Μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες - Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων: Πρόσφατες υποβολές
Αποτελέσματα 21-40 από 114
-
Η ψηφιακή επάρκεια των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης πριν και μετά τον εγκλεισμό λόγω της πανδημίας του κορωνοΐου (Covid-19)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-27)Η πανδημία του κορωνοϊού οδήγησε τα κράτη σε όλο τον κόσμο στη λήψη πολλών μέτρων ασφαλείας προκειμένου να προφυλαχθεί η υγεία του γενικού πληθυσμού. Ανάμεσα στα μέτρα αυτά ήταν και εφαρμογή της εξ αποστάσεως διδασκαλίας ... -
Πολυκριτηριακή ανάλυση των επιλογών, ως προς το τμήμα εισαγωγής, των υποψήφιων φοιτητών στις πανελλαδικές εξετάσεις: Πολυτεχνικές Σχολές και Σχολές Μηχανικών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-04)Η επιλογή της καταλληλότερης σχολής για κάθε υποψήφιο φοιτητή, αποτελεί μια σημαντική απόφαση και οι παράγοντες που καθορίζουν αυτή την επιλογή αποτελούν το αντικείμενο μελέτης της παρούσας εργασίας. Σημαντικά κριτήρια που ... -
Εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης στη νηπιακή ηλικία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-27)Τα παιδιά πρώτης σχολικής ηλικίας μεγαλώνουν σε ένα κόσμο που κυριαρχεί η Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ) και βιώνουν τις εφαρμογές της ως κάτι αυτονόητο στην καθημερινότητά τους. Στη διεθνή βιβλιογραφία υπάρχουν ακόμα ελάχιστες ... -
Διαχείριση ανθρωπίνων πόρων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση - Μελέτη περίπτωσης του Παντείου Πανεπιστημίου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-27)Απώτερο σκοπό της εργασίας, αποτελεί η ανάλυση της έννοιας της Διοίκησης Ανθρωπίνων Πόρων και η ανάδειξη της σημασίας εφαρμογής της στην λειτουργία ενός οργανισμού και κυρίως στη λειτουργία των διοικητικών υπηρεσιών ενός ... -
Η διαχείριση της αλλαγής στους σύγχρονους εκπαιδευτικούς οργανισμούς: Η περίπτωση των ιδρυμάτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-27)Ως διαχείριση αλλαγής ορίζεται το σύνολο των μορφών και των τρόπων με τους οποίους σχεδιάζονται, υλοποιούνται, ελέγχονται και αφομοιώνονται οι αλλαγές. Η διαχείριση αλλαγής στους οργανισμούς γενικά, όσο και στα ιδρύματα ... -
Συναισθηματική νοημοσύνη και εκπαιδευτική ηγεσία. Απόψεις διευθυντών/διευθυντριών κέντρων ξενόγλωσσης εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-27)Η παρούσα έρευνα θα διευρευνήσει τις αντιλήψεις των Διευθυντών – Διευθυντριών κέντρων ξενόγλωσσης εκπαίδευσης για τη Συναισθηματική Νοημοσύνη και την επίδρασή της στην Εκπαιδευτική Ηγεσία των κέντρων τους. Για το διεξαγωγή ... -
Συγκριτική ανάλυση της ένταξη των προσφύγων μαθητών στην υποχρεωτική εκπαίδευση της Ελλάδας, Γερμανίας και Σουηδίας. Μελέτη περίπτωσης προσφύγων μαθητών αρμοδιότητας της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πειραιά
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-06-21)Η Ελλάδα, η Γερμανία και η Σουηδία επιλέχθηκαν για τη συγκεκριμένη μελέτη διότι είναι από τις χώρες που υποδέχονται μεγάλο αριθμό μεταναστών και προσφύγων σε σύγκριση με τις άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Επιπλέον, οι τρεις αυτές ... -
Περιστατικά λεκτικής βίας και σχολικού εκφοβισμού στο ελληνικό δημοτικό σχολείο μέσω προφορικής αφήγησης. Στρατηγική και τεχνικές αντιμετώπισης του φαινομένου εκ μέρους της διοίκησης και του εκπαιδευτικού προσωπικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-06-21)Στην παρούσα διπλωματική έρευνα διερευνώνται οι υποκειμενικές αντιλήψεις, πεποιθήσεις και εμπειρίες των εκπαιδευτικών αλλά και της διοίκησης του σχολείου σχετικά με φαινόμενα βίας και εκφοβισμού που λαμβάνουν χώρα στο ... -
Η επικοινωνία γονέων και παιδαγωγών στη προσχολική αγωγή και η συμβολή της τεχνολογίας στην επίτευξη της
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-06)Η οικογένεια και η εκπαίδευση αποτελούν θεσμούς που εξασφαλίζουν τη λειτουργία της κοινωνίας. Αφενός η οικογένεια αναπαράγοντας και φροντίζοντας τα μέλη της και αφετέρου το εκπαιδευτικό σύστημα μεταδίδοντας γνώσεις και ... -
Γυναικείο φύλο και διευθυντικές θέσεις στην εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-06-21)Το θέμα της γυναικείας εκπροσώπησης σε ανώτερες διοικητικές θέσεις στην εκπαίδευση έχει απασχολήσει εκτενώς τους θεωρητικούς , οι οποίοι επικεντρώνονται στις έμφυλες ανισότητες αλλά και στις διακρίσεις που υπάρχουν στις ... -
Ο εκπαιδευτικός ως ηγέτης στην τάξη. Αντιλήψεις καθηγητών και μαθητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-03-21)Σε μια εποχή που η ηγεσία των εκπαιδευτικών θεωρείται ως κεντρικό συστατικό για την εκπαιδευτική αλλαγή και βελτίωση, η παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρεί να διερευνήσει το κατά πόσο είναι αποδεκτή η ταυτότητα του ... -
Μελέτη βαθμού ικανοποίησης από τα αποτελέσματα Συμπράξεων Δημοσίου με Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) στην ελληνική εκπαίδευση υπό το πρίσμα των διευθυντών των εκπαιδευτικών μονάδων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-03-21)Αφορμή για το θέμα της διπλωματικής μου έδωσε το γεγονός ότι υπηρετώ σε σχολείο που κατασκευάστηκε με Σύμπραξη Δημοσίου με Ιδιωτικό Τομέα. Η εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη. Το πρώτο μέλος είναι η βιβλιογραφική επισκόπηση ... -
Οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για τη δημιουργία ενός καινοτόμου ευρωπαϊκού σχολικού περιβάλλοντος: ποιοτικά χαρακτηριστικά και εκπαιδευτικές πρακτικές - δράσεις
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-03-21)Η εργασία που ακολουθεί αφορά τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και δη της περιφέρειας Α’ Αθηνών για τη σύσταση ενός καινοτόμου ευρωπαϊκού τύπου σχολικού περιβάλλοντος και διακρίνεται σε δύο μέρη: ... -
Η διοίκηση μέσω στόχων στα πλαίσια της εφαρμογής της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας στη δημόσια προσχολική αγωγή και εκπαίδευση. Απόψεις παιδαγωγών και νηπιαγωγών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-03-21)Η Δ.Μ.Σ. είναι ένα σύστημα διοίκησης που προέρχεται από τον χώρο του επιστημονικού management και έχει εφαρμοστεί τα τελευταία χρόνια στη διοικητική πρακτική των οργανισμών με θετικά αποτελέσματα. Το ... -
Προδιαγραφές για ένα ενιαίο σύστημα γραμματειακής υποστήριξης στη διοίκηση των σχολικών μονάδων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Μελέτη περίπτωσης Σχολικές Μονάδες Δημοτικών Σχολείων της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γ΄ Αθήνας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-03-20)Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να προτείνει τις προδιαγραφές ενός νέου πληροφοριακού συστήματος γραμματειακής υποστήριξης των Σχολικών Μονάδων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης -
Πανεπιστημιακή Παιδαγωγική και Κέντρα Διδασκαλίας και Μάθησης: Προτάσεις για την ανάπτυξη αποθετηρίων καλών πρακτικών στην Ανώτατη Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-03-20)Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την αναγκαιότητα της Πανεπιστημιακής Παιδαγωγικής για την βελτίωση της ποιότητας των σπουδών και της ίδρυσης Κέντρων Διδασκαλίας και Μάθησης σε κάθε ακαδημαϊκό ίδρυμα ως μέσο ... -
H διαδικασία συνεχούς βελτίωσης της ποιότητας στην εκπαίδευση, μέσω των μεθοδολογιών παρακίνησης των εκπαιδευτικών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-03-21)Η συνεχής βελτίωση της ποιότητας στην εκπαίδευση είναι, πλέον, στην πρώτη γραμμή του ενδιαφέροντος στην εκπαίδευση, και διεθνώς, αλλά και στη χώρα μας και τα εργαλεία και οι στρατηγικές που χρειάζονται για να επιτευχθεί, ... -
Το αποτύπωμα άνθρακα ενός νηπιαγωγείου – Μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-03-20)Σήμερα η ανθρωπότητα εκπέμπει πολύ μεγαλύτερη ποσότητα διοξειδίου του άνθρακα από αυτήν που η γη μπορεί να απορροφήσει. Η περίσσεια παραμένει στην ατμόσφαιρα, οδηγεί σε ταχεία αύξηση της θερμοκρασίας του πλανήτη η οποία ... -
Ο ρόλος της επιμόρφωσης του διευθυντή στη διαχείριση συγκρούσεων σε σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-03-21)Η σύγκρουση ως φαινόμενο αποτελεί ένα στοιχείο μιας οργανωμένης και εξελισσόμενης κοινωνίας, η οποία συμβαίνει φυσιολογικά μέσα στους οργανισμούς εφόσον είναι αποτέλεσμα της επικοινωνίας των ανθρώπων μεταξύ τους. Η σύγκρουση ... -
Το περιβαλλοντικό αποτύπωμα της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-03)Η διπλωματική εργασία έχει θέμα το περιβαλλοντικό αποτύπωμα της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Σκοπός είναι ο προσδιορισμός του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για κάθε επίπτωση. Καθώς και η ...