Πλοήγηση ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ανά Μεταπτυχιακό "Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων"
Αποτελέσματα 25-44 από 102
-
Εννοιολογική ανάλυση του σχολικού περιβάλλοντος και ο ρόλος της παιδαγωγικής ηγεσίας στην διαμόρφωση του σχολικού κλίματος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02-15)Σκοπός της παρούσας μελέτης αποτέλεσε η κριτική προσέγγιση του ρόλου που διαδραματίζει η ηγεσία στην Εκπαίδευση. Ειδικότερα αναλύσαμε και καταγράψαμε τις ηγετικές θεωρίες, τα θεμελιώδη στοιχεία που την απαρτίζουν, τα μοντέλα ... -
Επιπτώσεις στην υγεία των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης από την άσκηση των καθηκόντων τους. Η περίοδος μετά την πανδημία covid-19
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02-15)Ο επηρεασμός της υγείας των εκπαιδευτικών λόγω της άσκησης των καθηκόντων τους έχει αποτελέσει κεντρικό άξονα σε σειρά ερευνών. Η πληθώρα των αποτελεσμάτων αναφέρει συσχετίσεις με το εργασιακό στρες και την ευημερία, όπως ... -
Εσωτερική αξιολόγηση στις φροντιστηριακές μονάδες. Ο έλεγχος της ποιότητας των παρεχόμενων εκπαιδευτικών υπηρεσιών και η ικανοποίηση των μαθησιακών αναγκών των μαθητών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-14)Τα φροντιστήρια δεν αποτελούν τυπική ή θεσμική μορφή του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος, όμως έχουν καθιερωθεί στη συλλογική συνείδηση ως αναπόσπαστο μέρος του, γεγονός που αποδεικνύεται περίτρανα από τον αριθμό ... -
Ευαισθητοποίηση των μαθητών σχετικά με την πρόληψη του σχολικού εκφοβισμού σε περιπτώσεις παιδικής παχυσαρκίας μέσω διδακτικών μεθόδων ενσυναίσθησης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02-20)Η παρακάτω διπλωματική εργασία εστιάζει στο φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού και συγκεκριμένα στα παιδιά με παιδική παχυσαρκία που καταλήγουν να γίνονται θύματα περιστατικών ενδοσχολικής βίας. Ο σχολικός εκφοβισμός αποτελεί ... -
Ευρωπαϊκό πλαίσιο ψηφιακών ικανοτήτων για εκπαιδευτικούς (DigCompEdu) και ελληνικό σχολείο: μελετώντας τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών για τις ψηφιακές ικανότητες, σε δημοτικό σχολείο της Ανατολικής Αττικής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-05)Η παρούσα έρευνα εστιάζει στη μελέτη και διερεύνηση των απόψεων όλων των συντελεστών της εκπαιδευτικής διαδικασίας στο πλαίσιο του δημοτικού σχολείου, σχετικά με τις ψηφιακές ικανότητές τους στον 21ο αιώνα. Υπό το πρίσμα ... -
Εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης στη νηπιακή ηλικία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-27)Τα παιδιά πρώτης σχολικής ηλικίας μεγαλώνουν σε ένα κόσμο που κυριαρχεί η Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ) και βιώνουν τις εφαρμογές της ως κάτι αυτονόητο στην καθημερινότητά τους. Στη διεθνή βιβλιογραφία υπάρχουν ακόμα ελάχιστες ... -
Η αισθητική ηγεσία στην εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-22)Αντικείμενο αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση των αντιλήψεων και των πρακτικών της Αισθητικής Ηγεσίας στην εκπαίδευση. Στο εμπειρικό μέρος, διερευνήθηκαν μια σειρά από ερωτήματα και βοηθητικά εργαλεία προς ... -
Η αυτοαξιολόγηση και η διαρκής ανάπτυξη του εκπαιδευτικού οργανισμού που μαθαίνει
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-14)Το αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αφορά στην αυτοαξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και στη σύνδεσή της με τη διαρκή ανάπτυξη της σχολικής μονάδας, η οποία μέσω της συγκεκριμένης διαδικασίας μετασχηματίζεται ... -
Η διαχείριση της αλλαγής σε εκπαιδευτικούς οργανισμούς και ο βαθμός ετοιμότητας των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Περιφέρειας Αττικής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-04-13)Συστατικό στοιχείο του κόσμου είναι η αλλαγή. Οι ρήσεις του Ηράκλειτου παραμένουν και σήμερα πιο επίκαιρες από ποτέ. Η αλλαγή εντοπίζεται σε κάθε έκφανση της ζωής και είναι αδιάλειπτη. Η παρούσα εργασία θα επικεντρωθεί ... -
Η διαχείριση της αλλαγής στους σύγχρονους εκπαιδευτικούς οργανισμούς: Η περίπτωση των ιδρυμάτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-27)Ως διαχείριση αλλαγής ορίζεται το σύνολο των μορφών και των τρόπων με τους οποίους σχεδιάζονται, υλοποιούνται, ελέγχονται και αφομοιώνονται οι αλλαγές. Η διαχείριση αλλαγής στους οργανισμούς γενικά, όσο και στα ιδρύματα ... -
Η διερεύνηση της επάρκειας και της ετοιμότητας των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης του νομού Αττικής, στις πολυπολιτισμικές τάξεις
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-05-24)Η παρούσα έρευνα πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο εκπόνησης μεταπτυχιακής εργασίας με τίτλο: « Η διερεύνηση της επάρκειας και της ετοιμότητας των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης του Νομού Αττικής, στις πολυπολιτισμικές ... -
Η διερεύνηση της επίδρασης του διαπολιτισμικού παιχνιδιού ως μέσου ενίσχυσης της ψυχοσυναισθηματικής ανάπτυξης και ενσωμάτωσης των αλλοδαπών μαθητών στην εκπαιδευτική διαδικασία. Απόψεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-04)Το σημείο στο οποίο θα επικεντρωθεί η παρούσα έρευνα είναι το κατά πόσον, το παιχνίδι που αποτελεί εκτός από μέσο ψυχαγωγίας και μια πρωταρχική μορφή διαπαιδαγώγησης και κοινωνικοποίησης του παιδιού, μπορεί να αποτελέσει ... -
Η διοίκηση μέσω στόχων στα πλαίσια της εφαρμογής της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας στη δημόσια προσχολική αγωγή και εκπαίδευση. Απόψεις παιδαγωγών και νηπιαγωγών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-03-21)Η Δ.Μ.Σ. είναι ένα σύστημα διοίκησης που προέρχεται από τον χώρο του επιστημονικού management και έχει εφαρμοστεί τα τελευταία χρόνια στη διοικητική πρακτική των οργανισμών με θετικά αποτελέσματα. Το ... -
Η δυναμική του περιβάλλοντος λειτουργίας του σχολείου και ο ρόλος του διευθυντή στη διαχείριση, ανάδειξη και προαγωγή του ανθρώπινου δυναμικού. Μελέτη περίπτωσης σχολικού συγκροτήματος Νέας Σμύρνης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-02-25)Το σχολείο λειτουργεί ως ανοιχτό σύστημα που βρίσκεται σε αλληλεξάρτηση και αλληλεπίδραση με το εσωτερικό και εξωτερικό περιβάλλον. Κατά τη διαδικασία αυτή ο διευθυντής της σχολικής μονάδας καλείται να ανακαλύψει έναν κοινό ... -
Η έννοια της αριστείας στη μουσική
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-14)Η παρούσα μελέτη έχει ως κύριο στόχο τον εντοπισμό των συγκεκριμένων χαρακτηριστικών και συσχετισμένων συμπεριφορών που βοηθούν τους μουσικούς να συνειδητοποιήσουν τις δυνατότητές τους, έχοντας επίγνωση των προκλήσεων ... -
Η εκπαιδευτική αξιολόγηση στην Ελλάδα: ανάλυση μέσω της συναινετικής μεθόδου Delphi
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-04-12)Η παρούσα εργασία έχει στόχο τη μελέτη του πεδίου της Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης, που παρουσιάζει μεγάλη πολικότητα στην εκπαιδευτική κοινότητα της Ελλάδας. Ο απώτερος σκοπός της έρευνας είναι η ανάδειξη ενός συναινετικού ... -
Η επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση ως μοχλός επαγγελματικής και προσωπικής ανάπτυξης – Η περίπτωση των Δημοσίων Ι.Ε.Κ. του ΥΠΑΙΘΑ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-04-15)Η επαγγελματική εκπαίδευση αποτελεί έναν κρίσιμο πυλώνα στη διαμόρφωση και ανάπτυξη ενός ατόμου στο επαγγελματικό πεδίο. Σε μια εποχή που οι απαιτήσεις της αγοράς εργασίας εξελίσσονται με ταχύτητα, η σημασία της προσαρμογής ... -
Η επίδραση της ενσυναίσθησης διευθυντή σχολικής μονάδας στο μοντέλο διοίκησης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-02-26)Τις τελευταίες δεκαετίες όλο και περισσότεροι μελετητές ασχολούνται με την ενσυναίσθηση, σε μια προσπάθεια διάκρισης, διερεύνησης και εμβάθυνσης στην έννοιας και της επίδρασής της σε διάφορους τομείς της ζωής μας. Η παρούσα ... -
Η επίδραση του μοντέλου της μάθησης μέσω της επίλυσης προβλήματος, στα κίνητρα, στις στρατηγικές μάθησης και στην εμπλοκή των φοιτητών κατά την περίοδο της πανδημίας του Covid-19. Μελέτη περίπτωσης στο MS Teams
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-09)Η έλευση της εποχής του Covid-19 (Covid-19 era) προκάλεσε αρνητικές επιδράσεις σε διάφορους τομείς της ανθρώπινης δραστηριότητας, συμπεριλαμβανομένου και του τομέα της ακαδημαϊκής εκπαίδευσης. Ωστόσο, αποτέλεσε και μία ... -
Η επίδραση του περιβάλλοντος εργασίας στην ψυχοκοινωνική διάσταση των εργαζομένων στα σχολεία ειδικής αγωγής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-14)Η εργασία αυτή ασχολήθηκε με την εξέταση της επίδρασης του περιβάλλοντος εργασίας στην ψυχοκοινωνική διάσταση των εργαζομένων στα σχολεία της Ειδικής Αγωγής. Μελετήθηκε βιβλιογραφικά η επαγγελματική ζωή και στη συνέχεια ...