Μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες - Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων: Recent submissions
Now showing items 81-100 of 114
-
Διαχείριση κρίσεων σε σχολικές μονάδες: απαιτούμενες γνώσεις, δεξιότητες και κατάρτιση εκπαιδευτικών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-04-12)Η παρούσα εργασία έχει στόχο να διερευνήσει τις γνώσεις και την κατάρτιση των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με τη διαχείριση κρίσιμων περιστατικών (ατυχήματα, σεισμοί, πυρκαγιές, ... -
Εκτίμηση άμεσων και έμμεσων επιπτώσεων στην εκπαίδευση από την πανδημία - Μεθοδολογικό πλαίσιο και μελέτη εφαρμογής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-03-22)Ιστορικά ολόκληρη η ανθρωπότητα αντιμετώπισε πολλές προκλήσεις. Τις μεγαλύτερες και περισσότερες συνέπειες προκάλεσαν οι πανδημίες, δηλαδή επιδημικές μολυσματικές ασθένειες που έχουν ταχύτατο ρυθμό και χρόνο εξάπλωσης στους ... -
Βαρόμετρο ικανοποίησης των εκπαιδευτικών ως προς την οργάνωση και λειτουργία του εκπαιδευτικού συστήματος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-03-22)Η επίτευξη των στρατηγικών στόχων της εκπαιδευτικής πολιτικής συναρτάται από την ποιότητα του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου. Η παροχή υψηλής ποιότητας εκπαιδευτικών υπηρεσιών είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την ικανοποίηση ... -
Ποιοτικά χαρακτηριστικά διευθυντών που συμβάλλουν στην αποτελεσματική διαχείριση κρίσεων. Η περίπτωση του Covid 19 στις σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-03-22)Στη διπλωματική εργασία που ακολουθεί σκοπός του θεωρητικού της μέρους είναι να διερευνηθούν και να προσδιοριστούν τα ποιοτικά χαρακτηριστικά των διευθυντών, τα οποία μπορούν να συμβάλουν και να παίξουν καθοριστικό ρόλο ... -
Η προβληματοκεντρική μάθηση στο δημοτικό σχολείο σε συνδυασμό με τις τεχνολογίες διαδικτύου στο πλαίσιο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης από την οπτική του διευθυντή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-03-22)Η παρούσα πτυχιακή έχει τίτλο “Η προβληματοκεντρική μάθηση στο δημοτικό σχολείο σε συνδυασμό με τις τεχνολογίες διαδικτύου στο πλαίσιο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης από την οπτική του διευθυντή”. Αρχικά, έγινε αναλυτική ... -
Διαχείριση των νέων εκπαιδευτικών και ενσωμάτωσή τους στις σχολικές μονάδες με την εφαρμογή του Mentoring (Συμβουλευτική καθοδήγηση)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-03)Σκοπός. Η παρούσα εργασία σκοπεύει να αναδείξει την εφαρμογή του Mentoring στη διαχείριση των νέων εκπαιδευτικών αλλά και στην ενσωμάτωσή τους στην εκπαιδευτική – σχολική κοινότητα. Σχεδιασμός / Μεθοδολογία / Προσέγγιση. ... -
Διαχείριση κρίσεων που προκύπτουν από αποκλίνουσες συμπεριφορές και παραβατικότητα μαθητών σε σχολικές μονάδες κοινωνικά ευάλωτων περιοχών της Αττικής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-03-22)Μία από τις προκλήσεις που οι ηγέτες πρέπει να αντιμετωπίσουν είναι η διαχείριση κρίσεων. Οι ηγέτες καθοδηγούν τα μέλη ενός οργανισμού προς τις λύσεις των προβλημάτων που προκύπτουν κατά τη διάρκεια των κρίσεων και κάνουν ... -
Διοίκηση της εκπαίδευσης με το Microsoft Teams: Μελέτη περίπτωσης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-04-01)Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του Μεταπτυχιακού Προγράμματος «Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων» του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, υπό την επίβλεψη του Καθηγητή και ... -
Η επίδραση του μοντέλου της μάθησης μέσω της επίλυσης προβλήματος, στα κίνητρα, στις στρατηγικές μάθησης και στην εμπλοκή των φοιτητών κατά την περίοδο της πανδημίας του Covid-19. Μελέτη περίπτωσης στο MS Teams
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-09)Η έλευση της εποχής του Covid-19 (Covid-19 era) προκάλεσε αρνητικές επιδράσεις σε διάφορους τομείς της ανθρώπινης δραστηριότητας, συμπεριλαμβανομένου και του τομέα της ακαδημαϊκής εκπαίδευσης. Ωστόσο, αποτέλεσε και μία ... -
Γνώσεις και απόψεις διευθυντών σχολικών μονάδων αναφορικά με το σχολικό εκφοβισμό και τη θυματοποίηση των μαθητών γυμνασίου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-06-30)Ο σχολικός εκφοβισμός ως κοινωνικό φαινόμενο έχει σημειώσει παγκοσμίως σημαντική αύξηση τα τελευταία χρόνια. Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν η διερεύνηση τις απόψεων των διευθυντών σχολικών μονάδων ως προς το ρόλο που ... -
Η διερεύνηση της επάρκειας και της ετοιμότητας των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης του νομού Αττικής, στις πολυπολιτισμικές τάξεις
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-05-24)Η παρούσα έρευνα πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο εκπόνησης μεταπτυχιακής εργασίας με τίτλο: « Η διερεύνηση της επάρκειας και της ετοιμότητας των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης του Νομού Αττικής, στις πολυπολιτισμικές ... -
Η συμβολή του σχολικού ψυχολόγου στην ανάπτυξη της ηγετικής προσωπικότητας του εκπαιδευτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-05-24)Υπόβαθρο: Η χρήση ψυχολόγων στις σχολικές μονάδες είναι πλέον επιβεβλημένη για την αντιμετώπιση μιας σειράς αναγκών αυτών, όπως για παράδειγμα ο σχολικός εκφοβισμός. Παράλληλα, στη σύγχρονη εκπαίδευση παρατηρείται η μεταβολή ... -
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός λόγω COVID-19: Μελέτη περίπτωσης των φοιτητών του Τ.Α.Φ.Π.Π.Η.- ΠΑ.Δ.Α
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-05-24)Η πανδημία COVID-19 εμφανίστηκε ξαφνικά και άλλαξε την εκπαίδευση, την καθημερινότητα και τις ζωές των ανθρώπων σε όλο τον κόσμο. Η αναστολή της λειτουργίας όλων των εκπαιδευτικών μονάδων αποτέλεσε αναγκαία επιλογή ώστε ... -
Η σημασία του στοιχείου του ανθρώπου υπό το πρίσμα του Internal Marketing στην ιδιωτική εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-05-24)Η παρούσα εργασία στοχεύει να αξιολογήσει τη σημασία του ρόλου των εκπαιδευτικών στην εφαρμογή των αρχών του εκπαιδευτικού μάρκετινγκ σε συνδυασμό με τη λειτουργία πλάνου εσωτερικού μάρκετινγκ σε ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς ... -
Εκτίμηση της ωριμότητας και προσδιορισμός των πρακτικών εφαρμογής της εργοθεραπείας στη γενική προσχολική εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-05-24)Η σημερινή σχολική πραγματικότητα χαρακτηρίζεται από πολλαπλές αλλαγές, που έχουν επέλθει λόγω των ευρύτερων κοινωνικο-πολιτισμικο-οικονομικών συνθηκών. Οι σχολικές τάξεις, φύσει ανομοιογενείς, αναδεικνύουν όλο και περισσότερο ... -
Η διερεύνηση της επίδρασης του διαπολιτισμικού παιχνιδιού ως μέσου ενίσχυσης της ψυχοσυναισθηματικής ανάπτυξης και ενσωμάτωσης των αλλοδαπών μαθητών στην εκπαιδευτική διαδικασία. Απόψεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-04)Το σημείο στο οποίο θα επικεντρωθεί η παρούσα έρευνα είναι το κατά πόσον, το παιχνίδι που αποτελεί εκτός από μέσο ψυχαγωγίας και μια πρωταρχική μορφή διαπαιδαγώγησης και κοινωνικοποίησης του παιδιού, μπορεί να αποτελέσει ... -
Educating student social - emotional aspect: assessing factors of cooperative learning effectiveness
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-04-06)This research study attempts to investigate the teaching method of cooperative learning, under the scope of holistic education. The two notions are connected to each other, as cooperative learning is a part of social – ... -
Συγκριτική αξιολόγηση των εναλλακτικών δομών εκπαίδευσης κωφών και βαρήκοων : ειδικά σχολεία έναντι γενικών σχολείων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-04-06)Η εκπαίδευση των παιδιών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες είναι ένα εκπαιδευτικό , αλλά και κοινωνικό θέμα που απασχολεί έντονα τη διεθνή εκπαιδευτική κοινότητα τα τελευταία χρόνια. Στην παρούσα εργασία, παρουσιάζεται ... -
Ο ρόλος της διασφάλισης της ποιότητας στην ανώτατη εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-04-06)Η διαχείριση της ολικής ποιότητας (ΔΟΠ) είναι μια από τις πιο σημαντικές τεχνικές διαχείρισης που χρησιμοποιούνται για τη βελτίωση της ποιότητας και της παραγωγικότητας σε οργανισμούς /ιδρύματα. Η έννοια της ΔΟΠ αυξάνεται ... -
Ηγετικά στυλ, σχολικό κλίμα & επαγγελματική ανάπτυξη : ο ρόλος του σχολικού κλίματος στα στυλ ηγεσίας και την επαγγελματική εξέλιξη των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-04-06)Η παρούσα εργασία ασχολείται με το στυλ ηγεσίας των σχολικών ηγετών. Αρχικά, στην εργασία, γίνεται αναφορά στην έννοια της σχολικής ηγεσίας και στην έννοια του αποτελεσματικού διευθυντή ως εκπαιδευτικό ηγέτη. Στη συνέχεια ...