Πλοήγηση Μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες - Παιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων ανά Τίτλο
Αποτελέσματα 221-240 από 280
-
Παιδιά με αναπτυξιακές διαταραχές σε δημοτικούς παιδικούς σταθμούς ηλικίας 1-4. Διαχείριση περιστατικών από παιδαγωγούς πρώιμης παιδικής ηλικίας. Από την ανίχνευση έως την πρώιμη παρέμβαση.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-07)Οι νευροεπιστήμες έχουν γνωρίσει εντυπωσιακή ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια, με σημαντική συνεισφορά στον τομέα της ειδικής αγωγής, ειδικά στη μελέτη των αναπτυξιακών διαταραχών που επηρεάζουν κυρίως παιδιά πρώιμης ηλικίας. ... -
Παιδιά σχολικής ηλικίας με ΔΕΠ-Υ: Στρατηγικές παρέμβασης με χρήση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων και νέων τεχνολογιών: βιβλιογραφική ανασκόπηση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-18)Η Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ) - διεθνώς Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD) - αποτελεί μια από τις πιο συχνές διαταραχές νεύρο- αναπτυξιακής φύσεως της παιδικής ηλικίας, η ... -
Παιχνίδια και Στρατηγικές που προωθούν την Ενσυναίσθηση στο Νηπιαγωγείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-07-18)Εισαγωγή:Η ενσυναίσθηση είναι μια βασική δεξιότητα στον κοινωνικό και συναισθηματικό τομέα που επιτρέπει στους ανθρώπους να κατανοούν και να μοιράζονται τα συναισθήματα των άλλων. Η ανάπτυξη της ενσυναίσθησης από μικρή ... -
Παιχνιδοποίηση στη διδασκαλία των ξένων γλωσσών με τη χρήση ψηφιακών εργαλείων: Σχεδίαση και πρακτική εφαρμογή ψηφιακών εκπαιδευτικών δωματίων απόδρασης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-07-07)Εισαγωγή: Η διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στην αξιοποίηση των ψηφιακών δωματίων απόδρασης ως εργαλείο παιχνιδοποίησης στην εκμάθηση Αγγλικών και μέσα από το σχεδιασμό και την εφαρμογή δύο ψηφιακών εκπαιδευτικών δωματίων ... -
Παρέμβαση στο μάθημα των Γραφιστικών Εφαρμογών της Γ' Τάξης ΕΠΑΛ όπου φοιτά μαθητής με ΔΑΦ στο πλαίσιο 'Έρευνας Σχεδιασμού κάνοντας χρήση του Ελεύθερου Λογισμικού Inkscape.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-07)Εισαγωγή: Σε μια τάξη ενός Ενιαίου Επαγγελματικού Λυκείου πραγματοποιείται μελέτη περίπτωσης που αφορά εκπαιδευτικό γενικής εκπαίδευσης που διδάσκει σε τάξη με 7 μαθητές τυπικής εκπαίδευσης και έναν μαθητή με ΔΑΦ. Συγκεκριμένα ... -
Πόσο επηρεάζει την πρόοδο και εξέλιξη των μαθητών ή όχι η χρήση των νέων τεχνολογιών.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-10)Σήμερα, η τεχνολογία γίνεται σημαντικό μέρος της εκπαιδευτικής πρακτικής. Ωστόσο, παρά την αντίληψη ότι η εξοικείωση των μαθητών με τα τεχνολογικά εργαλεία είναι απαραίτητη για τη μαθησιακή τους εξέλιξη, εξακολουθεί ... -
Πολιτότητα, Πολιτισμικός Πλουραλισμός και Συμπερίληψη στην Προσχολική Αγωγή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-07)Εισαγωγή: Η προσχολική αγωγή αποτελεί μια κρίσιμη περίοδο στην εκπαίδευση των παιδιών, καθώς είναι η περίοδος που διαμορφώνονται οι βασικές τους αξίες, ικανότητες και πεποιθήσεις. Η συμπερίληψη αποτελεί έναν άλλο σημαντικό ... -
Πραγματολογικά ελλείμματα σε παιδιά με διαταραχές αυτιστικού φάσματος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-10-06)Ο όρος «Διαταραχή του Αυτιστικού Φάσματος» (ΔΑΦ) αφορά σε μια νευρο-αναπτυξιακή διαταραχή με γνωρίσματα, όπως οι μειονεξίες στις κοινωνικές δεξιότητες και συναισθηματικές εκδηλώσεις, οι δυσκολίες στον τρόπο ... -
Πρόταση παρουσίασης εφαρμογών της Νανοτεχνολογίας στην A/θμια Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-07-16)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο να παρουσιάσει μια πρόταση από δραστηριότητες, βασισμένες κυρίως σε πειράματα, με τις οποίες μπορούν να παρουσιαστούν διάφορες εφαρμογές της επιστήμης της Νανοτεχνολογίας στο ... -
Προγράμματα μετάβασης από το σχολείο στην εργασία, απευθυνόμενα σε άτομα που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού επιπέδου 1: Μια συστηματική ανασκόπηση της βιβλιογραφίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)Για κάθε άτομο που περνάει από την εφηβεία στην ενηλικίωση, το ζήτημα της επαγγελμα-τικής του κατεύθυνσης και αποκατάστασης αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα θέματα που το απασχολούν. Το σπουδαιότερο ερώτημα και η μεγαλύτερη ... -
Προκλήσεις και στρατηγικές συμπερίληψης παιδιών με νευροαναπτυξιακές διαταραχές στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση: θεωρητικές προσεγγίσεις.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-10)Η πρωτοβάθμια εκπαίδευση, τα τελευταία χρόνια, εστιάζει σε μια συμπεριληπτική εκπαίδευση, με σκοπό να παρέχει ίσες ευκαιρίες για παιδιά με νευροαναπτυξιακές διαταραχές. Στο πρώτο μέρος της εργασίας αυτής εξετάζονται οι ... -
Προσέγγιση του προγράμματος Visible Thinking στην Προσχολική Αγωγή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02)Περίληψη Εισαγωγή: Οι διεργασίες της μάθησης, απασχολούν διαχρονικά την παγκόσμια εκπαιδευτική κοινότητα. Οι κύριοι προβληματισμοί που κάθε φορά προκύπτουν, αφορούν το πώς οι μαθητές σκέφτονται, κατανοούν, ανακαλύπτουν ... -
Προσεγγίσεις Μάθησης στο μάθημα «Αρχές Οικονομικής Θεωρίας» και χαρακτηριστικά Διά βίου μάθησης των μαθητών της Γ’ Λυκείου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-07-15)Εισαγωγή: Σε έναν σύγχρονο περιβάλλον, που αλλάζει συνεχώς και εξελίσσεται με ραγδαίους ρυθμούς, τα εκπαιδευτικά συστήματα οφείλουν να στρέψουν την προσοχή τους στη διαμόρφωση μελλοντικών πολιτών, ικανών να προσαρμόζονται ... -
Πρώτες Βοήθειες στο Σχολείο. Γνώσεις και Δεξιότητες Εκπαιδευτικών.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-10)Οι πρώτες βοήθειες παρέχουν προκαταρκτική φροντίδα σε άτομο με ασθένεια, τραυματισμό και ειδικότερα σε επείγοντα περιστατικά. Μπορεί να πραγματοποιηθεί από οποιονδήποτε έως ότου μπορεί να ληφθεί οριστική ιατρική περίθαλψη. ... -
Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση σε Εκπαιδευτικά Προγράμματα. Το περιεχόμενο και ο ρόλος των εκπαιδευτικών.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-24)Σκοπό της παρούσας εργασίας αποτελεί η βιβλιογραφική διερεύνηση της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στο ελληνικό σχολείο. Έτσι, εξετάζονται ζητήματα που αφορούν τα δύο φύλα και τη θέση τους στην εκπαίδευση ιστορικά, και τις ... -
Σπαστική εγκεφαλική παράλυση και πρωταθλητισμός. Μελέτη περίπτωσης.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-10-08)Η παρούσα διπλωματική εργασία προσεγγίζει αρχικά θεωρητικά και βιβλιογραφικά το θέμα της σπαστικής εγκεφαλικής παράλυσης. Δίνεται ο ορισμός της, παρουσιάζονται τα είδη της καθώς και η αιτιολογία και η συμπτωματολογία της. ... -
Στάσεις και αντιλήψεις καθηγητών Ειδικής Αγωγής της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης απέναντι σε καινοτόμους μεθόδους εκπαίδευσης: η περίπτωση της χρήσης ΤΠΕ και Εικαστικών Τεχνών στην ΕΑΕ.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)Εισαγωγή: Η βελτίωση τόσο της ποιότητας της εκπαιδευτικής διαδικασίας όσο και των αποτελεσμάτων της είναι το ζητούμενο σε παγκόσμιο επίπεδο. Πολύ περισσότερο όταν οι μαθητές/τριες είναι άτομα με ειδικές ανάγκες ή μαθησιακές ... -
Στάσεις και αντιλήψεις των εκπαιδευτικών και γονέων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για τη συνεκπαίδευση παιδιών με ειδικές μαθησιακές ανάγκες στη γενική τάξη
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02)Εισαγωγή: Οι στάσεις και οι αντιλήψεις τόσο των εκπαιδευτικών όσο και των γονέων σχετικά με τη συνεκπαίδευση μαθητών με αναπηρίες ή κοινωνικά προβλήματα στη γενική τάξη επηρεάζονται από αρκετούς παράγοντες. Σκοπός: Η ... -
Στάσεις και απόψεις παιδαγωγών προσχολικής ηλικίας για τη διδασκαλία των μαθηματικών εννοιών μέσω της βιωματικής μάθησης στον παιδικό σταθμό σε παιδιά ηλικίας 3 - 4 ετών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-07)Περίληψη Εισαγωγή: Τα μαθηματικά θεωρούνται ένα σημαντικό διδακτικό αντικείμενο, αφού η μαθηματική γνώση έχει διαφανεί ότι αποτελεί για τα παιδιά παράγοντα εξέλιξης, ανάπτυξης και επιτυχίας τόσο για τη σχολική όσο και ... -
Σύγχρονες εξελίξεις των παιδιών με ΔΕΠ-Υ και Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-07)Στην παρούσα διπλωματική εργασία γίνεται αναφορά στον ορισμό της Διαταραχής Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ) καθώς και των πρωτογενών χαρακτηριστικών της. Αναλύεται η έννοια της ΔΕΠ-Υ σε όλα τα στάδια ...