Πλοήγηση ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ & ΠΡΟΝΟΙΑΣ ανά Μεταπτυχιακό "Παιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων"
Αποτελέσματα 148-167 από 331
-
Η μάθηση χωρίς σφάλματα στην εκπαίδευση δραστηριοτήτων σε ασθενείς με άνοια
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-16)Το κύριο θέμα της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί η μάθηση χωρίς σφάλ-ματα κατά την εκπαίδευση καθημερινών δραστηριοτήτων σε ασθενείς που πάσχουν από άνοια. Αρχικά γίνεται αναφορά στη δομή και λειτουργία του ... -
Η μετάβαση από το σπίτι στον παιδικό σταθμό και στο νηπιαγωγείο: Προβληματισμοί και προσδοκίες της ελληνικής οικογένειας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-10-06)Εισαγωγή: Η μετάβαση των παιδιών πρώιμης παιδικής ηλικίας στα σχολικά πλαίσια αποτελεί ένα ζήτημα υψίστης σημασίας, καθώς επηρεάζει σημαντικά την ψυχοσύνθεση των παιδιών αποτελώντας καθοριστικό παράγοντα για την περαιτέρω ... -
Η μετάβαση των παιδιών από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο και οι παράγοντες που την επηρεάζουν
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-07-16)Η παρούσα έρευνα επικεντρώνεται στο ζήτημα της μετάβασης του παιδιού από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό σχολείο καθώς και στους παράγοντες που την επηρεάζουν. Συγκεκριμένα, αρχικά προσδιορίζεται εννοιολογικά ο όρος «μετάβαση» ... -
Η Μουσική και η συμβολή της στη ψυχοσυναισθηματική ανάπτυξη βρεφών και νηπίων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02)Καθίσταται αναντίρρητο δεδομένο πως η μουσική γεννήθηκε σε ταυτόχρονη εξέλιξη και εκφορά με τα πρώτα βήματα του ανθρώπου στον πλανήτη, προλειαίνοντας το έδαφος με τους ηχητικούς φθόγγους της για την μετατροπή των ... -
Η Νοηματική Γλώσσα και τα οφέλη εκμάθησής της για τους κωφούς/βαρήκοους μαθητές. Η συμβολή της υποστηρικτικής τεχνολογίας.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-15)Η παρούσα εργασία σχετίζεται με τη Συμπεριληπτική Εκπαίδευση και τον σημαντικό ρόλο, ως έννοια που αυτή διαδραματίζει αναφορικά με την ισότιμη συμμετοχή όλων των ανθρώπων στην εκπαίδευση και στην γενικότερη εκπαιδευτική ... -
Η ομαλή μετάβαση από το οικογενειακό περιβάλλον στον παιδικό σταθμό
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-16)Η παρούσα εργασία επικεντρώνεται στην εξέταση και προώθηση της ομαλής μετάβασης προ-σχολικής ηλικίας παιδιών από το οικείο περιβάλλον του σπιτιού στο περιβάλλον του παιδικού σταθμού. Αναλύει τους παράγοντες που επηρεάζουν ... -
Η οπτική των Ελλήνων παιδαγωγών σχετικά με το ρόλο τους και τη συμπεριληπτική εκπαίδευση που σχετίζεται με το φύλο στο πλαίσιο των προσχολικών κέντρων.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-10-08)Εισαγωγή: Η παρούσα έρευνα σκοπό έχει τη συγκέντρωση αντιλήψεων παιδαγωγών προσχολικής ηλικίας σχετικά με τις έμφυλες ταυτότητες και τα στερεότυπα και πως αυτά εξελίσσονται μέσα στο εκπαιδευτικό πλαίσιο. Επιπλέον, οι ίδιοι ... -
Η Παιδαγωγική Αξία του Παραμυθιού ως Μέσο Καλλιέργειας της Ψυχοσυναισθηματικής Ανάπτυξης και Εξέλιξης των Παιδιών στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-07-07)Εισαγωγή: H παιδαγωγική αξία του παραμυθιού έχει επισημανθεί ως προς στην ολιστική ανάπτυξη των παιδιών προσχολικής ηλικίας από πληθώρα ερευνητών, οι οποίοι έχουν εστιάσει, είτε μεμονωμένα, είτε συνδυαστικά, στη σπουδαιότητα ... -
Η παιδαγωγική αξιοποίηση του χώρου στο έργο της προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)Ο χώρος θεωρείται «διάσταση της κοινωνίας» λόγω των πολύπλοκων, ανθρωποκεντρικών ιδιοτήτων του. Η αλληλεπίδραση των υλικών και άυλων χαρακτηριστικών του χώρου τον συνδέει με κανόνες, αξίες, στάσεις, κοινωνικές αναπαραστάσεις ... -
Η παιδαγωγική διαχείριση της επιλεκτικής αλαλίας στην πρώιμη παιδική ηλικία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)Η παιδαγωγική διαχείριση της επιλεκτικής αλαλίας στην πρώιμη παιδική ηλικία αποτελεί σημαντικό θέμα στον τομέα της παιδαγωγικής και στην εξέλιξη της γλωσσικής ικανότητας των παιδιών. Η επιλεκτική αλαλία αναφέρεται στην ... -
Η παιδική κακοποίησησ στην προσχολική ηλικία. Η συμβολή του Κοινωνικού Λειτουργού στο Νηπιαγωγείο.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-10)Εισαγωγή: Το θέμα της παιδικής κακοποίησης αποτελεί πρόβλημα της δημόσιας υγείας παγκοσμίως το οποίο απασχολεί ιδιαίτερα την κοινωνία και τους ανθρώπους. Σκοπός και σημαντικότητα της έρευνας: Σκοπός της παρούσας έρευνας ... -
Η παράλληλη στήριξη στο νηπιαγωγείο και οι απόψεις των εκπαιδευτικών σχετικά με τον ρόλο της
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)Εισαγωγή: Η παράλληλη στήριξη συνιστά ένα εκ των μοντέλων που εφαρμόζονται για την διδασκαλία των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, τόσο γενικότερα, όσο και στο νηπιαγωγείο. Σκοπός: Η παρούσα μελέτη εξετάζει τις ... -
Η προσέγγιση μαθηματικών εννοιών στην προσχολική ηλικία μέσα από βιωματική μάθηση και παράλληλη αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-07-15)Εισαγωγή: Τα παιδιά προσχολικής ηλικίας έρχονται σε επαφή με αρκετές μαθηματικές έννοιες μέσα από το παιχνίδι και την αλληλεπίδραση με το περιβάλλον τους. Η προσχολική αγωγή οφείλει να συστηματοποιήσει την μαθηματική ... -
Η προσέγγιση των Τεχνών βασισμένη στις αρχές της Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας και τη μέθοδο Project ως μέσο του Καθολικού Σχεδιασμού Εκπαίδευσης στη Προσχολική Ηλικία.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)Εισαγωγή: Η ποικιλόμορφη και ραγδαία εξελισσόμενη κοινωνία σε πολιτικό, κοινωνικό και τεχνολογικό επίπεδο καθιστά τον Καθολικό Σχεδιασμό Εκπαίδευσης με βάση τις αρχές της Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας και τη μέθοδο Project ... -
Η Πυρηνική Επιστήμη στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02)Στην παρούσα εργασία αρχικώς γίνεται μία ανασκόπηση των βασικών αρχών και της ιστορίας της πυρηνικής φυσικής. Η έννοια των ατόμων ξεκινά από την αρχαιότητα με τον Δημόκριτο και συνεχίζει τον 19ο και 20ο αιώνα με τον ... -
Η σημασία και οι συμβολισμοί των παραμυθιών στην προσχολική ηλικία. Πώς επιδρούν τα παραμύθια στην ολόπλευρη ανάπτυξη των παιδιών;
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-10)Εισαγωγή: Τα παραμύθια κατέχουν σημαντικό ρόλο στην επίτευξη παιδαγωγικών και εκ-παιδευτικών στόχων. Βοηθούν τα παιδιά να προσεγγίσουν τη γνώση, να μάθουν ευχάριστα, αβίαστα και διασκεδαστικά. Διεγείρουν τη φαντασία τους, ... -
Η συμβολή της δραματοποίησης στην διεπιστημονική προσέγγιση STEAM σε παιδιά προσχολικής ηλικίας.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-07-07)Βασικός σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνηθεί η συμβολή της Δραματοποίησης στην διεπιστημονική προσέγγιση STEAM σε παιδιά προσχολικής ηλικίας μέσα από βιβλιογραφική ανασκόπηση. Πως η Δραματοποίηση οδηγεί ... -
Η συμβολή της εργοθεραπείας στα πλαίσια της συμπερίληψης σε παιδιά με Διαταραχή Ελλειμματικής προσοχής - Υπερκινητικότητα (ΔΕΠΥ)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-18)Η Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής-Υπερκινητικότητα (ΔΕΠΥ) αποτελεί μια νευροαναπτυξιακή διαταραχή που μπορεί να εμφανιστεί στη παιδική ηλικία και να παραμείνει μέχρι την ενηλικίωση. Σημαντική θεωρείται η διάγνωση, η εύρεση ... -
Η συμβολή της Θεατρικής Αγωγής στη Συμπεριληπτική Εκπαίδευση δίγλωσσων μαθητών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)Σκοπός της παρούσας εργασίας αποτελεί το να αναδείξει τη σπουδαιότητα της Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης μέσω του μαθήματος της Θεατρικής Αγωγής στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Η Συμπεριληπτική Εκπαίδευση ως μια σύγχρονη παιδαγωγική ... -
Η συμβολή της μουσικοθεραπείας σε παιδιά με αυτισμό
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-10-06)Η μουσική αποτελεί την πιο ευρέως διαδεδομένη μορφή επικοινωνίας ανάμεσα στους λαούς και έχει χαρακτηρισθεί ως κοινή γλώσσα. Η επίδραση της σε παιδιά με διαταραχές αυτιστικού φάσματος είναι τεράστια μιας και αποτελεί μέθοδο ...