Πλοήγηση Μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες - Διοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA) ανά ημερομηνία δημοσίευσης
Αποτελέσματα 1-20 από 194
-
Η διαδικασία λήψης αποφάσεων: η τεχνική ανίχνευσης γνωμών κατά το πρότυπο Delphi και η εφαρμογή του σε επιχειρήσεις και οργανισμούς
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021)Η λήψη αποφάσεων αναφέρεται στη λήψη αποφάσεων μεταξύ εναλλακτικών τρόπων δράσης - οι οποίοι μπορεί επίσης να περιλαμβάνουν και την αδράνεια. Αν και μπορεί να υποστηριχθεί ότι η διοίκηση είναι η λήψη αποφάσεων, οι μισές ... -
Η βελτιστοποιημένη διαχείριση ενός στόλου οχημάτων που είναι απαραίτητα για την λειτουργία μιας πλήρης εξοπλισμένης εφοδιαστικής μονάδας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-02)Στόχος της εργασίας αυτής, αποτελεί η ανάλυση και η εφαρμογή μεθόδων και διαδικασιών για τη βέλτιστη διαχείριση ενός στόλου οχημάτων σε μια εταιρεία “logistic” αλλά και η δημιουργία της απαιτούμενης υποδομής και υποστήριξης ... -
Η συμβολή του μάρκετινγκ κρίσεων στην οργανωσιακή ανθεκτικότητα. Ο αντίκτυπος της πανδημίας του COVID-19 στις εξαγωγικές δραστηριότητες των επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-03)Η πανδημία του COVID-19 ασκεί σημαντική πίεση στις δραστηριότητες των επιχειρήσεων. Είναι σχεδόν σίγουρο, ότι τα μέτρα που θεσπίστηκαν για να επιβραδύνουν την εξάπλωση της έχουν άμεσο αντίκτυπο στην οργανωσιακή ανθεκτικότητα ... -
Επιχειρηματικό σχέδιο κατασκευής καινοτόμου διαδικτυακής εφαρμογής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-06-15)Το παρόν επιχειρηματικό σχέδιο αφορά την σύσταση εταιρείας η οποία θα διαχειρίζεται μια διαφοροποιημένη ηλεκτρονική εφαρμογή – πλατφόρμα και θα δραστηριοποιηθεί στον κλάδο της διαφήμισης μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου, ... -
Η διαμόρφωση της αξίας της μάρκας μέσω του μάρκετινγκ - Μελέτη περίπτωσης Coca-Cola
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-07)Η παρούσα εργασία έχει στόχο να μελετήσει πώς το μάρκετινγκ διαμορφώνει την αξία της μάρκας. Για τον σκοπό αυτό μελετάται η καταναλωτική συμπεριφορά και ο ρόλος της μάρκας σε προϊόντα αναψυκτικών τύπου Cola. Η εργασία ... -
Ο ρόλος της μάρκας στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών: Μια εμπειρική μελέτη στην αγορά των κινητών τηλεφώνων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-07-26)Τις τελευταίες δεκαετίες και ειδικότερα στη σύγχρονη εποχή που διανύουμε, ο ρόλος της εμπλοκής του πελάτη με τη μάρκα αποδεικνύεται ολοένα και πιο σημαντικός. Η μάρκα διακρίνεται από διαφορετικές διαστάσεις οι οποίες ... -
Impact of daily cruise company's digital presence on customer booking intention: The mediating role of ad liking, brand trust and brand attitude
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-07-28)The aim of this dissertation was to examine how customers react to the online signals they receive from the daily cruise companies. More specifically, in a sector where there seems to be a discrepancy in the literature, ... -
Προσωπικότητα και ηγεσία σε περιόδους κρίσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-09-02)Oι έννοιες της διοίκησης και της ικανότητας ηγεσίας απασχολούν την ανθρωπότητα ήδη από τα αρχαία χρόνια. Η ιστορία βρίθει από παραδείγματα. Ο Περικλής πρώτος, προσέφερε ένα πρότυπο ηγεσίας. Έπειτα, οι Ιούλιος Καίσαρας και ... -
Ο ρόλος του ψηφιακού μάρκετινγκ και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (Social Media) στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-09-23)H έκρηξη της ψηφιακής τεχνολογίας και της διαδεδομένης χρήσης υπολογιστών και smartphones, οδήγησαν τις επιχειρήσεις να πειραματιστούν σε νέες τακτικές μάρκετινγκ με σκοπό την επίτευξη των στόχων τους. Η παρούσα διπλωματική ... -
Η φωνή και η σιωπή του εργαζομένου. Επιδράσεις στις συμπεριφορικές στάσεις του εργαζομένου, στην εμπιστοσύνη του στη διοίκηση και στην ετοιμότητα του απέναντι στην αλλαγή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-09-29)Η εργασία ασχολείται με τη μελέτη της φωνής και της σιωπής του εργαζομένου στο δημόσιο και ευρύτερο δημόσιο τομέα. Είναι μια από τις λίγες εργασίες, στην Ελλάδα, έως σήμερα, που μελετά: α) την εργασιακή σιωπή, μέσα από ... -
Επιχειρηματική ηθική στην διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού εν μέσω πανδημίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-10)Η παρούσα μελέτη εξετάζει την επιχειρηματική ηθική στη διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού εν μέσω πανδημίας. Η μέθοδος που ακολούθησε η παρούσα μελέτη ήταν η δευτερογενής εξέταση της βιβλιογραφίας και συγκεκριμένα εκείνη της ... -
Το προφίλ του σύγχρονου στελέχους στη διοίκηση και διαχείριση ανθρωπίνων πόρων, σε ψηφιακό περιβάλλον
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-10-18)Το θέμα μας σχετίζεται με την αναζήτηση των αρχών και ικανοτήτων των στελεχών επιχειρήσεων που ασκούν διοίκηση τη σύγχρονη εποχή και είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τις προκλήσεις που γεννά ο ψηφιακός μετασχηματισμός που ... -
Μελέτη επίδρασης της covid-19 στην ελληνική οικονομία και στις ελληνικές επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-10-25)Η επίδραση της νέας υγειονομικής κρίσης, που εξακολουθεί να βρίσκεται σε εξέλιξη, θα μελετηθεί με έμφαση στην ελληνική οικονομία και ελληνική επιχειρηματικότητα. Σε ένα παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον είναι δύσκολο να ... -
Εργασιακή ικανοποίηση με βάση τις αξίες εργασίας στο Λιμενικό Σώμα - Ελληνική Ακτοφυλακή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-11)Η εργασιακή ικανοποίηση είναι σημαντικός παράγοντας για την συνολική ικανοποίηση από τη ζωή κάθε ατόμου, για την ποιότητα της επαγγελματικής ζωής των εργαζομένων, για την απόδοση και την οργανωτική τους δέσμευση (Moniarou ... -
Απόψεις και στάσεις ελληνικών εταιρειών που αφορούν την κυκλική οικονομία και πως αυτές γνωρίζουν και αντιλαμβάνονται τα υπάρχοντα μοντέλα και τις στρατηγικές της κυκλικής οικονομίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-11-15)Στην σημερινή εποχή, έχει κατανοηθεί από όλους ότι η ανθρωπότητα δεν μπορεί να καταναλώνει αιώνια όλες τις πρώτες ύλες, αλλά θα χρειαστεί να οδηγηθεί σε ένα νέο μοντέλο σχεδίασης παραγωγής και κατανάλωσης προϊόντων, ... -
Η επίδραση της πανδημίας Covid-19 στον ψηφιακό μετασχηματισμό του τραπεζικού κλάδου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-11-26)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνηθεί το πόσο έχει επηρεάσει η πανδημία του Covid-19 την χώρα μας, σε σχέση με τον ψηφιακό μετασχηματισμό στον Τραπεζικό Κλάδο. Μελετώντας λοιπόν τις βιβλιογραφίες παρατηρούμε ... -
Το content marketing στα πλαίσια μιας επιτυχημένης digital στρατηγικής επικοινωνίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-11-26)Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών MBA με κατεύθυνση Marketing που διεξάγεται από το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής και έχει ως θέμα: Το Content Marketing στα πλαίσια ... -
Τουριστικό ψηφιακό marketing σε καιρούς πανδημίας για τη νήσο Θάσο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-12)Η εργασία αυτή είχε σκοπό τη διερεύνηση της χρήσης του ψηφιακού marketing των τουριστικών καταλυμάτων της νήσου Θάσου κατά τον καιρό της πανδημίας. Η έρευνα αυτή αποσκοπεί να δώσει απαντήσεις σε σημαντικά ερωτήματα όπως: ... -
Η ψηφιακή εκστρατεία ενημέρωσης του Υπουργείου Υγείας στα social media στα πλαίσια προστασίας της δημόσιας υγείας και της αποτροπής της διασποράς του κορωναϊού Sars-CoV-2 (COVID – 19)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-12-09)Η διπλωματική εργασία εκπονήθηκε με σκοπό την διερεύνηση της αποτελεσματικότητας των εκστρατειών ενημέρωσης του Υπουργείου Υγείας μέσω των κοινωνικών δικτύων ( social media platforms), για την εμπέδωση των μέτρων προστασίας ... -
Customer experience στην εταιρεία εστίασης Γρηγόρης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-12-09)Η εμπειρία πελάτη είναι ένας όρος που ακούγεται όλο και πιο συχνά τα τελευταία χρόνια στην αγορά και έχει απασχολήσει αρκετά τις επιχειρήσεις με τελικό σκοπό την αύξηση των πωλήσεων μέσω της αύξησης του αριθμού πιστών ...