Browsing Μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες - Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων by Issue Date
Now showing items 21-40 of 104
-
Η σημασία του στοιχείου του ανθρώπου υπό το πρίσμα του Internal Marketing στην ιδιωτική εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-05-24)Η παρούσα εργασία στοχεύει να αξιολογήσει τη σημασία του ρόλου των εκπαιδευτικών στην εφαρμογή των αρχών του εκπαιδευτικού μάρκετινγκ σε συνδυασμό με τη λειτουργία πλάνου εσωτερικού μάρκετινγκ σε ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς ... -
Εκτίμηση της ωριμότητας και προσδιορισμός των πρακτικών εφαρμογής της εργοθεραπείας στη γενική προσχολική εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-05-24)Η σημερινή σχολική πραγματικότητα χαρακτηρίζεται από πολλαπλές αλλαγές, που έχουν επέλθει λόγω των ευρύτερων κοινωνικο-πολιτισμικο-οικονομικών συνθηκών. Οι σχολικές τάξεις, φύσει ανομοιογενείς, αναδεικνύουν όλο και περισσότερο ... -
Η συμβολή του σχολικού ψυχολόγου στην ανάπτυξη της ηγετικής προσωπικότητας του εκπαιδευτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-05-24)Υπόβαθρο: Η χρήση ψυχολόγων στις σχολικές μονάδες είναι πλέον επιβεβλημένη για την αντιμετώπιση μιας σειράς αναγκών αυτών, όπως για παράδειγμα ο σχολικός εκφοβισμός. Παράλληλα, στη σύγχρονη εκπαίδευση παρατηρείται η μεταβολή ... -
Η διερεύνηση της επάρκειας και της ετοιμότητας των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης του νομού Αττικής, στις πολυπολιτισμικές τάξεις
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-05-24)Η παρούσα έρευνα πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο εκπόνησης μεταπτυχιακής εργασίας με τίτλο: « Η διερεύνηση της επάρκειας και της ετοιμότητας των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης του Νομού Αττικής, στις πολυπολιτισμικές ... -
Γνώσεις και απόψεις διευθυντών σχολικών μονάδων αναφορικά με το σχολικό εκφοβισμό και τη θυματοποίηση των μαθητών γυμνασίου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-06-30)Ο σχολικός εκφοβισμός ως κοινωνικό φαινόμενο έχει σημειώσει παγκοσμίως σημαντική αύξηση τα τελευταία χρόνια. Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν η διερεύνηση τις απόψεων των διευθυντών σχολικών μονάδων ως προς το ρόλο που ... -
Η επίδραση του μοντέλου της μάθησης μέσω της επίλυσης προβλήματος, στα κίνητρα, στις στρατηγικές μάθησης και στην εμπλοκή των φοιτητών κατά την περίοδο της πανδημίας του Covid-19. Μελέτη περίπτωσης στο MS Teams
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-09)Η έλευση της εποχής του Covid-19 (Covid-19 era) προκάλεσε αρνητικές επιδράσεις σε διάφορους τομείς της ανθρώπινης δραστηριότητας, συμπεριλαμβανομένου και του τομέα της ακαδημαϊκής εκπαίδευσης. Ωστόσο, αποτέλεσε και μία ... -
Διαχείριση των νέων εκπαιδευτικών και ενσωμάτωσή τους στις σχολικές μονάδες με την εφαρμογή του Mentoring (Συμβουλευτική καθοδήγηση)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-03)Σκοπός. Η παρούσα εργασία σκοπεύει να αναδείξει την εφαρμογή του Mentoring στη διαχείριση των νέων εκπαιδευτικών αλλά και στην ενσωμάτωσή τους στην εκπαιδευτική – σχολική κοινότητα. Σχεδιασμός / Μεθοδολογία / Προσέγγιση. ... -
Ποιοτικά χαρακτηριστικά διευθυντών που συμβάλλουν στην αποτελεσματική διαχείριση κρίσεων. Η περίπτωση του Covid 19 στις σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-03-22)Στη διπλωματική εργασία που ακολουθεί σκοπός του θεωρητικού της μέρους είναι να διερευνηθούν και να προσδιοριστούν τα ποιοτικά χαρακτηριστικά των διευθυντών, τα οποία μπορούν να συμβάλουν και να παίξουν καθοριστικό ρόλο ... -
Η προβληματοκεντρική μάθηση στο δημοτικό σχολείο σε συνδυασμό με τις τεχνολογίες διαδικτύου στο πλαίσιο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης από την οπτική του διευθυντή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-03-22)Η παρούσα πτυχιακή έχει τίτλο “Η προβληματοκεντρική μάθηση στο δημοτικό σχολείο σε συνδυασμό με τις τεχνολογίες διαδικτύου στο πλαίσιο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης από την οπτική του διευθυντή”. Αρχικά, έγινε αναλυτική ... -
Εκτίμηση άμεσων και έμμεσων επιπτώσεων στην εκπαίδευση από την πανδημία - Μεθοδολογικό πλαίσιο και μελέτη εφαρμογής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-03-22)Ιστορικά ολόκληρη η ανθρωπότητα αντιμετώπισε πολλές προκλήσεις. Τις μεγαλύτερες και περισσότερες συνέπειες προκάλεσαν οι πανδημίες, δηλαδή επιδημικές μολυσματικές ασθένειες που έχουν ταχύτατο ρυθμό και χρόνο εξάπλωσης στους ... -
Διαχείριση κρίσεων που προκύπτουν από αποκλίνουσες συμπεριφορές και παραβατικότητα μαθητών σε σχολικές μονάδες κοινωνικά ευάλωτων περιοχών της Αττικής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-03-22)Μία από τις προκλήσεις που οι ηγέτες πρέπει να αντιμετωπίσουν είναι η διαχείριση κρίσεων. Οι ηγέτες καθοδηγούν τα μέλη ενός οργανισμού προς τις λύσεις των προβλημάτων που προκύπτουν κατά τη διάρκεια των κρίσεων και κάνουν ... -
Βαρόμετρο ικανοποίησης των εκπαιδευτικών ως προς την οργάνωση και λειτουργία του εκπαιδευτικού συστήματος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-03-22)Η επίτευξη των στρατηγικών στόχων της εκπαιδευτικής πολιτικής συναρτάται από την ποιότητα του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου. Η παροχή υψηλής ποιότητας εκπαιδευτικών υπηρεσιών είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την ικανοποίηση ... -
Διοίκηση της εκπαίδευσης με το Microsoft Teams: Μελέτη περίπτωσης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-04-01)Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του Μεταπτυχιακού Προγράμματος «Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων» του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, υπό την επίβλεψη του Καθηγητή και ... -
Η εκπαιδευτική αξιολόγηση στην Ελλάδα: ανάλυση μέσω της συναινετικής μεθόδου Delphi
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-04-12)Η παρούσα εργασία έχει στόχο τη μελέτη του πεδίου της Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης, που παρουσιάζει μεγάλη πολικότητα στην εκπαιδευτική κοινότητα της Ελλάδας. Ο απώτερος σκοπός της έρευνας είναι η ανάδειξη ενός συναινετικού ... -
Μετασχηματιστική ηγεσία στην διαχείριση της θρησκευτικής ετερότητας στην διαπολιτισμική εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-04-12)Στόχος της παρούσας έρευνας είναι να διερευνηθεί ο ρόλος της μετασχηματιστικής σχολικής ηγεσίας στην διαχείριση της θρησκευτικής ετερότητας στην διαπολιτισμική εκπαίδευση, ιδιαίτερα στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Αναλυτικότερα ... -
ΚΕΔΑΣΥ: Διερεύνηση των αναγκών των διεπιστημονικών ομάδων Β' Βάθμιας εκπαίδευσης για την υποστήριξη των μαθητών ευθύνης τους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-04-12)Τα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης, (στο εξής ΚΕΔΑΣΥ), αποτελούν το θεσμοθετημένο φορέα του Υπουργείου Παιδείας για την Αξιολόγηση των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών των μαθητών ευθύνης ... -
Διαχείριση των συγκρούσεων από τους διευθυντές/τριες στις σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης & καλές πρακτικές
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-04-12)Τη σημερινή εποχή οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης καλούνται όχι μόνο να διευθετήσουν ζητήματα διοικητικά, οργανωσιακά, αλλά και να καταφέρουν να προλάβουν τη ραγδαία τεχνολογική και επιστημονική ... -
Στυλ ηγεσίας και επαγγελματική εξουθένωση εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-04-12)Το μείζον θέμα της επαγγελματικής εξουθένωσης έχει επηρεάσει και τον κλάδο των εκπαιδευτικών όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και σε ολόκληρο τον κόσμο. Σύμφωνα με πληθώρα ερευνών οι εκπαιδευτικοί αισθάνονται εξουθενωμένοι ... -
Διαχείριση κρίσεων σε σχολικές μονάδες: απαιτούμενες γνώσεις, δεξιότητες και κατάρτιση εκπαιδευτικών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-04-12)Η παρούσα εργασία έχει στόχο να διερευνήσει τις γνώσεις και την κατάρτιση των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με τη διαχείριση κρίσιμων περιστατικών (ατυχήματα, σεισμοί, πυρκαγιές, ... -
Η διαχείριση της αλλαγής σε εκπαιδευτικούς οργανισμούς και ο βαθμός ετοιμότητας των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Περιφέρειας Αττικής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-04-13)Συστατικό στοιχείο του κόσμου είναι η αλλαγή. Οι ρήσεις του Ηράκλειτου παραμένουν και σήμερα πιο επίκαιρες από ποτέ. Η αλλαγή εντοπίζεται σε κάθε έκφανση της ζωής και είναι αδιάλειπτη. Η παρούσα εργασία θα επικεντρωθεί ...