Search
Now showing items 1-10 of 21
Τεχνικές προώθησης ευφυούς συσκευασίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-05-21)
Η συσκευασία υπάρχει ως μέσο προστασία του περιεχομένου εδώ και πάρα πολλά χρόνια, ωστόσο τα τελευταία και με την εξέλιξη της τεχνολογίας γίνεται η προσπάθεια να γίνει πιο «έξυπνη». Το ευφυές κομμάτι λοιπόν αρχίζει και ...
Digital Marketing και Ευφυής Συσκευασία: Το παρόν και το μέλλον, η σύνδεση τους και η γνώμη των Ελλήνων καταναλωτών.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-04-21)
Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει σκοπό να ερευνήσει και να αναλύσει τις σύγχρονες
τάσεις και την εξέλιξη του digital marketing, προβάλλοντας τα νέα δεδομένα που
απασχολούν την επιστημονική κοινότητα σήμερα καθώς και ...
Έξυπνη Εφαρμογή Ιχνηλάτησης Επαφών του Ιού Covid-19 «mycov» και Στρατηγικές Marketing
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-04-14)
Στις αρχές του 2020 ο πλανήτης βρέθηκε αντιμέτωπος με μια καινούργια απειλή, τον ιό SARS-Cov-2, γνωστό στην Ελλάδα ως κορωνοϊό. Αρχικά, εμφανίστηκε σε μια επαρχία της Κίνας, όμως αρκετά γρήγορα εξαπλώθηκε στις υπόλοιπες ...
Πως η λειτουργικότητα και η αισθητική στην συσκευασία επηρεάζουν την αντίληψη και την εμπειρία του καταναλωτή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-14)
Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει σκοπό να ερευνήσει και να αναλύσει το πώς
επηρεάζεται η εμπειρία και η αντίληψη του καταναλωτή από την συσκευασία. Για την
καλύτερη προσέγγιση του θέματος, θα ασχοληθούμε αρχικά με το ...
Understanding Consumer Attitudes and Behaviors Towards Privacy and Sustainable Packaging: A Comparative Study of Generations X, Y, and Z
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-04-11)
The purpose of this dissertation is twofold. First, it aims to provide a comprehensive understanding of consumers' attitudes and behaviors towards privacy and personal data sharing which is crucial as it provides valuable ...
Η γυναικεία μορφή στην συσκευασία και τη διαφήμιση της δεκαετίας του 1960
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-11)
Η παρούσα εργασία πραγματεύεται τον τρόπο με τον οποίο απεικονίζονταν οι γυναίκες στις συσκευασίες προϊόντων αλλά και την διαφήμιση της δεκαετίας του 1960, με σκοπό την διερεύνηση τόσο σε συνάρτηση με τα καλλιτεχνικά ...
Καταγραφή και ανάλυση διαδικτυακής φήμης εταιριών κατασκευής ευφυών συσκευασιών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-04-23)
Η διαδικτυακή φήμη είναι ένα από τα πιο δημοφιλή θέματα έρευνας στις μέρες μας. Πρόκειται για μια φήμη, η οποία δημιουργείται, διαδίδεται, λειτουργεί μέσω των κριτικών που γράφονται στο Διαδίκτυο. Στη συγκεκριμένη έρευνα ...
Ετικέτα τροφίμων και πρόθεση επαναγοράς
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07-22)
Ο στόχος των πληροφοριών στην ετικέτα των τροφίμων είναι η παροχή πληροφοριών σχετικά με τα συστατικά του προϊόντος, ώστε να μπορούν οι καταναλωτές να επιλέγουν πιο υγιεινά τρόφιμα, σύμφωνα με τις διατροφικές τους επιθυμίες. ...
Το παρελθόν και το μέλλον της εύκαμπτης συσκευασίας, υλικά και νέες εξελίξεις
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-05-23)
Το χαρτί έπαιξε πρωταγωνιστικό ρόλο στην εξέλιξη της εύκαμπτης συσκευασίας ενώ η βελτίωση της παραγωγικής διαδικασίας του σηματοδότησε τη διεύρυνση της χρήσης του. Λόγω σημαντικών προβλημάτων, όπως η διαπερατότητά του σε ...
Η συμβολή της ευφυούς συσκευασίας στην εξυπηρέτηση ατόμων με αναπηρίες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-07-09)
Η στροφή των σύγχρονων κοινωνιών στην συμπερίληψη των ατόμων με αναπηρία έχει οδηγήσει σε σημαντικά βήματα για την κοινωνική τους ένταξη. Ωστόσο, το δομημένο περιβάλλον και ο συμβατικός σχεδιασμός αποτελούν μέχρι σήμερα ...