Πλοήγηση Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ανά Επιβλέποντα "44271dfe-4b0a-4bc2-86a0-4cdf7ee4f87f"
Αποτελέσματα 6-19 από 19
-
Επιχειρηματική ευφυΐα, τεχνητή & συναισθηματική νοημοσύνη, στρατηγικές αποφάσεις επιχειρήσεων και η στάση και συμπεριφορά των διαδικτυακών καταναλωτών απέναντι σε αυτές
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-06-23)Η παρούσα μελέτη αναπτύσσεται γύρω από ένα στρατηγικό πλαίσιο που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις στο πεδίο του μάρκετινγκ, και αναπτύσσουν εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης που στηρίζονται στα δεδομένα που συλλέγουν με διάφορους ... -
Η ανάπτυξη/άνθιση των ηλεκτρονικών πληρωμών μέσω του διαδικτύου. Οι μέθοδοι πραγματοποίησης τους και οι παράγοντες που επηρεάζουν την εμπιστοσύνη αυτών από τους χρήστες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-07)Ο σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας επικεντρώνεται στη διερμηνεία του όρου "ηλεκτρονικές πληρωμές" με τη χρήση των πιο πρόσφατων τεχνολογιών αλλά και τους παράγοντες που επηρεάζουν τους καταναλωτές στο να τις ... -
Η διαφήμιση στα πλαίσια του mobile marketing
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-11-25)Η παρούσα μελέτη ασχολήθηκε με το ζήτημα της διαφήμισης στα πλαίσια του mobile marketing και ολοκληρώθηκε μέσα από πέντε κεφάλαια. Η εργασία έδωσε βαρύτητα στο μάρκετινγκ και τη διαφήμιση τονίζοντας τους στόχους, τα είδη ... -
Η επίδραση του διαδικτυακού μάρκετινγκ περιεχομένου στην κοινή γνώμη. Μελέτη περίπτωσης τα πλαστικά είδη
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-09-20)Το διαδικτυακό μάρκετινγκ περιεχομένου αποτελεί ένα από τα βασικά εργαλεία των διαφημιστών προκειμένου να επηρεάσουν μια μεγάλη μερίδα του πληθυσμού ώστε να επιλέξουν το διαφημιζόμενο αγαθό/ υπηρεσία. Τι συμβαίνει όμως ... -
Η επίδραση των διαδικτυακών κριτικών των καταναλωτών στην εικόνα της μάρκας και την πρόθεση αγοράς στα ηλεκτρονικά προϊόντα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-05)Το διαδίκτυο και οι τεχνολογίες πληροφοριών έχουν προσφέρει νέες ευκαιρίες στους καταναλωτές να μοιράζονται με άλλα άτομα, ηλεκτρονικές αξιολογήσεις μιας σειράς προϊόντων/ υπηρεσιών. Στο τρέχον, ψηφιοποιημένο περιβάλλον, ... -
Η κατάργηση των third party cookies και η επίδραση στη λειτουργία των επιχειρήσεων - Mία εμπειρική προσέγγιση από τη σκοπιά της λειτουργίας του marketing
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-11-07)Η λειτουργία του μάρκετινγκ αποτελεί αναμφισβήτητα μία από τις σημαντικότερες λειτουργίες σε μία επιχείρηση καθώς είναι σε θέση να φέρει σε επικοινωνία το παραγόμενο προϊόν ή υπηρεσία με τον τελικό αποδέκτη-καταναλωτή. Η ... -
Η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης στην εξυπηρέτηση των καταναλωτών στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας: η επίδραση της στη βελτίωση της ποιότητας της εξυπηρέτησης, της ικανοποίησης και της προσήλωσης τους στην μάρκα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-06-11)Οι επιχειρήσεις στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας έχουν τη δυνατότητα να εντάξουν και να εφαρμόζουν διάφορα συστήματα Τεχνητής Νοημοσύνης προκειμένου να βελτιστοποιήσουν διάφορους τομείς όπως οι προμήθειες, τα logistics, ... -
Η χρήση των social media με έμφαση στο ρόλο των influencers στη διαφήμιση και προώθηση στο χώρο της μόδας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-05-20)Μέχρι πριν λίγες δεκαετίες, ο μόνος τρόπος διαφήμισης των επιχειρήσεων ήταν: η τηλεόραση, οι εφημερίδες και το ραδιόφωνο, ωστόσο στις αρχές της δεκαετίας του 2000, πραγματοποιήθηκε μια επανάσταση στα μέσα ενημέρωσης και ο ... -
Μελέτη του αγγλικού πρωταθλήματος σε σύγκριση με το ελληνικό πρωτάθλημα σε επιχειρηματικό επίπεδο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-06)Σκοπός της εργασίας αυτής είναι η μελέτη και η σύγκριση του Ελληνικού με του Αγγλικού ποδοσφαίρου σύμφωνα με τις απόψεις πολιτών, σε τομείς οργάνωσης, στρατηγικής, οικονομικής δυνατότητας, “marketing”, υλικών, άυλων και ... -
Ο ρόλος του digital marketing & toy e-commerce στην προώθηση του ξενοδοχειακού προϊόντος & η συμβολή των social media
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-09-06)Στη σημερινή ψηφιακή εποχή, το digital marketing έχει γίνει ένα κρίσιμο στοιχείο της ξενοδοχειακής βιομηχανίας. Προσφέρει πολυάριθμα πλεονεκτήματα, όπως ευρύτερη εμβέλεια, οικονομική αποδοτικότητα, στοχευμένο μάρκετινγκ, ... -
Στρατηγική employer branding: Προσέλκυση και διατήρηση των κατάλληλων εργαζόμενων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-05-31)Στο σημερινό ανταγωνιστικό επιχειρηματικό τοπίο, η προσέλκυση και η διατήρηση κατάλληλου και υψηλής ποιότητας εργατικού δυναμικού είναι μια κρίσιμη πρόκληση για την κάθε επιχείρηση. Στην παρούσα διπλωματική εργασία διερευνάται ... -
Ταύτιση αξιών, καταναλωτή και brand, σε θέματα κοινωνικής ή περιβαλλοντικής βιωσιμότητας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-05-30)Σκοπός της έρευνας είναι να μελετηθεί αν το καταναλωτικό κοινό ταυτίζεται με τις κοινωνικές και περιβαλλοντικές αξίες που πρεσβεύουν οι εταιρείες που εφαρμόζουν το «βιώσιμο/ αειφόρο» πλάνο μάρκετινγκ, και αν αυτές οι δράσεις ... -
Το πράσινο μάρκετινγκ και η επιρροή του στη συμπεριφορά των καταναλωτών στον τομέα της ένδυσης/υπόδησης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-09)Η παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζει μια ολοκληρωμένη διερεύνηση του πράσινου μάρκετινγκ, αντλώντας πληροφορίες από μια εκτεταμένη βιβλιογραφία που καλύπτει βασικές έννοιες του οικολογικού μάρκετινγκ. Εξετάζεται η ... -
Ψηφιακό μάρκετινγκ σε βιομηχανικό περιβάλλον: Μία επεξηγηματική μελέτη
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-10-04)Η παρούσα ερευνητική εργασία εκπονήθηκε με σκοπό την ανάλυση του ψηφιακού marketing σε βιομηχανικό περιβάλλον βασιζόμενη σε έρευνες που αποσκοπούν στην βαθύτερη επεξήγηση των ψηφιακών μέσων δικτύωση και καναλίων που ...