Μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες - Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων: Recent submissions
Now showing items 61-80 of 114
-
Εκπαίδευση οικονομικών μεταναστών. Μέθοδοι και προσεγγίσεις. Η περίπτωση της Βόρειας Ρηνανίας Βεστφαλίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-13)Η παρούσα εργασία αποτελεί μια προσπάθεια μελέτης των μεθοδολογικών προσεγγίσεων για την εκπαίδευση των οικονομικών μεταναστών. Σκοπός είναι η διερεύνηση των σημαντικών αρχών και της δομής του εκπαιδευτικού συστήματος του ... -
Καλές πρακτικές στη διαχείριση κρίσεων στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-21)Στην παρούσα εργασία ερευνήθηκαν οι Καλές Πρακτικές που χρησιμοποιούνται από εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης με σκοπό την πρόληψη, τη διαχείριση και την ορθή αντιμετώπιση πιθανών κρίσεων στο σχολικό χώρο. Η ... -
Η αυτοαξιολόγηση και η διαρκής ανάπτυξη του εκπαιδευτικού οργανισμού που μαθαίνει
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-14)Το αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αφορά στην αυτοαξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και στη σύνδεσή της με τη διαρκή ανάπτυξη της σχολικής μονάδας, η οποία μέσω της συγκεκριμένης διαδικασίας μετασχηματίζεται ... -
Μέτρηση της ικανοποίησης των εκπαιδευτικών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19. Εφαρμογή στα νηπιαγωγεία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-13)Σκοπός της συγκεκριμένης έρευνας είναι μέτρηση της ικανοποίηση των εκ-παιδευτικών κατά την εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευση κατά τη διάρ-κεια της πανδημίας του Covid-19 και συγκεκριμένα των νηπιαγωγών. Η έρευνα της ... -
Η επίδραση του περιβάλλοντος εργασίας στην ψυχοκοινωνική διάσταση των εργαζομένων στα σχολεία ειδικής αγωγής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-14)Η εργασία αυτή ασχολήθηκε με την εξέταση της επίδρασης του περιβάλλοντος εργασίας στην ψυχοκοινωνική διάσταση των εργαζομένων στα σχολεία της Ειδικής Αγωγής. Μελετήθηκε βιβλιογραφικά η επαγγελματική ζωή και στη συνέχεια ... -
Συγκρούσεις στα σχολεία της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης μεταξύ εκπαιδευτικών: Αιτιολογικοί παράγοντες, συνέπειες και τρόποι διαχείρισης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-05-05)Η σύγκρουση αποτελεί καθημερινό φαινόμενο στους εκπαιδευτικούς οργανισμούς εξαιτίας της ύπαρξης πολλών εμπλεκομένων μερών στην εκπαιδευτική διαδικασία. Η ύπαρξή της νοηματοδοτεί την ύπαρξη της σχολικής μονάδας, αφού η ορθή ... -
Παραδοσιακή και ψηφιακή αφήγηση. Η συμβολή τους σε μαθητές νηπιαγωγείου προ-νηπιακής ηλικίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-05-07)Η παιδαγωγική αξία του παραμυθιού είναι αδιαμφισβήτητη καθώς, διαχρονικά, μέσα από το παραμύθι επιτυγχάνονται παιδαγωγικοί, κοινωνικοί και διδακτικοί σκοποί. Το παραμύθι καλλιεργεί τη μητρική γλώσσα με πρακτικές αναδιήγησης ... -
Ψηφιακές δεξιότητες και διερευνητική μάθηση στον 21ο αιώνα: Μελέτη περίπτωσης στην προσχολική εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-05-07)Οι δεξιότητες του 21ου αιώνα είναι οι 12 ικανότητες που στις μέρες μας χρειάζονται οι μαθητές για να επιτύχουν στις σπουδές, στην καριέρα και στις ζωές τους και διακρίνονται σε: 1) Μαθησιακές Δεξιότητες: κριτική σκέψη, ... -
Συνεργατικά εκπαιδευτικά δίκτυα: Η σύγχρονη προοπτική βελτίωσης της εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-05-11)Τα τελευταία χρόνια η ανάγκη για ουσιαστική συνεργασία μεταξύ των εμπλεκόμενων στην εκπαίδευση από τη χαμηλότερη βαθμίδα, μέχρι και την υψηλότερη, γίνεται ολοένα και πιο προφανής. Η ταχύτητα με την οποία εξελίσσεται και ... -
Το περιβάλλον Miscosoft 365 στη διοίκηση της εκπαίδευσης: Μελέτη περίπτωσης σχολικής μονάδας Β΄θμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-04-13)Η ιδέα της παρούσας διπλωματικής εργασίας ενισχύθηκε ιδιαίτερα με την ισχύουσα κατάσταση που επικρατεί την τελευταία διετία με την πανδημία COVID-19. Σαν εκπαιδευτικοί, αλλά και σαν φοιτητές, βιώσαμε τη σημαντικότητα της ... -
Πρακτικές διαχείρισης των ρατσιστικών φαινομένων στο δημοτικό σχολείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-05-10)Μέσα από την παρούσα εργασία, η οποία πραγματοποιήθηκε από το Νοέμβριο μέχρι τον Απρίλιο του 2022 έγινε προσπάθεια να διερευνηθούν περιστατικά ρατσιστικής συμπεριφοράς μέσα σε σχολεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης προς αλλοεθνείς ... -
Διαχείριση των συγκρούσεων από τους διευθυντές/τριες στις σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης & καλές πρακτικές
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-04-12)Τη σημερινή εποχή οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης καλούνται όχι μόνο να διευθετήσουν ζητήματα διοικητικά, οργανωσιακά, αλλά και να καταφέρουν να προλάβουν τη ραγδαία τεχνολογική και επιστημονική ... -
Διαχείριση αλλαγής στις ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες στην περίοδο της πανδημίας Covid-19. Μελέτη περίπτωσης Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Παντείου Πανεπιστημίου και Βιβλιοθήκη ΠΑΔΑ-Αρχαίου Ελαιώνα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-05-04)Στο διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον που βιώνουμε, οι ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες αντιμετωπίζουν συνεχώς προκλήσεις και αλλαγές στην οργάνωση των υπηρεσιών τους και στη χάραξη στρατηγικής. Η ξαφνική έλευση της πανδημίας Covid ... -
Ενδυνάμωση και παρώθηση ανθρώπινου δυναμικού εκπαιδευτικής μονάδας εν μέσω πανδημίας - ο ρόλος του ηγέτη στη διαχείριση της κρίσης και στη διατήρηση του οράματος του οργανισμού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-05-04)Η πανδημία Covid-19, ξέσπασε στη χώρα μας τον Μάρτιο του 2020, όπου και έγινε ολικό lockdown. Οι συνθήκες ήταν για όλους πρωτόγνωρες, καθώς ανάμεσα σε όλους τους περιορισμούς, οι σχολικές μονάδες σταμάτησαν τη δια ζώσης ... -
Μετασχηματιστική ηγεσία στην διαχείριση της θρησκευτικής ετερότητας στην διαπολιτισμική εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-04-12)Στόχος της παρούσας έρευνας είναι να διερευνηθεί ο ρόλος της μετασχηματιστικής σχολικής ηγεσίας στην διαχείριση της θρησκευτικής ετερότητας στην διαπολιτισμική εκπαίδευση, ιδιαίτερα στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Αναλυτικότερα ... -
Δημιουργία διδακτικών ενοτήτων εξαμηνιαίου μαθήματος κατάρτισης, συμφώνα με το οδηγό σπουδών, θεματικού ΙΕΚ STEAM, μέσω του ελευθέρου λογισμικού της πλατφόρμας Moodle
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-05-07)Η διπλωματική εργασία, αποτελεί μια πρότυπη και καινοτόμα ροή δημιουργίας διδακτικών ενοτήτων σύγχρονης και ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Χρησιμοποιεί σαν εργαλεία της δύο από τα πιο δημοφιλή που χρησιμοποιήθηκαν ... -
ΚΕΔΑΣΥ: Διερεύνηση των αναγκών των διεπιστημονικών ομάδων Β' Βάθμιας εκπαίδευσης για την υποστήριξη των μαθητών ευθύνης τους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-04-12)Τα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης, (στο εξής ΚΕΔΑΣΥ), αποτελούν το θεσμοθετημένο φορέα του Υπουργείου Παιδείας για την Αξιολόγηση των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών των μαθητών ευθύνης ... -
Στυλ ηγεσίας και επαγγελματική εξουθένωση εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-04-12)Το μείζον θέμα της επαγγελματικής εξουθένωσης έχει επηρεάσει και τον κλάδο των εκπαιδευτικών όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και σε ολόκληρο τον κόσμο. Σύμφωνα με πληθώρα ερευνών οι εκπαιδευτικοί αισθάνονται εξουθενωμένοι ... -
Η εκπαιδευτική αξιολόγηση στην Ελλάδα: ανάλυση μέσω της συναινετικής μεθόδου Delphi
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-04-12)Η παρούσα εργασία έχει στόχο τη μελέτη του πεδίου της Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης, που παρουσιάζει μεγάλη πολικότητα στην εκπαιδευτική κοινότητα της Ελλάδας. Ο απώτερος σκοπός της έρευνας είναι η ανάδειξη ενός συναινετικού ... -
Η διαχείριση της αλλαγής σε εκπαιδευτικούς οργανισμούς και ο βαθμός ετοιμότητας των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Περιφέρειας Αττικής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-04-13)Συστατικό στοιχείο του κόσμου είναι η αλλαγή. Οι ρήσεις του Ηράκλειτου παραμένουν και σήμερα πιο επίκαιρες από ποτέ. Η αλλαγή εντοπίζεται σε κάθε έκφανση της ζωής και είναι αδιάλειπτη. Η παρούσα εργασία θα επικεντρωθεί ...