Μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες - Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων: Πρόσφατες υποβολές
Αποτελέσματα 41-60 από 102
-
Εννοιολογική ανάλυση του σχολικού περιβάλλοντος και ο ρόλος της παιδαγωγικής ηγεσίας στην διαμόρφωση του σχολικού κλίματος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02-15)Σκοπός της παρούσας μελέτης αποτέλεσε η κριτική προσέγγιση του ρόλου που διαδραματίζει η ηγεσία στην Εκπαίδευση. Ειδικότερα αναλύσαμε και καταγράψαμε τις ηγετικές θεωρίες, τα θεμελιώδη στοιχεία που την απαρτίζουν, τα μοντέλα ... -
Η εσωτερική αξιολόγηση της σχολικής μονάδας ως ένα εργαλείο ενδυνάμωσης της αυτονομίας της. Διερεύνηση απόψεων διευθυντών / ντριών Α/θμιας Εκπαίδευσης Β' Αθήνας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-10-25)Η σχολική αυτονομία και η εσωτερική αξιολόγηση της Σχολικής Μονάδας αποτελούν επίμαχα ζητήματα στην ελληνική εκπαιδευτική πραγματικότητα, καθώς και σε άλλες χώρες. Με την ψήφιση του Ν.4189/21, οι Σχολικές Μονάδες κλήθηκαν ... -
Ο φόρτος εργασίας (καθήκοντα και αρμοδιότητες) του διευθυντή-ηγέτη στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση σε σχέση με το ισχύον θεσμικό και σχολικό πλαίσιο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-06-14)Μέσω συστηματικής καταγραφής επιχειρήθηκε να διαμορφωθεί μία αναλυτική εικόνα σχετικά με τις υποχρεώσεις, τα καθήκοντα και τις αρμοδιότητες των διευθυντών στα δημοτικά σχολεία στην Ελλάδα σύμφωνα με το ισχύον νομοθετικό ... -
Η αισθητική ηγεσία στην εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-22)Αντικείμενο αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση των αντιλήψεων και των πρακτικών της Αισθητικής Ηγεσίας στην εκπαίδευση. Στο εμπειρικό μέρος, διερευνήθηκαν μια σειρά από ερωτήματα και βοηθητικά εργαλεία προς ... -
Εσωτερική αξιολόγηση στις φροντιστηριακές μονάδες. Ο έλεγχος της ποιότητας των παρεχόμενων εκπαιδευτικών υπηρεσιών και η ικανοποίηση των μαθησιακών αναγκών των μαθητών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-14)Τα φροντιστήρια δεν αποτελούν τυπική ή θεσμική μορφή του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος, όμως έχουν καθιερωθεί στη συλλογική συνείδηση ως αναπόσπαστο μέρος του, γεγονός που αποδεικνύεται περίτρανα από τον αριθμό ... -
Η έννοια της αριστείας στη μουσική
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-14)Η παρούσα μελέτη έχει ως κύριο στόχο τον εντοπισμό των συγκεκριμένων χαρακτηριστικών και συσχετισμένων συμπεριφορών που βοηθούν τους μουσικούς να συνειδητοποιήσουν τις δυνατότητές τους, έχοντας επίγνωση των προκλήσεων ... -
Ο ρόλος της προϊσταμένης του νηπιαγωγείου στην εισαγωγή και διαχείριση καινοτόμων δράσεων και αλλαγών στην εκπαιδευτική μονάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-12)Οι προκλήσεις του 21ου αιώνα απαιτούν ένα σχολείο ανοιχτό, ευέλικτο, συνεχώς εξελισσόμενο, καινοτόμο, το οποίο προσαρμόζεται στα νέα δεδομένα που ορίζει η ψηφιακή εποχή και ψηφιακή κοινωνία. Καθοριστικό ρόλο στην υποστήριξη ... -
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και ο ρόλος του ψηφιακού ηγέτη στη διοίκηση εκπαιδευτικών μονάδων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Μια μελέτη περίπτωσης του 1ου Νηπιαγωγείου Αιγάλεω
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-13)Ο σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνήσει τον ψηφιακό μετασχηματισμό στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση και συγκεκριμένα σε μια σχολική μονάδα νηπιαγωγείου ,στο 1ο νηπιαγωγείο Αιγάλεω, αξιοποιώντας για το ... -
Εκπαίδευση οικονομικών μεταναστών. Μέθοδοι και προσεγγίσεις. Η περίπτωση της Βόρειας Ρηνανίας Βεστφαλίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-13)Η παρούσα εργασία αποτελεί μια προσπάθεια μελέτης των μεθοδολογικών προσεγγίσεων για την εκπαίδευση των οικονομικών μεταναστών. Σκοπός είναι η διερεύνηση των σημαντικών αρχών και της δομής του εκπαιδευτικού συστήματος του ... -
Καλές πρακτικές στη διαχείριση κρίσεων στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-21)Στην παρούσα εργασία ερευνήθηκαν οι Καλές Πρακτικές που χρησιμοποιούνται από εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης με σκοπό την πρόληψη, τη διαχείριση και την ορθή αντιμετώπιση πιθανών κρίσεων στο σχολικό χώρο. Η ... -
Η αυτοαξιολόγηση και η διαρκής ανάπτυξη του εκπαιδευτικού οργανισμού που μαθαίνει
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-14)Το αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αφορά στην αυτοαξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και στη σύνδεσή της με τη διαρκή ανάπτυξη της σχολικής μονάδας, η οποία μέσω της συγκεκριμένης διαδικασίας μετασχηματίζεται ... -
Μέτρηση της ικανοποίησης των εκπαιδευτικών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19. Εφαρμογή στα νηπιαγωγεία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-13)Σκοπός της συγκεκριμένης έρευνας είναι μέτρηση της ικανοποίηση των εκ-παιδευτικών κατά την εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευση κατά τη διάρ-κεια της πανδημίας του Covid-19 και συγκεκριμένα των νηπιαγωγών. Η έρευνα της ... -
Η επίδραση του περιβάλλοντος εργασίας στην ψυχοκοινωνική διάσταση των εργαζομένων στα σχολεία ειδικής αγωγής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-14)Η εργασία αυτή ασχολήθηκε με την εξέταση της επίδρασης του περιβάλλοντος εργασίας στην ψυχοκοινωνική διάσταση των εργαζομένων στα σχολεία της Ειδικής Αγωγής. Μελετήθηκε βιβλιογραφικά η επαγγελματική ζωή και στη συνέχεια ... -
Συγκρούσεις στα σχολεία της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης μεταξύ εκπαιδευτικών: Αιτιολογικοί παράγοντες, συνέπειες και τρόποι διαχείρισης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-05-05)Η σύγκρουση αποτελεί καθημερινό φαινόμενο στους εκπαιδευτικούς οργανισμούς εξαιτίας της ύπαρξης πολλών εμπλεκομένων μερών στην εκπαιδευτική διαδικασία. Η ύπαρξή της νοηματοδοτεί την ύπαρξη της σχολικής μονάδας, αφού η ορθή ... -
Παραδοσιακή και ψηφιακή αφήγηση. Η συμβολή τους σε μαθητές νηπιαγωγείου προ-νηπιακής ηλικίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-05-07)Η παιδαγωγική αξία του παραμυθιού είναι αδιαμφισβήτητη καθώς, διαχρονικά, μέσα από το παραμύθι επιτυγχάνονται παιδαγωγικοί, κοινωνικοί και διδακτικοί σκοποί. Το παραμύθι καλλιεργεί τη μητρική γλώσσα με πρακτικές αναδιήγησης ... -
Ψηφιακές δεξιότητες και διερευνητική μάθηση στον 21ο αιώνα: Μελέτη περίπτωσης στην προσχολική εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-05-07)Οι δεξιότητες του 21ου αιώνα είναι οι 12 ικανότητες που στις μέρες μας χρειάζονται οι μαθητές για να επιτύχουν στις σπουδές, στην καριέρα και στις ζωές τους και διακρίνονται σε: 1) Μαθησιακές Δεξιότητες: κριτική σκέψη, ... -
Συνεργατικά εκπαιδευτικά δίκτυα: Η σύγχρονη προοπτική βελτίωσης της εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-05-11)Τα τελευταία χρόνια η ανάγκη για ουσιαστική συνεργασία μεταξύ των εμπλεκόμενων στην εκπαίδευση από τη χαμηλότερη βαθμίδα, μέχρι και την υψηλότερη, γίνεται ολοένα και πιο προφανής. Η ταχύτητα με την οποία εξελίσσεται και ... -
Το περιβάλλον Miscosoft 365 στη διοίκηση της εκπαίδευσης: Μελέτη περίπτωσης σχολικής μονάδας Β΄θμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-04-13)Η ιδέα της παρούσας διπλωματικής εργασίας ενισχύθηκε ιδιαίτερα με την ισχύουσα κατάσταση που επικρατεί την τελευταία διετία με την πανδημία COVID-19. Σαν εκπαιδευτικοί, αλλά και σαν φοιτητές, βιώσαμε τη σημαντικότητα της ... -
Πρακτικές διαχείρισης των ρατσιστικών φαινομένων στο δημοτικό σχολείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-05-10)Μέσα από την παρούσα εργασία, η οποία πραγματοποιήθηκε από το Νοέμβριο μέχρι τον Απρίλιο του 2022 έγινε προσπάθεια να διερευνηθούν περιστατικά ρατσιστικής συμπεριφοράς μέσα σε σχολεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης προς αλλοεθνείς ... -
Διαχείριση των συγκρούσεων από τους διευθυντές/τριες στις σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης & καλές πρακτικές
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-04-12)Τη σημερινή εποχή οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης καλούνται όχι μόνο να διευθετήσουν ζητήματα διοικητικά, οργανωσιακά, αλλά και να καταφέρουν να προλάβουν τη ραγδαία τεχνολογική και επιστημονική ...