Πλοήγηση Μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες - Διοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA) ανά Τίτλο
Αποτελέσματα 128-147 από 188
-
Μελέτη του αγγλικού πρωταθλήματος σε σύγκριση με το ελληνικό πρωτάθλημα σε επιχειρηματικό επίπεδο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-06)Σκοπός της εργασίας αυτής είναι η μελέτη και η σύγκριση του Ελληνικού με του Αγγλικού ποδοσφαίρου σύμφωνα με τις απόψεις πολιτών, σε τομείς οργάνωσης, στρατηγικής, οικονομικής δυνατότητας, “marketing”, υλικών, άυλων και ... -
Νευρομάρκετινγκ: Ηθική διάσταση και πρακτικές του
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07)Το Μάρκετινγκ όπως το γνωρίζουμε πλέον έχει αλλάξει αρκετά. Η έρευνα Μάρκετινγκ δεν περιορίζεται μόνο σε μια έρευνα που διεξάγετε από κάποιο γραφείο μέσω Internet ή στο πεδίο, ώστε να διερευνήσει την αγοραστική απόφαση ή ... -
Νομοθετικό πλαίσιο-δράσεις του Υπουργείου Οικονομικών για την μείωση του ιδιωτικού χρέους στην Ελλάδα την τελευταία 5ετία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02-05)Στην συγκεκριμένη εργασία έγινε μια προσπάθεια προσέγγισης: • του ελληνικού ιδιωτικού χρέους • των σημαντικότερων δράσεων για την μείωση αυτού από το αρμόδιο υπουργείο κατά την τελευταία πενταετία συμπεριλαμβάνοντας και ... -
Ο αντίκτυπος του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην αγορά προϊόντων: Μια ολοκληρωμένη ανάλυση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-06)Η έλευση και η ταχεία ανάπτυξη του Διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχουν επιφέρει σημαντική αλλαγή στον τρόπο λειτουργίας και αλληλεπίδρασης των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές. Αυτή η αλλαγή τροφοδοτήθηκε ... -
Ο αντίκτυπος των βιώσιμων πρακτικών μάρκετινγκ στην αφοσίωση των καταναλωτών στην επωνυμία. Μελέτη περίπτωσης L'Oréal Hellas
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-04-24)Στην παρούσα διπλωματική εργασία ερευνώνται οι πρακτικές του βιώσιμου μάρκετινγκ και τον αντίκτυπο αυτού στην αφοσίωση των καταναλωτών στην επωνυμία της εταιρείας και συγκεκριμένα γίνεται η μελέτη περίπτωσης της πολυεθνικής ... -
Ο μετασχηματισμός του τραπεζικού marketing στην ψηφιακή εποχή. Απόψεις πελατών της Τράπεζας Πειραιώς για το ψηφιακό κατάστημα ebranch
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-12-16)Αντικείμενο της παρούσας εργασίας αποτελεί το τραπεζικό μάρκετινγκ και ο ψηφιακός μετασχηματισμός των τραπεζών. Το τραπεζικό μάρκετινγκ όπως και κάθε άλλη πτυχή του μάρκετινγκ, σε οποιοδήποτε πλαίσιο, αναφέρεται στην ... -
Ο ρόλος της ακολουθούμενης στρατηγικής μάρκετινγκ στη διαμόρφωση της αξίας της επωνυμίας και της απόδοσης εταιρειών φαρμάκων και καλλυντικών στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-10-07)Στη μελέτη αυτή, ερευνήθηκε ο ρόλος που διαδραματίζει η ακολουθούμενη στρατηγική μάρκετινγκ στη διαμόρφωση της αξίας της επωνυμίας και της απόδοσης της εταιρείας. Οι προγενέστερες μελέτες είχαν διερευνήσει τους μεμονωμένους ... -
Ο ρόλος της διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού στην υιοθέτηση, την καθιέρωση και την ανάπτυξη της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-06-23)H παρούσα διπλωματική εργασία εστιάζει στη διερεύνηση της συμβολής της διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού στην εταιρική κοινωνική ευθύνη, η οποία τα τελευταία χρόνια έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον των ερευνητών στο ... -
Ο ρόλος της διοίκησης ανθρωπίνου δυναμικού κατά την περίοδο της πανδημίας - Covid 19, η αποδοτικότητα των εργαζομένων στις ιδιωτικές επιχειρήσεις, η νέα μορφή εργασίας - τηλεργασία και οι επιπτώσεις της
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-06)Η ευρεία υιοθέτηση της τηλεργασίας ως αποτέλεσμα των εξελίξεων στην τεχνολογία και της πανδημίας COVID-19 έχει εγείρει ερωτήματα σχετικά με την αποτελεσματικότητα των εργαζομένων του ιδιωτικού τομέα σε απομακρυσμένες θέσεις ... -
Ο ρόλος της μάρκας στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών: Αξιοπιστία και αφοσίωση του καταναλωτή στην αγορά κινητών τηλεφώνων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-09-20)Τα τελευταία χρόνια έχει παρατηρηθεί μια σαφής μετατόπιση από το μάρκετινγκ συναλλαγών στο μάρκετινγκ σχέσεων, καθιστώντας ιδιαίτερα σημαντική την διερεύνηση του τρόπου ανάπτυξης και διατήρησης μακροχρόνιων σχέσεων μεταξύ ... -
Ο ρόλος της μάρκας στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών: Μια εμπειρική μελέτη στην αγορά των κινητών τηλεφώνων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-07-26)Τις τελευταίες δεκαετίες και ειδικότερα στη σύγχρονη εποχή που διανύουμε, ο ρόλος της εμπλοκής του πελάτη με τη μάρκα αποδεικνύεται ολοένα και πιο σημαντικός. Η μάρκα διακρίνεται από διαφορετικές διαστάσεις οι οποίες ... -
Ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης στη διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-07)Η παρούσα διπλωματική εργασία με τίτλο "Ο Ρόλος της Τεχνητής Νοημοσύνης στη Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού" αποτελεί μία βιβλιογραφική ανασκόπηση που εξετάζει τη σημασία και τις επιπτώσεις της τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ) ... -
Ο ρόλος της τεχνολογίας στη διαχείριση αλλαγής και τη διοίκηση ανθρωπίνων πόρων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-07-15)Η παρούσα διπλωματική εργασία αναλύει τον ρόλο της τεχνολογίας στη διαχείριση αλλαγής και τη διοίκηση ανθρωπίνων πόρων. Η μέθοδος που εφαρμόστηκε είναι συνδυαστική, καθώς περιλαμβάνει τη δευτερογενή εξέταση της βιβλιογραφίας ... -
Ο ρόλος του digital marketing & toy e-commerce στην προώθηση του ξενοδοχειακού προϊόντος & η συμβολή των social media
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-09-06)Στη σημερινή ψηφιακή εποχή, το digital marketing έχει γίνει ένα κρίσιμο στοιχείο της ξενοδοχειακής βιομηχανίας. Προσφέρει πολυάριθμα πλεονεκτήματα, όπως ευρύτερη εμβέλεια, οικονομική αποδοτικότητα, στοχευμένο μάρκετινγκ, ... -
Ο ρόλος του διαχειριστή λειτουργιών (operations manager) στην αξιοποίηση των ανθρώπινων πόρων και του ανθρώπινου δυναμικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-10-07)Η παρούσα εργασία μελετά και διερευνά το ρόλο του Διαχειριστή Λειτουργιών (Operations Manager) στην αξιοποίηση των ανθρωπίνων πόρων και του ανθρωπίνου δυναμικού. Μέσα από την ανάλυση των θεμελιωδών όρων της Διαχείρισης ... -
Ο ρόλος του ηγέτη και η σχέση του με τα μέλη της ομάδας – Ο βαθμός επίδρασης της ηγεσίας στο επιχειρησιακό περιβάλλον
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07-12)Μέσα από τη συγκεκριμένη διπλωματική εργασία προχωράμε μεθοδικά στην ανάλυση του προφίλ του ηγέτη και στη σχέση του με τους ακολούθους του μέσα στον χρόνο φτάνοντας στο επιχειρηματικό περιβάλλον του σήμερα και θέτοντας τις ... -
Ο ρόλος του ηγέτη στη ψηφιακή εποχή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-06-06)Η ηγεσία αποτελεί κρίσιμο παράγοντα για την επιτυχία ενός οργανισμού στον απαιτητικό κόσμο των επιχειρήσεων. Η σύγχρονη ηγεσία διαμορφώνεται από πολλούς ορισμούς και θεωρίες, με τελευταίες έρευνες να την αντιλαμβάνονται ... -
Ο ρόλος του ψηφιακού μάρκετινγκ και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (Social Media) στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-09-23)H έκρηξη της ψηφιακής τεχνολογίας και της διαδεδομένης χρήσης υπολογιστών και smartphones, οδήγησαν τις επιχειρήσεις να πειραματιστούν σε νέες τακτικές μάρκετινγκ με σκοπό την επίτευξη των στόχων τους. Η παρούσα διπλωματική ... -
Ο ρόλος των big data στην ανακάλυψη φαρμάκων, ανάπτυξη και εμπορευματοποίηση: Μελέτη περίπτωσης LDA and Sentiment Analysis
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-10-16)Στην παρούσα εργασία θα εξεταστεί ο ρόλος των Big Data στην ανάπτυξη νέων φαρμάκων, θα αναλυθούν οι πιο σημαντικές αναλυτικές μέθοδοι επεξεργασίας Big Data, οι οποίες ήδη χρησιμοποιούνται για την ανάπτυξη νέων προϊόντων ... -
Ο ρόλος των chatbots και η αποδοχή τους από τους Έλληνες καταναλωτές στο σύγχρονο μάρκετινγκ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-09-16)Η έρευνα αυτή, μελετά τη σύνδεση του σύγχρονου ψηφιακού μάρκετινγκ με τη τεχνολογία της Τεχνητής Νοημοσύνης. Συγκεκριμένα, η εργασία παρουσιάζει τους τρόπους αλληλεπίδρασης των καταναλωτών με τις εφαρμογές της Τεχνητής ...