών ως πέντε ετών. Τα ... -
Η επίδραση της μουσικοκινητικής αγωγής στις κινητικές δεξιότητες νηπίων ηλικίας τριών ετών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-07-12)Πρωταρχικός σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν η αξιολόγηση των συστημάτων της Μουσικοκινητικής Αγωγής και ο εντοπισμός της ευεργετικής τους επίδρασης στην απόκτηση κινητικών δεξιοτήτων από νήπια τριών ετών. Γι αυτό τον ...