Μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες - Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων: Πρόσφατες υποβολές
Αποτελέσματα 21-40 από 98
-
H διαδικασία συνεχούς βελτίωσης της ποιότητας στην εκπαίδευση, μέσω των μεθοδολογιών παρακίνησης των εκπαιδευτικών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-03-21)Η συνεχής βελτίωση της ποιότητας στην εκπαίδευση είναι, πλέον, στην πρώτη γραμμή του ενδιαφέροντος στην εκπαίδευση, και διεθνώς, αλλά και στη χώρα μας και τα εργαλεία και οι στρατηγικές που χρειάζονται για να επιτευχθεί, ... -
Το αποτύπωμα άνθρακα ενός νηπιαγωγείου – Μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-03-20)Σήμερα η ανθρωπότητα εκπέμπει πολύ μεγαλύτερη ποσότητα διοξειδίου του άνθρακα από αυτήν που η γη μπορεί να απορροφήσει. Η περίσσεια παραμένει στην ατμόσφαιρα, οδηγεί σε ταχεία αύξηση της θερμοκρασίας του πλανήτη η οποία ... -
Ο ρόλος της επιμόρφωσης του διευθυντή στη διαχείριση συγκρούσεων σε σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-03-21)Η σύγκρουση ως φαινόμενο αποτελεί ένα στοιχείο μιας οργανωμένης και εξελισσόμενης κοινωνίας, η οποία συμβαίνει φυσιολογικά μέσα στους οργανισμούς εφόσον είναι αποτέλεσμα της επικοινωνίας των ανθρώπων μεταξύ τους. Η σύγκρουση ... -
Το περιβαλλοντικό αποτύπωμα της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-03)Η διπλωματική εργασία έχει θέμα το περιβαλλοντικό αποτύπωμα της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Σκοπός είναι ο προσδιορισμός του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για κάθε επίπτωση. Καθώς και η ... -
Επιπτώσεις στην υγεία των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης από την άσκηση των καθηκόντων τους. Η περίοδος μετά την πανδημία covid-19
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02-15)Ο επηρεασμός της υγείας των εκπαιδευτικών λόγω της άσκησης των καθηκόντων τους έχει αποτελέσει κεντρικό άξονα σε σειρά ερευνών. Η πληθώρα των αποτελεσμάτων αναφέρει συσχετίσεις με το εργασιακό στρες και την ευημερία, όπως ... -
Σχεδιάζοντας καινοτόμες ψηφιακές δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο. Η χρήση του διαδραστικού πίνακα στη διδασκαλία της γλώσσας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02-16)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διαπιστωθεί αν η διδασκαλία του μαθήματος της γλώσσας στο νηπιαγωγείο μέσω διαδραστικού πίνακα επηρεάζει τη συμμετοχή των μαθητών στο μάθημα, την κατανόηση των διαδραστικών δραστηριοτήτων ... -
Διερευνώντας την ενσυναίσθηση και τη διαπολιτισμική επάρκεια και ετοιμότητα εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε πολυπολιτισμικές σχολικές τάξεις
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02-15)Η έρευνα αυτή έχει ως σκοπό τη διερεύνηση της ενσυναίσθησης και της διαπολιτισμικής επάρκειας και ετοιμότητας τωv εκπαιδευτικών με εστίαση στη συvαισθηματική τους διάσταση, ώστε να αναδειχθεί ο ρόλος των συναισθημάτων στην ... -
Ικανοποίηση των εκπαιδευτικών από τη στήριξη της πολιτείας για τη στελέχωση, την υποδοχή και την ένταξή τους στις σχολικές μονάδες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02-16)Είναι ευρέως γνωστό πως η ποιότητα του εκπαιδευτικού συστήματος εξαρτάται από την αποτελεσματικότητα του διδακτικού έργου και κατά συνέπεια από τον ίδιο τον εκπαιδευτικό. Παράλληλα, η αποτελεσματική διδασκαλία βρίσκεται ... -
Ευαισθητοποίηση των μαθητών σχετικά με την πρόληψη του σχολικού εκφοβισμού σε περιπτώσεις παιδικής παχυσαρκίας μέσω διδακτικών μεθόδων ενσυναίσθησης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02-20)Η παρακάτω διπλωματική εργασία εστιάζει στο φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού και συγκεκριμένα στα παιδιά με παιδική παχυσαρκία που καταλήγουν να γίνονται θύματα περιστατικών ενδοσχολικής βίας. Ο σχολικός εκφοβισμός αποτελεί ... -
Το αναβαθμισμένο πρόγραμμα για το ολοήμερο σχολείο στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Παρούσα κατάσταση, δυνάμεις, αδυναμίες και προοπτικές
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02-16)Κατά τη σχολική χρονιά 2022-2023, επιχειρήθηκε στην Ελλάδα για πρώτη φορά η επιμήκυνση του ωραρίου του ολοήμερου σχολείου μέχρι τις 17:30. Στην προσπάθειά της, η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας να καλύψει σε μεγαλύτερο βαθμό ... -
Η σχεδιαστική σκέψη στη Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02-16)Το αντικείμενο της παρούσας εργασίας επικεντρώνεται στη διερεύνηση των χαρακτηριστικών της μεθοδολογίας της σχεδιαστικής σκέψης στα πλαίσια του αναλυτικού προγράμματος του δημοτικού σχολείου. Το θεωρητικό πλαίσιο της ... -
Στρατηγικές διοίκησης εκπαιδευτικών μονάδων, την περίοδο της οικονομικής κρίσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02-15)Η ιδιαιτερότητα των εκπαιδευτικών δομών ως προς την αποστολή τους και την παροχή υπηρεσιών που προσφέρουν στην κοινωνία τις θέτει ως ένα τομέα που δεν δύναται να εξετασθεί ως μια αμιγώς ιδιωτική επιχείρηση ή ως ένα τυπικό ... -
Βαρόμετρο ικανοποίησης των γονέων ως προς την παρεχόμενη εκπαίδευση στο μάθημα της φυσικής αγωγής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02-16)Στην παρούσα εργασία θα επιχειρήσουμε να αποσαφηνίσουμε τους παράγοντες που επηρεάζουν το βαθμό ικανοποίησης των γονέων από την εκπαιδευτική διαδικασία που λαμβάνει χώρα στο Δημοτικό σχολείο για το μάθημα της Φυσικής Αγωγής. ... -
Οργάνωση της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης και ευαισθητοποίησης: Παρούσα κατάσταση, καλές πρακτικές και προτάσεις για την αναβάθμιση της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02)Η έξαρση των περιβαλλοντικών προβλημάτων και η επιδείνωση της περιβαλλοντικής κρίσης αποτελούν μία σύγχρονη πραγματικότητα που απαιτεί τη λήψη μέτρων για την αντιμετώπιση της. Παρότι τα αποτελέσματα αυτής γίνονται καθημερινά ... -
Παγιωμένος και αναπτυξιακός τρόπος σκέψης των εκπαιδευτικών στην προσέγγιση μαθητών με χαμηλή επίδοση. Απόψεις εκπαιδευτικών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02-15)Ο τρόπος σκέψης των εκπαιδευτικών είναι καθοριστικός στην τέλεση της εκπαιδευτικής διαδικασίας αφού με βάση αυτόν οι εκπαιδευτικοί προβαίνουν στις διδακτικές και παιδαγωγικές τους επιλογές. Ο σημαντικός ρόλος του εκπαιδευτικού ... -
Η συμβολή της σχολικής ηγεσίας στη διαχείριση της πανδημίας COVID-19 σε σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του νομού Αττικής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02)Η έλευση της πανδημικής κρίσης Covid-19 επέφερε συνέπειες όχι μόνο στον χώρο της υγείας, της κοινωνίας, αλλά και της οικονομίας. Ο χώρος της εκπαίδευσης δε θα μπορούσε να μείνει ανεπηρέαστος απ’ όλα αυτά, καθώς ήρθε ... -
Εννοιολογική ανάλυση του σχολικού περιβάλλοντος και ο ρόλος της παιδαγωγικής ηγεσίας στην διαμόρφωση του σχολικού κλίματος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02-15)Σκοπός της παρούσας μελέτης αποτέλεσε η κριτική προσέγγιση του ρόλου που διαδραματίζει η ηγεσία στην Εκπαίδευση. Ειδικότερα αναλύσαμε και καταγράψαμε τις ηγετικές θεωρίες, τα θεμελιώδη στοιχεία που την απαρτίζουν, τα μοντέλα ... -
Η εσωτερική αξιολόγηση της σχολικής μονάδας ως ένα εργαλείο ενδυνάμωσης της αυτονομίας της. Διερεύνηση απόψεων διευθυντών / ντριών Α/θμιας Εκπαίδευσης Β' Αθήνας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-10-25)Η σχολική αυτονομία και η εσωτερική αξιολόγηση της Σχολικής Μονάδας αποτελούν επίμαχα ζητήματα στην ελληνική εκπαιδευτική πραγματικότητα, καθώς και σε άλλες χώρες. Με την ψήφιση του Ν.4189/21, οι Σχολικές Μονάδες κλήθηκαν ... -
Ο φόρτος εργασίας (καθήκοντα και αρμοδιότητες) του διευθυντή-ηγέτη στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση σε σχέση με το ισχύον θεσμικό και σχολικό πλαίσιο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-06-14)Μέσω συστηματικής καταγραφής επιχειρήθηκε να διαμορφωθεί μία αναλυτική εικόνα σχετικά με τις υποχρεώσεις, τα καθήκοντα και τις αρμοδιότητες των διευθυντών στα δημοτικά σχολεία στην Ελλάδα σύμφωνα με το ισχύον νομοθετικό ... -
Η αισθητική ηγεσία στην εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-22)Αντικείμενο αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση των αντιλήψεων και των πρακτικών της Αισθητικής Ηγεσίας στην εκπαίδευση. Στο εμπειρικό μέρος, διερευνήθηκαν μια σειρά από ερωτήματα και βοηθητικά εργαλεία προς ...